Häpeääkö joku ulkonäköään puolison edessä
Häpeääkö joku oma ulkonäköään puolison edessä? Tuntuu jopa etten häpeile kenenkään muun edessä, sillä vain puolisoni on nähnyt minut kun olin parhaimmillani. Tietää siis mistä tähän on päädytty..
Kommentit (14)
Presidenttiehdokkaista eniten ulkonäköään häpeää kyllä Jussi Halla-aho eikä Alexander Stubb!
Molemmilla toki on aihetta.
En, koska ei ole puolisoa. Noin muutoin häpeän kyllä ulkonäköäni.
No en mä kyllä mielellään esittele ainakaan vatsaani hänelle. Siitä tullut ihan järkky kolmen lapsen synnyttämisen jälkeen. Mutta kyllähän se varmasti on niin, että inhoan sitä itse eniten ja katson itseäni kaikkein kriittisimmin.
Mika Aaltola häpeää sitä, ettei ole komea ja 5 cm pitempi :(
En. Vaikka exäni haukkui minua rumilukseksi, kun ihoni räjähti joskus täyteen aknea. Silloin otin siitä itseeni, mutta nyt vähän vanhempana en jaksa välittää vaikka joku sanoisi mitä tai näyttäisin miltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä mielellään esittele ainakaan vatsaani hänelle. Siitä tullut ihan järkky kolmen lapsen synnyttämisen jälkeen. Mutta kyllähän se varmasti on niin, että inhoan sitä itse eniten ja katson itseäni kaikkein kriittisimmin.
Täysin sama tilanne. Yhteiset lapset "pilanneet" kropan ja tässä sitä ollaan. Häpeän niin paljon että ahdistaa ja totta kai se vaikuttaa parisuhteeseen.
Miks noisen vaalihullujen pitää kommentoida joka paikkaan?
En voi ikinä olla naisen kanssa alasti kun ei ole sellaista normaalia vehjettä kuin niissä videoissa on miehillä.
Vierailija kirjoitti:
En voi ikinä olla naisen kanssa alasti kun ei ole sellaista normaalia vehjettä kuin niissä videoissa on miehillä.
Rohkenen epäillä, ettei ne videoiden vehkeet edusta millään tavoin keskivertoa vehjettä. Nyt lopetat niiden katselun ja ryhdyt tuumasta toimeen. Huomaat nopeasti, ettei edes naiset ole sellaisia kuin niissä videoissa.
Kyllä, lapsikilojen ja venymisten myötä.. vaikuttaa myös pahasti seksihaluihin. Tai haluja on mutta nolottaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko että moni nainen on katsellut niitä videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että moni nainen on katsellut niitä videoita.
No siitä voit olla varma. Syystäkin naiset eivät katso tuollaista. Miksi sä katsot? Vai onko sittenkin kivempi katsella kuin tehdä itse? Ilmeisesti sekään ei ole poikkeuksellista, että miehiä kiihottaa enemmän tuo fiktiivinen videomateriaali kuin oikeasti sekstailla tavallisen naisen kanssa.
Minulle on kerrottu, että Alexander Stubb häpeäisi. Tiedä sitten, onko totta?