Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi enää ottaa uutta, jos edellinen oli paras?

Vierailija
28.01.2024 |

Ootteko olleet tällaisessa tilanteessa?

Kokemusta on miehistä sen verran, että voin käsi sydämellä todeta olleeni sen parhaan kanssa vuosia. Tiesin sen jo silloin, joten todellakin melkein palvoin maata hänen jalkojensa alla. Hän oli myös paras ystäväni. Sillä ei nyt ole väliä, miksi suhde loppui. Siihen ei liity draamaa kummankaan puolelta, ei edes yhtäkään riitaa.

Mietin vain, miten voi tai jaksaa enää tutustua kehenkään, kun on ollut sen harvinaisen kanssa, jonka kanssa jokainen pienikin palanen oli kohdallaan? Jos kirjoittaisin listan täydellisen miehen ominaisuuksista, niin kuvailisin vain hänet. En nyt näin rikkinäisenä ketään edes etsisi, mutta kiinnostaa muiden kokemukset.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edellinen oli paras tähänastisista, sitähän tarkoitit!

Tulevaisuuden ennustaminen on todella vaikeaa. Eikä vanhan perään kannata haikailla.

Vierailija
42/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se tilanne että olen nyt siinä parhaassa, niin hyvässä että tämän jälkeen en uutta miestä halua. Sen verran kokemusta elämästä ja suhteista, lapset tehtynä jne.

Meidät mahdollisesti tulee lähitulevaisuudessa erottamaan se, että mieheni on hiukan nuorempi ja hänellä ei ole vielä lapsia. Ehkä hän haluaa vielä sen perheen myös perustaa. Ymmärrän siis todella hyvin tuon että ilman yhtäkään riitaa voi ero tulla.. tämä yksi mahdollinen syy.

En osaa sinua auttaa muuten kun antamalla neuvon;  yritä pikkuhiljaa muuttaa omaa ajatusta positiiviseksi, sinä sait kokea tällaisen mitä moni ei koko elämänsä aikana koe. Vaikka se tekee nyt varmasti todella kipeää ja ikävä on suuri, yritä löytää uutta merkityksellistä elämääsi. Itse en usko että yritän edes mitenkään etsiä enää uutta kumppania, pidän kuitenkin mielen avoimena jos sellainen joskus eteen tulee.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä ja mieti miten ihminen, joka ei hyväksi sinua sellaisena kuin olet (mitä elämääsi kuuluu) voi olla se paras vaihtoehto sinulle. Olet selkeästi nostanut parisuhteen kaipuussasi miehen jalustalle, johon hän ei kuulu.

Vierailija
44/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuvailemasi perusteella laskisin myös miehen hyvien muistojen joukkoon. Oikein hyvä mies olisi nähdäkseni nähnyt sinussa kumppanin. Hän lähti hakemaan parempaa, joka suostuu ehtoihin. Miten musta tuntuu että epätasapaino olisi kärjistynyt kuitenkin jatkossa.

Vierailija
45/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän erilaisiin päätelmiin kyllä tullaan ihmisistä. Toisin kuin ap, minä olisin kokenut tulleeni jätetyksi ihmisen toimesta, joka hötkyili ja tahtoi lapsista huolimatta tiiviin kuvion. Siis varmaan mukava ihminen mutta kohtaamisongelma silti. Eikö nyt olisi isompi murhe jos olisitte uusperhe, yhteinen talo ja ryminällä myös ero? Ja lapset kaikessa tuossa

Vierailija
46/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä miettiä että sinulle sopivin olisi sellainen joka haluaa olla kanssasi ja se on paras. Kuulostaa siltä että olet ollut jossain kilpailussa mukana ja se voisi jatkua joka tapauksessa tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
47/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hän sinua takaisin kysele niin tietäähän tuon. Olet ehkä läheisyyden kaipuinen mutta ei välttämättä just hän enää olisi oikea. Mua ainakin haittaisi tulla jätetyksi ja sen vuoksi koettaisin saada kiinni tulevaisuudesta ilman haikailua. Mulla voi tietysti olla korostunut ylpeydentunto tai jotain.

Vierailija
48/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö sulle apua siitä että muistelet, miksi tuo mies oli vapaa ylipäänsä? Jos ei ollut leski niin millainen ero oli ollut, uskotko tarinan jne? Mulla tulee kylmät aina kun mies alkaa hoputtamaan ja kietoutumaan eikä kerro suunnitelmistaan tarkkaan. Asioiden pitää tapahtua painollaan ja kunnioittavasti, ei puun takaa.

Vierailija
49/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jep, kaikkesi annoit, ei riittänyt. Voit olla tyytyväinen kuitenkin.

Vierailija
50/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nuorena seurustelu on helppoa. Muulloin säädettävää riittää.

Vierailija
51/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voinut olla paras kun ei tuntenut samoin sua kohtaan. Oikeasti, sitten se vasta on paras kun ne tunteet on molemminpuoleiset. Itselläni on sellainen suhde ja voin täydestä sydämestäni sanoa että en varmasti tule enää koskaan kokemaan samaa uudelleen. Jos ja kun tämä suhde loppuu, ennemmin tai myöhemmin, ei voi olla enää toista (jos minä olen se joka jää). 

Vierailija
52/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä yhtä uudestisyntymistä tämä elämä. Sulla on taas se hommana. 

Vierailija
53/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ymmärtää molempia teitä. Halu tiiviiseen seurusteluun on suloista mutta joskus epäeettistä. Kerran viikossa tapailu pitää tietysti laatua ja välittämisen ilmauksia yllä. Yleisesti itse arvostan vanhempia jotka ei hätäile uusperhettä perustamaan vaan tarjoavat vakaan itsensä lapsuudeksi. Siinä voi tulla ohareita mutta isossa kuvassa ajattelen näin. Suhteessa kohtaamistaidot kuitenkin nousee korkealle.

Vierailija
54/54 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut paras jos suhde loppui. Sen parhaan miehen kanssa ollaan loppuelämä etkä sinä ollut joten jossain on vielä parempi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä