Miten oppisin toisistaan maskuliinisuutta
Nykyään maailma tuntuu menevän sillä lailla. Naisetkin mukapaheksuu toksisia miehiä mutta sitten käyvät kuumana heihin
Kommentit (31)
Mitä tarkoittaa maskuliinisuuden toisistaminen?
Erilaisista pelimiesoppaista löytää paljon ohjeita toksisuuteen. Olen itse ollut pienestä pitäen hyvin herkkä ja empaattinen ihminen. Nämä luonteenpiirteet ovat kuitenkin olleet täysi turn off melkeinpä kaikille tapaamilleni naisille.
Nyt olen viime vuosina pyrkinyt ihan tietoisesti muuttumaan myrkyllisemmäksi ihmiseksi noudattamalla myös omasta mielestäni täysin naurettavia pelimiesohjeita. Kaikkein surullisinta tässä on se, että ne jutut oikeasti toimivat. Ja tietenkin myös se, että omana itsenäni en tunnu kelpaavan, vaan minun on näyteltävä itselleni vastenmielistä roolia.
Kyllähän sekin jotain kertoo, että modernin feminismin bosslady-ihanne on nimenomaan kuin kopio toksisessa maskuliinisuudessa marinoidusta öykkärimiehestä. Luulen, että puheistaan huolimatta naiset oikeasti ihailevat ainakin alitajuisesti tuollaisia miehiä, ja haluavat jollain tasolla olla samanlaisia kuin he.
Liity persuihin. Siellä oppii ehtaa setämiesuhriutumista, öyh ja möyh. Mutta kääntöpuoli asiassa on, että loppuu naissuhteetkin, jos niitä koskaan olikaan. Siellä jytkytetään homoringissä.
Homoushan on sinällään ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Liity persuihin. Siellä oppii ehtaa setämiesuhriutumista, öyh ja möyh. Mutta kääntöpuoli asiassa on, että loppuu naissuhteetkin, jos niitä koskaan olikaan. Siellä jytkytetään homoringissä.
Homoushan on sinällään ihan ok.
😂 Totuus.
En voi vastata koska en ymmärtänyt otsikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa maskuliinisuuden toisistaminen?
Jotain persujen analyyttista ja realistista termistöä 😂.
Vierailija kirjoitti:
Erilaisista pelimiesoppaista löytää paljon ohjeita toksisuuteen. Olen itse ollut pienestä pitäen hyvin herkkä ja empaattinen ihminen. Nämä luonteenpiirteet ovat kuitenkin olleet täysi turn off melkeinpä kaikille tapaamilleni naisille.
Nyt olen viime vuosina pyrkinyt ihan tietoisesti muuttumaan myrkyllisemmäksi ihmiseksi noudattamalla myös omasta mielestäni täysin naurettavia pelimiesohjeita. Kaikkein surullisinta tässä on se, että ne jutut oikeasti toimivat. Ja tietenkin myös se, että omana itsenäni en tunnu kelpaavan, vaan minun on näyteltävä itselleni vastenmielistä roolia.
Kyllähän sekin jotain kertoo, että modernin feminismin bosslady-ihanne on nimenomaan kuin kopio toksisessa maskuliinisuudessa marinoidusta öykkärimiehestä. Luulen, että puheistaan huolimatta naiset oikeasti ihailevat ainakin alitajuisesti tuollaisia miehiä, ja haluavat jollain tasolla olla samanlaisia kuin he.
Alapeukkuja varmaan satelee, mutta kannattaa seurata naisten käytöstä enemmän kuin niitä kauniita salonkipuheita. Joku voimakas psykologinen mekanismi vaikuttaa esimerkiksi siihen ilmiöön, että vankiloissa istuvat murhamiehet saavat fanipostia ja lämestymisiä naisilta. Se vankilassa istuva tanskalainen sukellusvenemurhaaja-silpoja taisi muun muassa mennä hiljattain naimisiin 15 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sekin jotain kertoo, että modernin feminismin bosslady-ihanne on nimenomaan kuin kopio toksisessa maskuliinisuudessa marinoidusta öykkärimiehestä. Luulen, että puheistaan huolimatta naiset oikeasti ihailevat ainakin alitajuisesti tuollaisia miehiä, ja haluavat jollain tasolla olla samanlaisia kuin he
Miesten läheisriippuvuus on vihdoinkin todistettu. Tilastollisesti naiset elää pidempään ja terveempänä pysyessään sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Toksista
Ennakoiva tekstinsyöttö?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä
T. AP
Läheisriippuvuutta ei hoideta parisuhteella.
Jaaha, jerryt kalastelee täälä syyllistys pildee.
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvaisella on suuri riski joutua henkisen,fyysisen ja taloudellisen väkivallan uhriksi. Riski ei katso sukupuolta.
Oikeampi kanava: https://match.talkspace.com/flow/90/step/1 tai https://www.betterhelp.com/get-started/?skip_redirect_question=1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sekin jotain kertoo, että modernin feminismin bosslady-ihanne on nimenomaan kuin kopio toksisessa maskuliinisuudessa marinoidusta öykkärimiehestä. Luulen, että puheistaan huolimatta naiset oikeasti ihailevat ainakin alitajuisesti tuollaisia miehiä,
On todella surullista, jos nykykulttuurissa toivetta löytää elämänkumppani jonka kanssa jakaa kaikki ilot ja surut, pidetään jonain läheisriippuvuutena :(
Kyseessä on kuitenkin ihmisten yksi kaikkein perimmäisistä tarpeista.
Vielä surullisempaa on teeskennellä et se läheisriippuvuus on normaalia parisuhteen kaipuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vielä surullisempaa on teeskennellä et se läheisriippuvuus on normaalia parisuhteen kaipuuta.
Monilla naisilla nousee jopa voimakkaita vastenmielisisyyden tunteita mikäli mies paljastaa omia heikkouksiaan ja epävarmuuksiaan. Vaikuttaa siltä, että myös sinulla nousee nyt vastaavanlaisia tunteita, jotka sitten purkautuvat tuollaisena aggressiivisena ja avoimena halveksuntana.
Luulen että merkittävä osa tuosta paljon puhutusta toksisesta maskuliinisuudesta syntyykin siitä, että monet miehet eivät koe olevansa miehinä riittäviä omina itsenään.
Toksista