Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tuossa Taylor Swiftissä on niin erikoista?

Vierailija
28.01.2024 |

Tuntuu että häntä hehkutetaan koko ajan ja joka paikassa. Hesari jopa taisi kutsua häntä maailman tärkeimmäksi artistiksi?! Ihmettelen vain, että miksi. Olen kyllä kuullut hänen musiikkiaan ja mielestäni se on ihan tavallista listapoppia.

Enkö vaan tajua tätä upeutta vai mikä hänessä on niin uskomatonta?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isona osana tuota on myös suhde Travis Kelcen kanssa. Paljon julkisuutta sitä kautta ja julkisuus ruokkii itseään. 

Vierailija
22/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swift on poikkeuksellinen artisti ainakin siitä syystä että antaa aivan järkyttäviä summia palkkioistaan hyväntekeväisyyteen eri kohteille jatkuvasti.

Kun googletat sanat "Taylor swift lahjoitti" niin saat listan eri kohteista ja summista.

Hän on jakanut myös omalle työporukalleen kunnon ylläribonuksia.

Tekeekö joku Kim Kardashian tai Kanye West samaa??

Yhdysvalloissa lahjoituksilla saa verohuojennuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole edes erityisen kauniskaan mun mielestä. No makuja on monia. Kai se ilmeisesti laulaa osaa kuitenkin.

Vierailija
24/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan alennustilasta kertoo se, että jopa täällä hehkutetaan amerikkalaista takavuosien kykyjenetsintäkilpailun voittajaa. Miksi Euroopassa ei ole omia kansainvälisiä naistähtiä? Yhtyeitä toki on, nekin lähinnä brittiläisiä tai ruotsalaisia.

Vierailija
25/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä jyllää populaarikulttuuri. Taylorilla on enemmän vaikutusvaltaa kuin joillain politiikoilla ja rahaa, jolla rahoittaa omaa ideologiaa ajavia poliitikkoja valtaan tukemalla heidän kampanjoitaan. Country valikoitui genreksi, koska sillä oli paljon kuuntelijoita ja vähemmän kilpailua. Vanhemmat nimesivät hänet Tayloriksi, jotta lasikatto ei tulisi vastaan niin pian. Isä tuntee vaikutusvaltaisia henkilöitä eliitistä. Lyhyesti sanottuna Taylorilla on fiksut vanhemmat, jotka osaavat ajatella pitkälle tulevaisuuteen. Tayloria voidaan tarkastella enemmänkin vaikutusvaltaisena instituutiona, joka lobbaa omia etujaan kuin "tyhjäpäisenä" laulajana.

Vähän sinä tiedät Taylorin urasta. 

Vierailija
26/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut yhtäkään biisiä häneltä. En tiedä mitään muuta kyseisestä laulajasta kuin että hehkutetaan megatähtenä. Olen kai tullut vanhaksi ja pudonnut kärryiltä sillä itse pidän suosituimpana Madonnaa ja Lady gagaa. Taylor swift on iso kysymysmerkki eikä tosiaan tule yhtäkään biisiä mieleen.

Madonna ja Lady Gaga olivat (ovat) jollain tavalla lahjakkaita ja kiinnostavia, kuten myös Britney oli aikanaan. Taylor Swift vaikuttaa hajuttomalta ja mauttomalta. Osaa toki laulaa mutta ei mitenkään kiinnostava.

Vierailija
27/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa perehtyä Taylorin uraan niin Netflixissä löytyy Miss Americana.

Itse arvostan häntä ihan jostain muusta kuin laulu-uran pituudesta.

https://en.wikipedia.org/wiki/Taylor_Swift_sexual_assault_trial

Vierailija
28/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut yhtäkään biisiä häneltä. En tiedä mitään muuta kyseisestä laulajasta kuin että hehkutetaan megatähtenä. Olen kai tullut vanhaksi ja pudonnut kärryiltä sillä itse pidän suosituimpana Madonnaa ja Lady gagaa. Taylor swift on iso kysymysmerkki eikä tosiaan tule yhtäkään biisiä mieleen.

Madonna ja Lady Gaga olivat (ovat) jollain tavalla lahjakkaita ja kiinnostavia, kuten myös Britney oli aikanaan. Taylor Swift vaikuttaa hajuttomalta ja mauttomalta. Osaa toki laulaa mutta ei mitenkään kiinnostava.

Osaatko englantia? 

https://en.wikipedia.org/wiki/Reputation_(album)

Vierailija
29/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole edes erityisen kauniskaan mun mielestä. No makuja on monia. Kai se ilmeisesti laulaa osaa kuitenkin.

Siis tämä minua hämmentää eniten. Joo, ei ole mikään paistipannulla naamaan saaneen näköinen mutta ei kyllä mielestäni kauniskaan. Täällä oli vähän aikaa sitten jo poistunut ketju jossa samaa miettineet alapeukutettiin. Minulla on myös tuollaiset kolkot, pienisilmäiset kasvot ja minua on kiusattu niistä niiiiiiiin rajusti. Siis pitääkö ihmiset häntä oikeasti kauniina vai "kauniina" huolitellun ulkonäön ja hoikan kropan takia?

Vierailija
30/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään erikoista. Kai valtakoneisto promoaa häntä jonkinlaisena nykynaisen perikuvana, joten sen takia "tärkeä". 

Taylor Swift edustaa sellaista naistyyppiä, jota valtaapitävät haluavat mainostaa nuorille tytöille:

1. loputtomasti poikaystäviä, ei kykene asettumaan aloilleen

2. ei vaikuta haluavan perhettä, ja tuskin reilusti kolmekymppisenä lapsia enää hankkiikaan, feministinä keskittyy uraansa

3. megawokettaja, kannattaa kaikkea mikä milloinkin on trendikästä

4. kappas kummaa, nyt sopivasti kolmekymppisenä oltuaan vuosikaudet parrasvaloissa tuli ulos "kaapista", ja julisti itsensä biseksuaaliksi

jne. jne. 

Vierailija
31/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Swift on poikkeuksellinen artisti ainakin siitä syystä että antaa aivan järkyttäviä summia palkkioistaan hyväntekeväisyyteen eri kohteille jatkuvasti.

Kun googletat sanat "Taylor swift lahjoitti" niin saat listan eri kohteista ja summista.

Ihan missä tahansa maassa saa. Olisihan se nyt varsin hölmöä jos firma joutuisi vielä maksamaan veroja pois lahjoittamistaan rahoista. 

Vierailija
32/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso markkinointikoneisto saa naapurintytöstäkin tehtyä "megatähden". Ongelma on vain, että yleisö näkee, ettei keisarilla ole vaatteita.

Vierailija
33/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa. Radio Suomessa Pekka Laine ihmemaassaan on hänen musiikkiaan soittanut ja yllettmästi kehunut tätä artistia, mutta hänen esityksistään ei tartu päähän mitään! Ei ymmärrä.Täysin mitäänsanomatonta ja ylimainostettua, ja nyt Taylor Swift muka on maailman vaikutusvaltaisin ihminen! Miljardööri jopa.

Vierailija
34/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swift kirjoittaa sellaisia kappaleita joihin sata miljoonaa fani voi samastua. Samoja vanhoja asioita niissä käydään läpi mutta jos moni muu fani ajattelee samalla tavalla niin siitä tulee yhteisöllinen juttu.

Olihan Suomessakin fanikulttuuria Dingon muodossa mutta siitä taitaa olla jo aikaa muutama vuosikymmen.. 

Vierailija
35/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin veronhuojennuksilla olisi mitään merkitystä monimiljonäärille tai nykyisin ilmeisesti miljardöörille. 

Vierailija
36/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Mielestäni TS on perus pop-artisti jolla on muutama ihan kuunneltava biisi, mutta siihen tuo sitten jääkin. Ariana Grandella esimerkiksi on paljon huikeampi ääni, mutta ei häntä kuitenkaan hehkuteta julkisuudessa samalla tavalla. 

Eikös Taylor tee itse omat biisinsä? Arianalla ja muilla on siihen tarkoitukseen eri henkilöt.

Vierailija
37/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä minua hämmentää eniten. Joo, ei ole mikään paistipannulla naamaan saaneen näköinen mutta ei kyllä mielestäni kauniskaan. Täällä oli vähän aikaa sitten jo poistunut ketju jossa samaa miettineet alapeukutettiin. Minulla on myös tuollaiset kolkot, pienisilmäiset kasvot ja minua on kiusattu niistä niiiiiiiin rajusti. Siis pitääkö ihmiset häntä oikeasti kauniina vai "kauniina" huolitellun ulkonäön ja hoikan kropan takia?

Eipä nuo suomalaiset popparit eroa kauneudellaan tavallisesta junttikansan edustajasta.

Vierailija
38/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin toimii jokainen järkevä rikas. Syynä ei todellakaan ole hyväeleinen lahjoitus vaan laillinen veronkierto, joka varsinkin Yhdysvalloissa on todella yleistä. Eli perustavat järjestön joka luokitellaan hyväntekeväisyysjärjestöksi niin saavat kaiken sinne "lahjoittamansa" rahat verovapaana. 

Vierailija
39/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä jyllää populaarikulttuuri. Taylorilla on enemmän vaikutusvaltaa kuin joillain politiikoilla ja rahaa, jolla rahoittaa omaa ideologiaa ajavia poliitikkoja valtaan tukemalla heidän kampanjoitaan. Country valikoitui genreksi, koska sillä oli paljon kuuntelijoita ja vähemmän kilpailua. Vanhemmat nimesivät hänet Tayloriksi, jotta lasikatto ei tulisi vastaan niin pian. Isä tuntee vaikutusvaltaisia henkilöitä eliitistä. Lyhyesti sanottuna Taylorilla on fiksut vanhemmat, jotka osaavat ajatella pitkälle tulevaisuuteen. Tayloria voidaan tarkastella enemmänkin vaikutusvaltaisena instituutiona, joka lobbaa omia etujaan kuin "tyhjäpäisenä" laulajana.

Se on juuri näin ja Taylorhan mm. valjastettiin mukaan tukemaan Trumpin poliittista mustamaalausta koska hänellä tosiaan on vaikutusvaltaa... säälittäväksi on mennyt USA:n touhu...

Vierailija
40/83 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi maailman kauneimmista artisteista ilman merkittäviä kauneusleikkauksia. Hänellä on oikeaa soittotaitoa. Näitä artisteja tulee jatkuvasti jotka ovat suosiossa 5v-10v. Sitten kun levyt eivät myy niin korvataan uudella. Tiedän Emma Watsonin vaikka en ole katsonut yhtäkään hänen elokuvaa. Tiedän Taylor Swiftin vaikka en ole kuullut yhtäkään hänen kappaletta.