Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni, ja aion jatkaa...

Vierailija
28.01.2024 |

Elikkä oon kauan haaveillut yhdestä miehestä, ja viimein eilen sain hänet luokseni nukkumaan ja muutakin. Oli niin ihanaa! Toivon, että voidaan nähdä seksin merkeissä uudestaankin. En kuitenkaan aio jättää mun miestä. 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Ei minuakaan parisuhteet kiinnosta. Varatut naiset kiinnostaa.

Vierailija
22/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nuo ap:n kaltaiset naiset ja salarakkaansa levittävät herpestä, klamydiaa ja papilloomavirusta eniten.

Ja aiheuttaa kohdunkaulan syöpää.Eivät tuollaiset tyydy yhteen kumppaniin

Kyllä tuollaiset tyytyvät. Yksi vakituinen seksikumppani riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet törkeä. osaatko asettua miehesi asemaan kun hänelle selviää pettämisesi. olisiko sinulle ok jos miehesi tekisi samoin?

Parempi ettei selviä. Ei tietenkään olis ok, mutta mun miehen ei tarvitsekaan elää puutteessa kuten minun.. Hän on varsin tyytyväinen pikapanoon kerran kuukaudessa kun taas itse haluan päivittäin! Joten, otin toisen panemaan mut tyytyväiseksi. Yks elämä vaan ja aion elää sen täysillä.

Ap

Ota ero, miehesi ansaitsee parempaa kuin kaltaosesi 💩huoran

Ei ansaitse. Mua parempaa vaimoa saa kauan hakea, eikä sittenkää löydy. Teen kotona ihan kaiken, sen lisäks vielä henkisesti ja taloudellisesti tuen tuota alkoholisti miestäni. Ja toki muutenkin, käyn päihdeklinikka käynneillä yhdessä jne. 8 vuot

Seli seli. Otapa nainen se ero, lapsiesi tähden edes

Vierailija
24/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas joku reppana nainen kuvittelee olevansa voimaantunut, mutta todellisuudessa olet h..ra. Itsepetosta voit harjoittaa niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
25/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, anna palaa vaan ap.

Minulla jo kolmas vuosi salasuhdetta menossa.

M45

Vierailija
26/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervemenoa, matka  h e l vettiin on avara tie

Vierailija
27/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan. Ei minuakaan parisuhteet kiinnosta. Varatut naiset kiinnostaa.

Ja kiihottaa

Vierailija
28/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, anna palaa vaan ap.

Minulla jo kolmas vuosi salasuhdetta menossa.

M45

Kiitos! Kiva kuulla että on pitkiä onnistuneita salasuhteita. Aion itsekin onnistua tässä.

Ap

Vierailija
29/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hukassa Ap. Joku päivä vielä huomaat sen. Ehkä sitten, kun lapsesi on aikuinen. Et anna kovin hyvää mallia hänelle terveeseen parisuhteeseen. 

Vierailija
30/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hukassa Ap. Joku päivä vielä huomaat sen. Ehkä sitten, kun lapsesi on aikuinen. Et anna kovin hyvää mallia hänelle terveeseen parisuhteeseen. 

Ei ole realistista että kaikilla ihmisillä on "terve" parisuhde. On vaan luovittava sillä mitä on... Ja salasuhde, se pidetään kyllä salassa lapseltanikin. Salaa toivon että vielä joskus tulisin raskaaksi salarakkaalleni, jos hän haluaa. 

Ap

Vierailija
31/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin petin miestäni yhden kaveri miehen kanssa. Tunteita kehittyi ja jätin mieheni koska tajusin ettei se koskaan muutu. Se joi iaka usein alkoholia. Ei meillä ollut läheisyyttä juuri ollenkaan muutenkaan. Kaveri mies aina kuunteli ja halasi ja se myös vihjaili että haluaa minua. Päätin että turha minun on roikkua mieheni kanssa, aloin hakeutuu enemmän kaveri miehen luokse ja vietin siellä aikaa.

Vierailija
32/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä muuta voi kuin toivottaa onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
33/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, pidä huoli vaan että et tuo asiaa miehesi tietoon. Mitä silmä ei näe ja korva ei kuule, ei sydämeen satu.

Vierailija
34/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä petä miestä jos se on muslimi tai irakilainen. Joskus vuosia sitten naapurissani asui nainen jonkun irakilaisen kanssa  ja nainen petti sitä niin se mies yritti katkaista naisen kaulan.

Vierailija
35/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä petä miestä jos se on muslimi tai irakilainen. Joskus vuosia sitten naapurissani asui nainen jonkun irakilaisen kanssa  ja nainen petti sitä niin se mies yritti katkaista naisen kaulan.

Mun mies ja salarakas kumpikin täysin suomalaisia, eikä uskovaisia. Että tällaista draamaa ei odotettavissa. Mies kyllä ehkä saattais seota, jos sais tietää.. Mutta ei saa tietää nii se siitä. 

Ap

Vierailija
36/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet törkeä. osaatko asettua miehesi asemaan kun hänelle selviää pettämisesi. olisiko sinulle ok jos miehesi tekisi samoin?

Parempi ettei selviä. Ei tietenkään olis ok, mutta mun miehen ei tarvitsekaan elää puutteessa kuten minun.. Hän on varsin tyytyväinen pikapanoon kerran kuukaudessa kun taas itse haluan päivittäin! Joten, otin toisen panemaan mut tyytyväiseksi. Yks elämä vaan ja aion elää sen täysillä.

Ap

Ota ero, miehesi ansaitsee parempaa kuin kaltaosesi 💩huoran

Ei ansaitse. Mua parempaa vaimoa saa kauan hakea, eikä sittenkää löydy. Teen kotona ihan kaiken, sen lisäks vielä henkisesti ja taloudellisesti tuen tuota alkoholisti miestäni. Ja toki muutenkin, käyn päihdeklinikka käynneillä yhdessä jne. 8 vuot

Ymmärrän kyllä, että kaikista suhteista ei ole niin helppo lähteä, mutta en silti usko, että teet pitkällä tähtäimellä itsellesi hyvää tuolla järjestelyllä. Kyllä se kertarytinä on joskus parempi, kuin ainainen natina.

Vierailija
37/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonotasoinen trollaus aplta

Vierailija
38/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonotasoinen trollaus aplta

Täällä syytetään aina trollaamisesta.. 

Vierailija
39/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ja salarakas kumpikin täysin suomalaisia, eikä uskovaisia. Että tällaista draamaa ei odotettavissa. Mies kyllä ehkä saattais seota, jos sais tietää.. Mutta ei saa tietää nii se siitä. 

Ap

Aika usein näissä salarakas tai pettämis jutuissa, on jollain tavalla kyse siitä, että halutaan sen petetyn kumppanin eroavan. Ei siis haluta ottaa itse vastuuta erosta, ja siksi alitajuisesti halutaankin jäädä kiinni.

Vierailija
40/49 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä roikut alkoholistimiehessä?