Petin miestäni, ja aion jatkaa...
Elikkä oon kauan haaveillut yhdestä miehestä, ja viimein eilen sain hänet luokseni nukkumaan ja muutakin. Oli niin ihanaa! Toivon, että voidaan nähdä seksin merkeissä uudestaankin. En kuitenkaan aio jättää mun miestä.
Kommentit (49)
Tuossakin on kyse vain naisten tavattoman kehnoista parinvalintataidoista. Ihan itse olet sen miehen valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nuo ap:n kaltaiset naiset ja salarakkaansa levittävät herpestä, klamydiaa ja papilloomavirusta eniten.
Höpöhöpö. Ja papilloomaviruksia on 90% suomalaisista.
Luuletko tosissasi ettei ole muita naisia jotka pitävät tuota sun pettäjämiestä namupalana?
Juuri tuollaiset hässii ympäriinsä ilman kortsua ja levittää tauteja.
Se on sääli että täytyy pettää salaa. Miesten kuuluisi antaa naisillensa vapaus suhteen ulkopuolisiin seksiseikkailuihin.
Hyvä nainen menee hukkaan vain yhden miehen syleilyssä.
"Jos joku yrittää asettaa suomalaisia puolueita ns. poliittiselle kartalle, tehtävä on kutakuinkin mahdoton. Toki maailman muuttuminen on tehnyt asiasta entistäkin sekavamman. Mutta jo vuosia on esimerkiksi kokoomuksen vasen laita sijoittunut lähelle demarien vasenta laitaa ja demarien oikea laita joskus koukannut oikealta ohi kokoomuksesta. Puolueet voisivat politiikkalinjausten osalta hyvin vaikka vaihtaa kannattajiaan. Mutta politiikkalinjaukset ovat vain sivujuonne puolueiden toiminnassa. Puolueen toiminnan sopeuttaminen kulloiseenkin poliittiseen linjaan on helpompaa, kun puolueen sisällä on erilaisia falangeja. Ero ei pistä niin silmään." RENKIEN VALTA, s. 35
Vierailija kirjoitti:
Se on sääli että täytyy pettää salaa. Miesten kuuluisi antaa naisillensa vapaus suhteen ulkopuolisiin seksiseikkailuihin.
Hyvä nainen menee hukkaan vain yhden miehen syleilyssä.
Niin, olis kyllä mahtavaa jos voisi avoimesti antaa muillekkin, ilman että yksi yrittää omia... Halukas nainen kun olen, ja kovasti tykkään antaa miehille, minusta jokaisen pitäisi saada seksiä. Ainakin nyt voin tyydyttää kaksi miestä, ja toinen heistä tyydyttää myös minut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuossakin on kyse vain naisten tavattoman kehnoista parinvalintataidoista. Ihan itse olet sen miehen valinnut.
Niin? Ja nyt valitsen vielä toisen siihen rinnalle. Toiselta saan hyvän kodin ja perhe-elämän, toiselta hyvää seksiä ja seikkailuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nuo ap:n kaltaiset naiset ja salarakkaansa levittävät herpestä, klamydiaa ja papilloomavirusta eniten.
Höpöhöpö. Ja papilloomaviruksia on 90% suomalaisista.
Luuletko tosissasi ettei ole muita naisia jotka pitävät tuota sun pettäjämiestä namupalana?
Juuri tuollaiset hässii ympäriinsä ilman kortsua ja levittää tauteja.
Niin todennäköisesti tekee. En kuitenkaan ole huolissani siitä.. Tuo "höpöhöpö" vastaus ei silti ole minulta..
Ap
Way to go, sister! Kyllä itsenäinen nainen saa tehdä mitä haluaa. Jos seksi on vielä hyvää tämän toisen miehen kanssa, niin aina vaan parempi juttu.
N28