Juoko kukaan enää ns. vaalipäivän kahveja, vaalikahveja? siis alle 60-vuotiaista
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
En juo kahvia. Mutta kävin kyllä äänestämässä 5:ta.
:)
N55 (Ihana toi mun ikäkin!)
5+5 on 10 :D
Vierailija kirjoitti:
Juodaan vaalikahvit (mulle teetä) ja syödään vaalipullat. Tehnyt näin jo 10v sitten.
N33
Vaalipullat? Mitä ne on?
Mihin aikaan ne pitää juoda? Etenkin kun kävin ennakkoäänestämässä.
Käykö se, että join just vaalikaakaot?
Totta kai. Menen äänestysreissulla käymään kahvilassa. Otan jonkun herkkuleivoksen. N39
Vaalipäivinä laitetaan lippu salkoon ja pukeudutaan hieman virallisemmin niin sanotusti pyhävaatteisiin. Äänestyksen jälkeen hieman juhlallisemmat kahvit. Sillä kunnioitetaan mahdollisuutta ottaa osaa yhteiskuntamme suuntaan. Sillä kunnioitetaan myös sen anarkistin oikeutta piirtää se -itunkuva äänestyslippuun halutessaan.
Ostin pullat, kun käytiin kaupassa ennakkoäänestämisen jälkeen.
Ja tänään vaalipäivänä on prinsessakakkua, vaikka ei enää äänestetäkään 😄 Ikää 49
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä boomer juttu tää oikein on. Kuulostaa aika vammaiselta. Itse kävin äänestämässä ja sit bisselle
Mikä on boomer?
Kyllä. Kuuteenkymppiin vielä matkaa.
Jos Sumu ei kelpaa niin mites olis Suomu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, traditio nuo vaalikahvit.
Traditiot on muuten kivoja, suosittelen.
Miten nuo vaalikahvit eroavat tavallisista päiväkahveista??
En tavallisesti juo päiväkahveja, siten 😄
Just leivoin itse laskiaispullat. Lähdemme käymään äänestysreissulla, sit tullaan kotiin ja täytän pullat kermalla & hillolla ja keitetään kahvia.
N 26
Ei kukaan. Kuulin vasta näiden vaalien yhteydessä ns. vaalikahveista.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä boomer juttu tää oikein on. Kuulostaa aika vammaiselta. Itse kävin äänestämässä ja sit bisselle
Joo, minä olen jo yli 60v, mutta en minäkään tiedä tuollaisista vaalikahvista. Juodaanko sitä siisn, kun tullaan äänestämästä vai sitten illakka, kun seurataan tuloksia? Itse juon vain aamukahvit, enkä mitään muita, olis sitten vaalit tai ei.
Juon joka päivä aamukahvit ja iltapäiväkahvit. Jos on joku erityinen tilaisuus, olkoon sitten synttärit, vaalit tai muuta niin ajoitan iltapäiväkahvit siihen.
En sinäänsä näe eroa joten vastaus on kyllä/en. 🤷
Just vaalikahvilla ja Lidlistä 3 suklaamunkkia tarjouksesta. Nami!
Voi kai tuota normaalia päiväkahvia kutsua niin jos haluaa.
Persut eivät poistu kotoaan niin vaalikahvit jäävät juomatta ja oksentavat persuuttaan maailmalle ja pilaavat tämän meille normaaleilta ihmisiltä joille olisi parempi elää ilman ja haluamme olla ilman vihaa ja pahuutta niin kuin kuuluukin näin vaalipäivänä saman voi nähdä joka vuosi jos vaivautuu äänestämään ehdokkaita joiden arvot eivät ole pahuus ja viha ja sairaus kuten halla aholla ja rehnillä.
Vierailija kirjoitti:
Eli menit vaalikahville, boomer.
Kyse on itsensä palkitsemisesta ja perinteestä. Jokainen toteuttaa sen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Persut eivät poistu kotoaan niin vaalikahvit jäävät juomatta ja oksentavat persuuttaan maailmalle ja pilaavat tämän meille normaaleilta ihmisiltä joille olisi parempi elää ilman ja haluamme olla ilman vihaa ja pahuutta niin kuin kuuluukin näin vaalipäivänä saman voi nähdä joka vuosi jos vaivautuu äänestämään ehdokkaita joiden arvot eivät ole pahuus ja viha ja sairaus kuten halla aholla ja rehnillä.
Sinähän täällä oksentelet pahaa oloas joka päivä ja huudat vihaasi
Miten nuo vaalikahvit eroavat tavallisista päiväkahveista??