Petin miestäni, ja aion jatkaa...
Elikkä oon kauan haaveillut yhdestä miehestä, ja viimein eilen sain hänet luokseni nukkumaan ja muutakin. Oli niin ihanaa! Toivon, että voidaan nähdä seksin merkeissä uudestaankin. En kuitenkaan aio jättää mun miestä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nuo ap:n kaltaiset naiset ja salarakkaansa levittävät herpestä, klamydiaa ja papilloomavirusta eniten.
Ja aiheuttaa kohdunkaulan syöpää.Eivät tuollaiset tyydy yhteen kumppaniin
Kyllä tuollaiset tyytyvät. Yksi vakituinen seksikumppani riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet törkeä. osaatko asettua miehesi asemaan kun hänelle selviää pettämisesi. olisiko sinulle ok jos miehesi tekisi samoin?
Parempi ettei selviä. Ei tietenkään olis ok, mutta mun miehen ei tarvitsekaan elää puutteessa kuten minun.. Hän on varsin tyytyväinen pikapanoon kerran kuukaudessa kun taas itse haluan päivittäin! Joten, otin toisen panemaan mut tyytyväiseksi. Yks elämä vaan ja aion elää sen täysillä.
Ap
Ota ero, miehesi ansaitsee parempaa kuin kaltaosesi 💩huoran
Ei ansaitse. Mua parempaa vaimoa saa kauan hakea, eikä sittenkää löydy. Teen kotona ihan kaiken, sen lisäks vielä henkisesti ja taloudellisesti tuen tuota alkoholisti miestäni. Ja toki muutenkin, käyn päihdeklinikka käynneillä yhdessä jne. 8 vuot
Seli seli. Otapa nainen se ero, lapsiesi tähden edes
Täällä taas joku reppana nainen kuvittelee olevansa voimaantunut, mutta todellisuudessa olet h..ra. Itsepetosta voit harjoittaa niin paljon kuin sielu sietää.
Hienoa, anna palaa vaan ap.
Minulla jo kolmas vuosi salasuhdetta menossa.
M45
tervemenoa, matka h e l vettiin on avara tie
Vierailija kirjoitti:
Arvostan. Ei minuakaan parisuhteet kiinnosta. Varatut naiset kiinnostaa.
Ja kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, anna palaa vaan ap.
Minulla jo kolmas vuosi salasuhdetta menossa.
M45
Kiitos! Kiva kuulla että on pitkiä onnistuneita salasuhteita. Aion itsekin onnistua tässä.
Ap
Olet hukassa Ap. Joku päivä vielä huomaat sen. Ehkä sitten, kun lapsesi on aikuinen. Et anna kovin hyvää mallia hänelle terveeseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olet hukassa Ap. Joku päivä vielä huomaat sen. Ehkä sitten, kun lapsesi on aikuinen. Et anna kovin hyvää mallia hänelle terveeseen parisuhteeseen.
Ei ole realistista että kaikilla ihmisillä on "terve" parisuhde. On vaan luovittava sillä mitä on... Ja salasuhde, se pidetään kyllä salassa lapseltanikin. Salaa toivon että vielä joskus tulisin raskaaksi salarakkaalleni, jos hän haluaa.
Ap
Minäkin petin miestäni yhden kaveri miehen kanssa. Tunteita kehittyi ja jätin mieheni koska tajusin ettei se koskaan muutu. Se joi iaka usein alkoholia. Ei meillä ollut läheisyyttä juuri ollenkaan muutenkaan. Kaveri mies aina kuunteli ja halasi ja se myös vihjaili että haluaa minua. Päätin että turha minun on roikkua mieheni kanssa, aloin hakeutuu enemmän kaveri miehen luokse ja vietin siellä aikaa.
Ei kai tässä muuta voi kuin toivottaa onnea valitsemallasi tiellä.
OK, pidä huoli vaan että et tuo asiaa miehesi tietoon. Mitä silmä ei näe ja korva ei kuule, ei sydämeen satu.
Älä petä miestä jos se on muslimi tai irakilainen. Joskus vuosia sitten naapurissani asui nainen jonkun irakilaisen kanssa ja nainen petti sitä niin se mies yritti katkaista naisen kaulan.
Vierailija kirjoitti:
Älä petä miestä jos se on muslimi tai irakilainen. Joskus vuosia sitten naapurissani asui nainen jonkun irakilaisen kanssa ja nainen petti sitä niin se mies yritti katkaista naisen kaulan.
Mun mies ja salarakas kumpikin täysin suomalaisia, eikä uskovaisia. Että tällaista draamaa ei odotettavissa. Mies kyllä ehkä saattais seota, jos sais tietää.. Mutta ei saa tietää nii se siitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet törkeä. osaatko asettua miehesi asemaan kun hänelle selviää pettämisesi. olisiko sinulle ok jos miehesi tekisi samoin?
Parempi ettei selviä. Ei tietenkään olis ok, mutta mun miehen ei tarvitsekaan elää puutteessa kuten minun.. Hän on varsin tyytyväinen pikapanoon kerran kuukaudessa kun taas itse haluan päivittäin! Joten, otin toisen panemaan mut tyytyväiseksi. Yks elämä vaan ja aion elää sen täysillä.
Ap
Ota ero, miehesi ansaitsee parempaa kuin kaltaosesi 💩huoran
Ei ansaitse. Mua parempaa vaimoa saa kauan hakea, eikä sittenkää löydy. Teen kotona ihan kaiken, sen lisäks vielä henkisesti ja taloudellisesti tuen tuota alkoholisti miestäni. Ja toki muutenkin, käyn päihdeklinikka käynneillä yhdessä jne. 8 vuot
Ymmärrän kyllä, että kaikista suhteista ei ole niin helppo lähteä, mutta en silti usko, että teet pitkällä tähtäimellä itsellesi hyvää tuolla järjestelyllä. Kyllä se kertarytinä on joskus parempi, kuin ainainen natina.
Vierailija kirjoitti:
Huonotasoinen trollaus aplta
Täällä syytetään aina trollaamisesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ja salarakas kumpikin täysin suomalaisia, eikä uskovaisia. Että tällaista draamaa ei odotettavissa. Mies kyllä ehkä saattais seota, jos sais tietää.. Mutta ei saa tietää nii se siitä.
Ap
Aika usein näissä salarakas tai pettämis jutuissa, on jollain tavalla kyse siitä, että halutaan sen petetyn kumppanin eroavan. Ei siis haluta ottaa itse vastuuta erosta, ja siksi alitajuisesti halutaankin jäädä kiinni.
Miksi ihmeessä roikut alkoholistimiehessä?
Arvostan. Ei minuakaan parisuhteet kiinnosta. Varatut naiset kiinnostaa.