Maksusitoumuksella EI VOI ostaa vessanpaperia tai kissanhiekkaa?!
Eikä dödöä tai tupakkaa.
Mitä iloa siitä sitten on?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran maksusitoumus niin kassa yritti kieltää kondomit ja shampoon ja hoitoaineen. Hyväksyi shampoot, kun huomautin että siinä sitoumuksessa lukee myös hygieniatuotteet. Kondomeita en saanut, koska ne kuulemma luokitellaan eri luoklaan kuin hygienia. En tiedä mitä väliä sillä sitten olisi ollut, ja etenkin millä tavalla se olisi yhteiskunnalle eduksi jos vähävarainen tai hänen teini lisääntyisi kondomien puutteen johdosta... oliko tarkoitus vain nöyryyttää?
Kondomit on myös hygieniatuotteita. Niillä estetään myös sukupuolitautien leviäminen.
Intiimihygienia:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/kosmetiikka-terveys-ja-hygienia…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran maksusitoumus niin kassa yritti kieltää kondomit ja shampoon ja hoitoaineen. Hyväksyi shampoot, kun huomautin että siinä sitoumuksessa lukee myös hygieniatuotteet. Kondomeita en saanut, koska ne kuulemma luokitellaan eri luoklaan kuin hygienia. En tiedä mitä väliä sillä sitten olisi ollut, ja etenkin millä tavalla se olisi yhteiskunnalle eduksi jos vähävarainen tai hänen teini lisääntyisi kondomien puutteen johdosta... oliko tarkoitus vain nöyryyttää?
Kondomit on myös hygieniatuotteita. Niillä estetään myös sukupuolitautien leviäminen.
Tiedän, että kondomit ovat hygieniatuote mutta kassa väitti että heidän systeemissään ne luokitellaan eri osioon kuin muut hygieniatuotteet ja kondomeita en tosiaan maksusitoumuksella saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että kondomit ovat hygieniatuote mutta kassa väitti että heidän systeemissään ne luokitellaan eri osioon kuin muut hygieniatuotteet ja kondomeita en tosiaan maksusitoumuksella saanut.
Ja s-kauppa oli kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että kondomit ovat hygieniatuote mutta kassa väitti että heidän systeemissään ne luokitellaan eri osioon kuin muut hygieniatuotteet ja kondomeita en tosiaan maksusitoumuksell
Olisit pyytänyt esimiehen paikalle.
Aloittaja tässä. En tiedä mitä siinä lapussa lukee,ystäväni pyysi tuomaan tupakkaa tullessani kun ei itse saanut ostettua.
Ap
Mitä jännää siinä on, jos lapussa luki "elintarvikkeita"? Ei kuukautissuojat ole elintarviketta, joten olisi pitänyt pyytää myös hygieniatarvikkeisiin. Sitte olisi saanut myös vessapaperia.
Kissalle ja koiralle voi ostaa samaa ruokaa kuin ihmisille. Ihan onnessaan nuo syövät lihaa, kalaa ja ihmisten makkaraa.