Aiotteko äänestää toisella kierroksella?
Kommentit (121)
Pakko äänestää "Vitt* mitä paskaa" stubidoa vastaan.
Kyllä tänä oli nyt tässä, en ala ruton ja koleran väliltä valitsemaan. Sitäpaitsi sehän on jo ennen vaaleja jossain naton päämajassa päätetty, että rutosta tehdään presidentti.
En usko että näitä vaaleja äänimäärällä voitettiin ja voitetaan, kaikki on tosiaan selvästi aikaa sitten päätetty suljettujen ovien takana.
Pekkaa tietty. Oulussa on pienimuotoiset juhlat pekan kunniaksi tänään<3
Äänestän Haavistoa vastaan, kuten olisin tehnyt joka tapauksessa.
Kyllä Stubbista ihan hyvä presidentti tulee. Hänen täytyy kasvaa siihen tehtävään kuten edeltäjiensäkin. Odotan häneltä antaumusta, nöyryyttä ja tarkkuutta. Toivon että hänellä on hyvät neuvonantajat joita hän myös kuuntelee. Toivon häneltä viisauden kehittämistä.
Äänestän stubidoa vastaan eli äänestän haavistoa.
Ilman muuta. Luulen että Stubb voittaa, äänestän itse Haavistoa. Molemmat käyvät liberaaleina minulle, puoleeni on Kokoomus. Äänestän Haavistoa koska hän on vahvempi antidote persuloideja vastaan.
Äänestän Haavistoa, kuten tänäänkin.
Tottakai. Numeroa 5 kuten nytkin.
Äänestin jo joten en saa enää äänestää.
En vaivaudu näillä tuloksilla stubb on varma voittaja kun saa halla ahon äänet puolelleen
Ekalla kierroksella tuloksesta näkee selvästi, että äänestäjät ovat keskittyneet niiden neljän taakse joilla oli mahiksia jatkoon.
Näppituntuma on että keskustan ja ps.n äänestäjät siirtyvät Stubbin taakse todnäk. Haavistolle on jo annettu punaisten ääniä, ei niitä enää paljon lisää ole luvassa.
En äänestä, koska kummankaan ehdokkaan arvomaailma ei kohtaa omien arvojeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ketkä ovat vastakkain. Jos Stubb ja Haavisto, en äänestä. Kummastakaan ei ole pressaksi.
Vahvistat homopekan asemaa
eli ihannoit homoutta ja perverssejä juttuja
Äänestän haavistoa vaikka laskeskelin, että hänellä ei näytä olevan ihan riittävästi makuja stibidoa vastaan. Saa kyllä demarien ja Vassareiden äänet, mutta rehnin äänet jakautuu ja Halla-ahon äänet menee tietenkin oikeelle.
Vierailija kirjoitti:
En vaivaudu näillä tuloksilla stubb on varma voittaja kun saa halla ahon äänet puolelleen
Äläs nyt, minä äänestän Haavistoa vaikka ekalla kierroksella äänestin Halla-ahoa.
Stubbille ääni. Ei sivarihinurille.
Jätän tyhjän. Saa näköjään viisaammat tehdä lopullisen ratkaisun. Olen pettynyt. Isis pekka vai vastuunpakoilija alex.