Voiko a-kupit omaava nainen olla eroottinen/seksikäs/naisellinen. -Lauta-
Kommentit (7)
ennemmin kun minunlainen e kuppinen hinkkitorni
jolla riittänyt vientiä yli jaksamisen, enkä helposti väsy.
rinnat eivät yleensä vaikuta esim. siihen miltä seksi tuntuu kumppanista, kuten mikropenis (yhdyntä ei tunnu välttämättä lainkaan miltään).
Pienirintainen voi olla seksikäs. On myös niitä miehiä (!!) jotka nimenomaan kiihottuvat ja pitävät enemmän pienistä rinnoista, vaikka valtaosa toki viehättyy luonnonmukaisesti suuremmista maitorauhasista.
Itse on pieni A-kuppi ja aina on vientiä, treffejä ja romansseja riittänyt vaikka muille jaettavaksi. Eli ei ne miehet käännytä pois kuppikoon takia, ja tuskin kukaan kenenstäkään viehättyy ainoastaan rintavuuden vuoksi.
On kuitenkin myös totta, että varmaan moni mies ottaisi tyttöystävälleen tai vaimolleen tissit lautarinnan sijaan jos voisi taikaiskusta sen tehdä, mutta eivät he eroa lattarintaisuuden vuoksi ota. Minun seurustelukumppanini ovat joskus suoraan sanoneet pitävänsä suurista rinnoista, mutta ei se ole suhteeseemme mitenkään vaikuttanut, kun olen " silti kelvannut" ja ollut seksikäs.
saada sellaset D-kupin rinnat. Arvaa miten vaikeaa on saada arvostusta ammattilaisena toimistotöissä näin suurella rintavarustuksella?
Ei kai se naiseus niissä rintsikoissa elä?