Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on nelikymppisen miehen sinkkuelämä?

Vierailija
28.01.2024 |

Voit kertoa omia kokemuksiasi?

Ovatko parisuhteen vai seksin perässä?

Millaisia naisia hakevat?

Jos olet itse nelikymppinen sinkkumies, oletko tyytyväinen tilanteeseesi?

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinkkumiehelle lopulta yhdentekevää millaista naista satunnaisesti nai?

Olen aidosti kiinnostunut ja utelias. Ap

Panomiehelle on.

Vierailija
22/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummankaan perässä.

En etsi naisia.

Elämäni on pienimuotoista, usein yksinäistä ja varsin vaatimatonta. Välillä olen enemmän tyytyväinen ja välillä vähemmän. Kyllä varmasti minullakin on sisäinen kaipuu toisen ihmisen lähelle, mutta sellaista tilannetta tulen tuskin koskaan saavuttamaan. Siksi on vain hyväksyttävä tilanne ja kyettävä elämään sen kanssa.

m43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu sinkkumiehestä :)

Olen itsekin sinkkumies, ja voin omasta puolestani kommentoida sen verran, että kunhan nainen näyttää hyvältä eikä ole ainakaan millään vaarallisella tavalla mielisairas, niin voin häntä ihan mielelläni panna silloin tällöin. 

Jos nainen ei näytä hyvältä ja/tai hän on täysin epästabiili käytökseltään, niin sitten en ole halukas häntä panemaan. 

Vierailija
24/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhdentekevää mutta johonkin ne pussit pitää myös säännöllisesti tyhjentää.

Vierailija
25/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole vielä tuon ikäinen, vaan 33 v, mutta olen tyytyväinen tarjontaan ainakin. Edellinen tyttöystävä oli esimerkiksi 19 v, ja ylipäätään nuorempia ja kauniita naisia riittää ihan kivasti. En ole tilanteessa, missä pitäisi tyytyä vanhempiin yh-naisiin. Mutta tuokin päivä saattaa joku päivä koittaa, jos en saa asioita aikaiseksi. Haluaisin ajatella, että olen 40 v mennessä naimisissa ja hankkinut jo ainakin yhden lapsen. Toisaalta jos olenkin sinkku vielä, niin lienee edelleen paljon lapsettomia 25-30 v naisia, joille sovin. Kenties jokunen 20 v tyttö myös. Olen kuitenkin hyvin säilynyt ja tulen varmaan sellainen vastaisuudessakin olemaan.

Sua ei voi ainakaan itsetunnon puutteesta syyttää. ;) Ap

;)

Vierailija
26/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi

Vierailija
27/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette esim. Tinderissä itseään "tarjoavista" naisista? Eikö siinä mene toisaalta fiilis, kun naiset ovat vapaaehtoisesti käytettävissä? Ap

Vierailija
28/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan aika kauheaa olla 4-kymppinen sinkkumies. Ei ole enää nuori ja parhaassa perheenperustamisiässä, mutta ei vielä mikään hopeakettukaan. Siinä saa itsetunto olla kohdillaan, että osaa arvostaa itseään, jos on sinkkumies tuossa isässä.

Vierailija
29/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomiehelle on.

Ei kyntömies vakoaan valitse. Silloin on taottava kun rauta on kuumaa.

Vierailija
30/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelette esim. Tinderissä itseään "tarjoavista" naisista? Eikö siinä mene toisaalta fiilis, kun naiset ovat vapaaehtoisesti käytettävissä? Ap

En ota väkisin eli mikä kysymys tämä nyt oikein on?

Vierailija
31/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani 40v lapsettomat sinkkumiehet ovat lapsettomia sinkkumiehiä vastentahtoaan. Luonnevikaisia, jotka eivät kestä pienintäkään riitaa kumppanin kanssa. 

Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän heillä käy flaksi ja seksikerrat vähenee. Ovat siis lähinnä vain seksin perässä, kun se on niin harvinaista herkkua, ja suhdehaaveet on kuopattu aikaa sitten. 

Vierailija
32/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kevytkenkäinen horotsu, niin en tietenkään vakavasti seurustelisi sellaisen kanssa. Mutta hauskaa voi muuten pitää, jos on mukava tyyppi. Tinderissä on kuitenkin aika laidasta laitaan naisia. Millainen joku on selviää yleensä aika nopeasti, kun vähän lähemmin tutustuu. 

Vierailija
33/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö parisuhdetta haussa kenelläkään? 

Ei. Ei enää ikinä.

Vierailija
34/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös, miten perheelliset ystävät suhtautuvat esim. eronneeseen nelikymppiseen sinkkumieheen. Jos muut viettävät lomat ja viikonloput perheen kanssa, löytyykö sinkkumiehelle kavereita? Jos sattuu olemaan itselläänkin pari lasta, joiden kanssa joka toisen viikonlopun tai viikon. 

Vierailija
35/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole ihan vielä 40:ää, mutta 37-vuotias. Elämäni on töissä käyntiä, normaalien kotihommien hoitoa päivittäin ja harrastan kitaran soittoa. Tulee käytyä salilla myös säännöllisesti ja lätkää pelaan näin talvisin. Videopelejä ja masturbointia tulee harrastettua tylsinä hetkinä.

Vierailija
36/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota väkisin eli mikä kysymys tämä nyt oikein on?

Kysymykset tulevat ihmiseltä, joka ei ole ikinä ollut Tinderissä. Olen ymmärtänyt, että se on nykyään lähinnä seksiseuran hakijoille.

Vierailija
37/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en ole ihan vielä 40:ää, mutta 37-vuotias. Elämäni on töissä käyntiä, normaalien kotihommien hoitoa päivittäin ja harrastan kitaran soittoa. Tulee käytyä salilla myös säännöllisesti ja lätkää pelaan näin talvisin. Videopelejä ja masturbointia tulee harrastettua tylsinä hetkinä.

... Niin ja siis vastaus kysymyksiin, että en hae seuraa lainkaan. Odotan, että jos joku on jostain syystä minusta kiinnostunut, niin hän sen varmasti ilmaisee jotenkin. Epäilen tätä tässä vaiheessa elämää.

Vierailija
38/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua kumppania? 

Vierailija
39/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kymppisellä miehellä on jo rahaa, omaisuutta ja urakehitys tapissa tai pitäisi olla. Siihen on hyvä rakentaa perhe-elämää kun ei tarvitse murehtia saako lapsilleen ruokaa ja vaatetta 👍 

Vierailija
40/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä 40, mutta lähellä sitä eli 38. Olen korkeakoulutettu, ihan ok. töissä kunnallisella puolella, ystäviä löytyy useampi jotka olen tuntenut lähes koko ikäni. Myös töiden kautta olen läheisissä väleissä monen kanssa. Harrastan kestävyysurheilua ja muutenkin elän suht terveellisesti, eli päihteitä vain juhlapäivinä, ruokavalio, unirytmi jne. kunnossa. 

Tänä viikonloppuna tehtyä:

-perjantai-illalla siivosin talon ja tein rästissä olleet hommaat erääseen projektiin

-lauantai: herätys klo. 7, pitkä lenkki 17 km, ruoan tekoa useammaksi päiväksi, leivoin myös pullaa ja sämpyliä, illalla kävin vielä avannossa kaverin kanssa, illalla luin vielä kirjaa ja olin nukahtanut kirja silmillä noin klo. 22

-tänään sunnuntaina: herätys virkeänä noin klo. 7, sillä heti aamusta tulee yksi lempiohjelmistani :Talot huokuvat historiaa, kävin salilla ja uimassa, nyt loppupäivän olen istunut koneella ja laskeskellut talon remontoinnin budjettia

Jos löytyisi joku hyvä sopiva nainen niin olisin valmis parisuhteeseen, vielä ei kuitenkaan ole tullut vastaan. En myöskään etsi varsinaisesti missään parisuhdetta ja käyn harvoin yöelämässä ettei sitäkään kautta mitään tule tavattua. Aloituksessa kysyttiin, että minkälaista naista haen niin terveellisesti elävää tavallista naapurintyttöä. Tärkeintä on tietenkin, että kemiat kohtaa, tämä on tapahtunut elämäni aikani vain parin naisen kanssa ja tällöin ei ole kyllä ulkoisilla tekijöillä ole ollut asiaan mitään vaikutusta. Eli kyllä se sisin on tärkein, ehkä jonkinlainen alkukiinnostus tulee ulkonäön ja siitä tulleen käsityksen myötä.