Lue keskustelun säännöt.
Nyt tarvitsen apua äkkiä! Lasketaanko lapsilisä verotettavana tulona?????
10.01.2007 |
Verokorttia pyytäessäni kerroin palkkatuloiksi vain kotihoidontuen verojen kera. Olisiko pitänyt sanoa myös lapsilisästä????
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meinasin jo pelästyä joudunko soittamaan sinne kolmannen kerran oman typeryyteni takia...!