Kenelle annat äänesi kakkoskierroksella?
Kommentit (277)
En voisi äänestää sivaria, joka ei ole korkeasti koulutettu Suomen presidentiksi.
Haavistoa äänestän. Stubb on pelle, epäluotettava.
En äänestä kumpaakaan. Molemmat ovat täysiä pettymyksiä. Toinen hyysää i s i s naisia ja toinen haluaisi Suomen olevan ä h l ä m e i d en kela gold maa. Jätän toisella kierroksella äänestämättä.
Seksuaalisuudella ei ole merkitystä kuin ryssille, joiden pitää homoilla piilossa tai saa kuulan kalloon.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sen taktikoinnin paikkaT.Persu
Noh, mites persu taktikoi? Ennen pilkkua pöytä täyteen viinaa?
En kummalekaan. Hehän ovat kuin kaksi marjaa. Aivan sama kummasta tulee presidentti.
Hylättyä ääntä ei lasketa Aku Ankka.
En kummallekaan, mahdoton valita koska inhoan molempia...Harmi että Rehn ei päässyt jatkoon :(
Vierailija kirjoitti:
En kummallekaan, mahdoton valita koska inhoan molempia...Harmi että Rehn ei päässyt jatkoon :(
Rehnin Ellu onkin jo eläkkeellä.
Muistan lukeneeni, että Stubb aikoinaan viihdytti luokkaansa koulussa mm. heittämällä nuuskaa kattoon. Tämän Suomi valitsee 11.2. arvojohtajakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo palstapersihulle pirinistivasukki :D Jolle jauhot maistuu kuin Marinille ikään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb on aivan yhtä liberaali kuin Haavisto. Ero löytyy taloudesta. Minun ääneni menee Haavistolle. Olisin toivonut Halla-Ahoa toiselle kierrokselle. Stubbia en jaksaisi kuunnella, feikki tyyppi.
Liberaali kyllä, mutta ei itse sukupuolisekoilija. Ja se määrää minun ääneni.
Stubb on itse ilmoittanut olevansa biseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo palstapersuhullu pirinistivasukki jolle maistuu jauhot kuin Marinille konsanaan :D
Vierailija kirjoitti:
Haavistoa. Sentään on huumoriarvo mukana kun katsotaan Linnan juhlia.
Jos Pekka voittaa, pistääkö hän Linnan juhlissa miehensä kanssa jalalla koreasti?
Olen päättänyt etten koskaan äänestä yhtäkään kokoomukselaista yksissäkään vaaleissa joten äänestän Haavistoa, kuten tänäänkin.
mikä toinen kierros? eikös eniten ääniä saanut voita?
Eihän Stubb ole edes asunut Suomessa viimeiseen kuuteen vuoteen. Miten kukaan voi äänestää häntä?
Äänestän Saara Huhtasaarta. Hän on aito suomalainen vaikka asuu Sveitsissä. Vaatimaton ja varmaan köyhäkin.