Paljonko saat (brutto)palkkaa?
Jos haluaa, niin voi myös kertoa oman koulutuksen ja/tai ammatin!
Kiitos etukäteen vastauksista!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tällä tiedolla teet?
Luokittelen itseni vastausten perusteella joko menestyjiin tai luusereihin. Ap
3360eur. Sairaanhoitaja, aamuvuoroa ma-pe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tällä tiedolla teet?
Luokittelen itseni vastausten perusteella joko menestyjiin tai luusereihin. Ap
No, miltä näyttää, kumpaan kadtiin kuulut noin niinku omasta mielestä?
3350,-
yo-merkonomi, vientisihteerinä töissä 6,5 tuntia päivässä (lasten takia). Olen investoinut kieliin, joista neljää käytän jatkuvasti ja kahdella tulen jotenkuten toimeen.
BA LEAD/ xxxx & FINANCE BRM/ xxxx
Suuri, kansainvälinen firma/ Ulkomaa
Palkka kohtuullisen hyvä
Vierailija kirjoitti:
3900€ päiväkodinjohtaja
N32
Paljonko tästä jää käteen? Kannattaako kouluttautua?
Sotealalla esihenkilötehtävissä YAMK-koulutus, 3800 brutto.
Tuleepa köyhä olo. 🙈 Hammashoitaja 2700e/kk. Muutama vuosi takana, yksityisellä.
2500 €/kk brutto päivätyöstä, noin 400€/kk bruttona sivutoimisesta yrittäjyydestä. Asun Virossa ja koska täällä mediaani on bruttona 1600€/kk, kyllä tällä pärjää ihan hyvin. 22-vuotias ja lukiopaperit.
Liian vähän. Koska täällä Suomessa alkaa nykyään olla EU alueen huonoimmat bruttopalkat, ja jopa entiset itäblokin maat menee jo molemmilta puolin vauhdilla ohi palkkakehityksissä, mutta vastaavasti täällä on EU alueen kovimpia verotuksia. Rehellisesti sanottuna. Jos olisin 30 vuotta nuorempi, muuttaisin johonkin toiseen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3900€ päiväkodinjohtaja
N32
Paljonko tästä jää käteen? Kannattaako kouluttautua?
2700€ jää käteen mun veroprosentilla. Mun mielestä kannattaa. Ens vuonna palkka 4000€.
merkonomi, sihteerin töitä teen ja brutto jotain 2500 e/kk
KM, asiantuntijatehtävissä
Säännöllinen kk-palkka 4450€/kk
5300 e/kk brutto. Ylempi korkeakoulututkinto, asiantuntijana finanssialalla.
Brutto aika tasan 3000 euroa, käteen 2200€. Asiantuntijatyö, kandidaatintutkinto.
Ei pidä paikkaansa, jos ei ole auto- tai asuntoetua. Puolisollani on brutto 8000 (lomarahojen kanssa vuosiansiot menevät vähän päälle sadan tonnin). Netto on noin 4700 €/kk, vaikka hänellä ei ole mitään vähennyksiä.