Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppisin toisistaan maskuliinisuutta

Vierailija
28.01.2024 |

Nykyään maailma tuntuu menevän sillä lailla. Naisetkin mukapaheksuu toksisia miehiä mutta sitten käyvät kuumana heihin

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksista 

Vierailija
2/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa maskuliinisuuden toisistaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisista pelimiesoppaista löytää paljon ohjeita toksisuuteen. Olen itse ollut pienestä pitäen hyvin herkkä ja empaattinen ihminen. Nämä luonteenpiirteet ovat kuitenkin olleet täysi turn off melkeinpä kaikille tapaamilleni naisille.

Nyt olen viime vuosina pyrkinyt ihan tietoisesti muuttumaan myrkyllisemmäksi ihmiseksi noudattamalla myös omasta mielestäni täysin naurettavia pelimiesohjeita. Kaikkein surullisinta tässä on se, että ne jutut oikeasti toimivat. Ja tietenkin myös se, että omana itsenäni en tunnu kelpaavan, vaan minun on näyteltävä itselleni vastenmielistä roolia.

Kyllähän sekin jotain kertoo, että modernin feminismin bosslady-ihanne on nimenomaan kuin kopio toksisessa maskuliinisuudessa marinoidusta öykkärimiehestä. Luulen, että puheistaan huolimatta naiset oikeasti ihailevat ainakin alitajuisesti tuollaisia miehiä, ja haluavat jollain tasolla olla samanlaisia kuin he.

Vierailija
4/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity persuihin. Siellä oppii ehtaa setämiesuhriutumista, öyh ja möyh. Mutta kääntöpuoli asiassa on, että loppuu naissuhteetkin, jos niitä koskaan olikaan. Siellä jytkytetään homoringissä.

Homoushan on sinällään ihan ok.

Vierailija
5/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity persuihin. Siellä oppii ehtaa setämiesuhriutumista, öyh ja möyh. Mutta kääntöpuoli asiassa on, että loppuu naissuhteetkin, jos niitä koskaan olikaan. Siellä jytkytetään homoringissä.

Homoushan on sinällään ihan ok.

😂 Totuus.

Vierailija
6/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastata koska en ymmärtänyt otsikkoa.

Vierailija
7/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa maskuliinisuuden toisistaminen?

Jotain persujen analyyttista ja realistista termistöä 😂.

Vierailija
8/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yasss boy

Vierailija
9/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisista pelimiesoppaista löytää paljon ohjeita toksisuuteen. Olen itse ollut pienestä pitäen hyvin herkkä ja empaattinen ihminen. Nämä luonteenpiirteet ovat kuitenkin olleet täysi turn off melkeinpä kaikille tapaamilleni naisille.

Nyt olen viime vuosina pyrkinyt ihan tietoisesti muuttumaan myrkyllisemmäksi ihmiseksi noudattamalla myös omasta mielestäni täysin naurettavia pelimiesohjeita. Kaikkein surullisinta tässä on se, että ne jutut oikeasti toimivat. Ja tietenkin myös se, että omana itsenäni en tunnu kelpaavan, vaan minun on näyteltävä itselleni vastenmielistä roolia.

Kyllähän sekin jotain kertoo, että modernin feminismin bosslady-ihanne on nimenomaan kuin kopio toksisessa maskuliinisuudessa marinoidusta öykkärimiehestä. Luulen, että puheistaan huolimatta naiset oikeasti ihailevat ainakin alitajuisesti tuollaisia miehiä, ja haluavat jollain tasolla olla samanlaisia kuin he.

Alapeukkuja varmaan satelee, mutta kannattaa seurata naisten käytöstä enemmän kuin niitä kauniita salonkipuheita. Joku voimakas psykologinen mekanismi vaikuttaa esimerkiksi siihen ilmiöön, että vankiloissa istuvat murhamiehet saavat fanipostia ja lämestymisiä naisilta. Se vankilassa istuva tanskalainen sukellusvenemurhaaja-silpoja taisi muun muassa mennä hiljattain naimisiin 15 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
10/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sekin jotain kertoo, että modernin feminismin bosslady-ihanne on nimenomaan kuin kopio toksisessa maskuliinisuudessa marinoidusta öykkärimiehestä. Luulen, että puheistaan huolimatta naiset oikeasti ihailevat ainakin alitajuisesti tuollaisia miehiä, ja haluavat jollain tasolla olla samanlaisia kuin he

Miesten läheisriippuvuus on vihdoinkin todistettu. Tilastollisesti naiset elää pidempään ja terveempänä pysyessään sinkkuna.

Vierailija
11/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä

T. AP

Vierailija
12/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksista 

Ennakoiva tekstinsyöttö?

Vierailija
13/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä

T. AP

Läheisriippuvuutta ei hoideta parisuhteella. 

Vierailija
14/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, jerryt kalastelee täälä syyllistys pildee.

Vierailija
15/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvaisella on suuri riski joutua henkisen,fyysisen ja taloudellisen väkivallan uhriksi. Riski ei katso sukupuolta.

Vierailija
17/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sekin jotain kertoo, että modernin feminismin bosslady-ihanne on nimenomaan kuin kopio toksisessa maskuliinisuudessa marinoidusta öykkärimiehestä. Luulen, että puheistaan huolimatta naiset oikeasti ihailevat ainakin alitajuisesti tuollaisia miehiä,

On todella surullista, jos nykykulttuurissa toivetta löytää elämänkumppani jonka kanssa jakaa kaikki ilot ja surut, pidetään jonain läheisriippuvuutena :(

Kyseessä on kuitenkin ihmisten yksi kaikkein perimmäisistä tarpeista.

Vierailija
18/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä surullisempaa on teeskennellä et se läheisriippuvuus on normaalia parisuhteen kaipuuta.

Vierailija
19/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä surullisempaa on teeskennellä et se läheisriippuvuus on normaalia parisuhteen kaipuuta.

Monilla naisilla nousee jopa voimakkaita vastenmielisisyyden tunteita mikäli mies paljastaa omia heikkouksiaan ja epävarmuuksiaan. Vaikuttaa siltä, että myös sinulla nousee nyt vastaavanlaisia tunteita, jotka sitten purkautuvat tuollaisena aggressiivisena ja avoimena halveksuntana.

Luulen että merkittävä osa tuosta paljon puhutusta toksisesta maskuliinisuudesta syntyykin siitä, että monet miehet eivät koe olevansa miehinä riittäviä omina itsenään.

Vierailija
20/31 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

conan kertoo vastauksen  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme