Mulla c-kuppi, miksi te a-kuppilaiset olette niin vahemman aidillisia, eiko tekis mieli ottaa kunnon daisarit eteen kuten Lola teki.
Kommentit (38)
Mulla on a-kuppi ja olen kyllä oikein äidillinen. Hiukan isommat rinnat ois kivat, mutta niin vain se luoja meistä erilaisia tekee.
Onneksi ihmisyyteni ja arvoni eivät ole rinnoistani kiinni.
Maitoa saa vauva mulla vain yhdestä rinnasta, mutta ei se mun äidillisyyteen ole vielä päässyt vaikuttaan ;) Naisellisuuteen ehkä hitusen psyykkisellä tasolla.
se äitiys on enemmän korvien välissä, toisilla rinnoissa:) kuten tuo henkinen kasvu jäänyt ala-asteelle:)
Proteesia käyttää. Ja ne rinnat on isot.
Mä en tunne ketään a-kuppilaista, ja en niin naisten rintoja katsele. Mutta ei ole koskaan edes tullut mieleen että he eivät olisi äidillisiä. Tiedän myös miehiä jotka tykkäävät pienirintaisista. Ja mulle heidän ei ole tarvinnut valehdella, koska omani eivät ole pienet, joskaan ei nyt ihan valtavatkaan, onneksi!
Mua säälittää ap, ilmeisesti ihminen jolla on huono itsetunto?
Enkä vaihtaisi latuskoihin a-kuppeihin. Olen aina ollut rintava ja imetysten myötä rinnat eivät ole rupsahtaneet vaan päinvastoin. Minulla on nyt parempi rintavarustus kuin aikoihin. Ja vielä, en ole edes ylipainoinen :) Mies tykkää kovasti.....
Ei mitään kaunista katsottavaa. Luultavasti raskausarpia täynnä?
Huoh, ja kaikkien meidän a-kuppilaisten miehet ovat ilmeisesti meidän kanssa vain säälistä.
A-kupin tissit ei vissiin sit ole tissit ollenkaan, vai? Mulla A85 ja oon ihan tyytyväinen. Sopivat hyvin omaan kroppaan ja ei valittamista.
Joskus tykkään, joskus en.
Lempiasento (molemmilla) on minä ratsastamassa ja mies hivelee tiukkoja kankkuja :)
Oletko oikeasti kuullut miehistä, että ne saattaa tykätä enemmän pepuista?
että tässä taas näkee naisten lojaalisuuden toisiaan kohtaan. Kaikilla meillä ne tissit kuitenki on niin sitten pitää vääntää koosta ja siitä kenen mies on onnellisin!! Huhheijaa...kyllä se vaan niin on, et me naiset johdettais tätä maailmaa jos ei vihaittais toisiamme niin paljon.
LONG LIVE BOOBIES!!! :)
...ja kasvattavat Suomeen lisää avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä...
Vierailija:
että tässä taas näkee naisten lojaalisuuden toisiaan kohtaan. Kaikilla meillä ne tissit kuitenki on niin sitten pitää vääntää koosta ja siitä kenen mies on onnellisin!! Huhheijaa...kyllä se vaan niin on, et me naiset johdettais tätä maailmaa jos ei vihaittais toisiamme niin paljon.LONG LIVE BOOBIES!!! :)
t. yhden C-kupin omaava mamma
Mut noin ylipäätään kuuluvat vakiovarusteluun. ;)
-55
Rintojen koko on se pienin juttu siinä millaisia ihmisiä me ollaan!
t. Yksi C-kupponen
165/49 ja kiinteä, terhakka b-kuppi.
En voi ymmärtää.
Toivottavasti ap:llä ei ole itsellään tyttöjä, tai sitten jos on niin ovat isorintaisia, niin ei äidiltä mene yöunet.
Vierailija: