Juoko kukaan enää ns. vaalipäivän kahveja, vaalikahveja? siis alle 60-vuotiaista
Kommentit (73)
Mennään yhdessä äänestämään ja sen jälkeen pitsalle ja olusille. Näin jo noin 20 vuotta toimittu
En oo koskaan juonut vaalikahveja.
N53
Juon joka päivä noin neljä kupillista kahvia. Tänä päivänä niistä tulee väkisellä vaalikahvit!
Käytettiin äsken mummoa äänestämässä ja juotiin laskiaispullakahvit 🤗
Join vaalikahvit ostoskeskuksen kahvilassa myös itsekseni kun kävin ennakkoon äänestämässä.
Mä ja mieheni äänestettiin ja sit kotiin kahville, lapset oli leiponeet vaalipullaa. Eka kerta siis näin, musta hauska tapa opettaa myös lapsille, tulee samalla vaaleista juteltua. Toivottavasti moni äänestää Jussia jotta saadaan lapsille hyvä tulevaisuus.
Haen illalla herkkuja pari laskiaispullaa ja jäätelöä nautittavaksi kahvin kanssa.
Vanhemmilta opittu tapa mulla, eli kyllä, perheen lapset halusi vaalikahvit myös koulujen vaaleihin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo kahvia. Mutta kävin kyllä äänestämässä 5:ta.
:)
N55 (Ihana toi mun ikäkin!)
5+5 on 10 :D
Hahaa, hyvä huomio! Toivottavasti myös enne! 👏🏻😄
Juotiin juu,mutta vaali pizzan kanssa. Oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vaalipäivinä laitetaan lippu salkoon ja pukeudutaan hieman virallisemmin niin sanotusti pyhävaatteisiin. Äänestyksen jälkeen hieman juhlallisemmat kahvit. Sillä kunnioitetaan mahdollisuutta ottaa osaa yhteiskuntamme suuntaan. Sillä kunnioitetaan myös sen anarkistin oikeutta piirtää se -itunkuva äänestyslippuun halutessaan.
Vaalipäivänä pukeudutaan pyhävaatteisiin???? En ole moista tapaa tiennytkään.
Muistan intissä ollessani juotiin kirkossakäynnin jälkeen kirkkokahveet tuvassa useampi vuosikymmentä sitten.