Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupperwaren MicroPlus tai ExtraPlus mikroastioilla ruokaa tekevät!

10.01.2007 |

Olen aikeissa ostaa Tupperwaren MicroPlus tai ExtraPlus sarjan tuotteita, mutta vähän arveluttaa, kun en ole aikaisemmin tehnyt ruokaa mikrossa. Olisiko teillä antaa joitain ohjeita? MikroPlus sarjan tuotteilla pitäisi kuulema saada aikaiseksi täytekakkkukin viidessä minuutissa?! Olisiko jollakulla antaa ohjetta? Leivontaohjeetkin siis otetaan mielellään vastaan, mutta ruokaohjeet on pääasiassa tässä nyt haussa. Ja viimein, oletteko olleet tyytyväisiä kyseisiin astioihin ja tuleeko niitä käytettyä hintansa arvosta?

Kiitos sydämellisesti kaikille vastauksistanne!

:) Eowyn

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille jo :)

Vierailija
2/4 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, siis jos tarkoitat sitä läpikuultavaa isoa astiaa, johon mikrokansi ja tavallinen säilytyskansi. Luulin käyttäväni, mutta on kuitenkin käynyt niin, että se lojuu kaapissa... ajattelin että riisi ja vihannekset olis siinä kätevämmät tehdä kuin liedellä, mutta huit hait, no parsakaali siinä kypsyy nopeesti, mutta kaikki muu on tyhjän kanssa, riisiä saa sekoittaa jatkuvasti että kosteus leviää, vihanneksia täytyy käännellä ja vahtia... siis tää on mun kokemus, mutta mulla ei hermot riitä niiden tuppervinkkien lukuun, suurin osa on monimutkaisempia kuin tavallinen ruoanlaitto, tämä siis tupperien luvastussa maassa, saksassa, koettuna... :) Siis oon pärjännyt paremmin ikivanhalla hakmannin kattilalla jossa on höyrytysosa, siis perunat/riisi/pasta kattilaan ja jossakin vaiheessa kesken keittämisen höyrytysosaan vihannekset ja/tai kala. Ja voila, parempaa tulee kuin mikrossa ja hermotkin ok, kun ei tarte koko aikaa vahtia ja käännellä ja kuunnella mikron kilinää... että näin. En ostais enää yhtään niitä mikroastioita, tuo minkä ostin oli tarjouksessa ja siksi siitä silloin innostuin, mutta ei ollut edes sen rahan väärti mun keittiössä. Toivottavasti joku osaa neuvoa jotain positiivisempaa. Oon kuitenkin säilytysastioissa tupperfriikki, ne on oikeesti muita kestävämpiä ja parempia, mutta melkein kaikki muu myy merkillä, ei niinkään huippuideallaan... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kanssa toi extraplus, eikä hajuakaan mitä sillä voisi tehdä. Vinkkejä siis minäkin kaipaisin. Voiko sitä käyttää uunissa? Se kestää kuitenkin 160 astetta.

Vierailija
4/4 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, onhan mulla se microplus kannu, ja sillä saa tehtyä tosi näppärästi puurot mikrossa. Varsinkin kun tekee vaan yhtä annosta vauvalle, niin se tulee tosi kätevästi. Perunoita sillä keitän myös joskus pieniä annoksia, kun on kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme