Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 43 v brunette ja 25 v miesystäväni ajaa minut loppuun

Vierailija
10.01.2007 |

Useimmat valittavat seksin puutetta, meille on toisin. Olen itseäni hyvin hoitanut, erosin 3 v sitten ja koska yksinäiselläkin naisella on halunsa ja tarpeensa, ajattelin silloin ottaa tästä nuoresta miehestä ilon irti, jalkojen välistä kun paljastui jatkoilla saunomaan päädyttäemme isoin näkemäni muna. Nyt tämä nuori mies on muutanut luokseni ja 1,5 v yhdesä olon jälkeen 5-6 kertaa joka viikko saa minut miettimään - kannattaako minun ylipäätään edes käyttää alushousuja kotona.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin naisena ottaisin reippaasti nuoremman isomunaisen miehen hoitamaan hommat.

Ratkaisuksi teille ehdotan, että hankit leikin varjolla sille miehelle siveysvyön ja availet sitä vain muutaman kerran viikossa....silloin kun sinua sattuu haluttamaan.

Vierailija
2/4 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy blondi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan asiasi? Mies ajaa sinut loppuun, eli et jaksaisi niin paljon seksiä? Pelkäät, että se iso kalu löytää pian 23 vuotiaan bruneten haarojen väliin?

Vastaus 1: Ei tuolla seksimäärällä pitäisi väsähtää, jos muuten parisuhde on kunnossa

Vastaus 2: 10vuoden päästä olet jo aika vanha varis, ja sille et voi mitään. Jos suhteellanne ei ole muuta sisältöä, varaudu pahimpaan.

Sori jos puhun suoraan, mutta pyrin olemaan realisti näissä asioissa.

Vierailija
4/4 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 24 vuotias miesystäväni ei todellakaan aja minua loppuun :)

Rakastelemme aamulla, illalla ja yölläkin heräämme haluihimme... ja tuo on vähän, siis 3 kertaa päivässä meillä... ja tätä on nyt jatkunut 2 vuotta, ihanaa... niin kauan kuin kestää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan