Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen tuttusi sekosi salaliittoteorioihin?

Vierailija
27.01.2024 |

Minulla yksi entinen hiekkalaatikkotuttu oli pikkulapsiaikanamme ihan normaali, lasten takia vietettiin aikaa. Ei hänellä kaiketi peruskoulun jälkeen muuta koulutusta ollut kuin lyhyt ammattikurssi, mutta ihan mukava oli ja kiva kaikille pihan lapsille. Pystyimme puhumaan kaikista tavallisista asioista, mitä tuolla hiekkiksellä nyt puhuttiin. 

Nyt hän käy ilkkumassa kuolemauutisissa tutusta ja turvallisesta (esim. yksikin uutinen, jossa ihminen oli sairastanut syöpäänsa paljon ennen korona-aikaa), huutelee poliitikkojen WEF-kytköksistä, riehuu somessa, haukkuu toimittajia ja on aivan sekaisin. Lapseensa, joka on nyt n. 20, hän ei pidä enää yhteyttä (tai toistepäin).

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi varastomies selittää aina miten Yhdysvaltojen ja Venäjän vaalit ovat vilpilliset.

Vierailija
42/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi hippiä tunnen. Molemmilla menee päihteitä aika paljon. Kummallakin vahvana ajatus oman tien kulkemisesta ja "omien aivojen käyttämisestä" eli kaiken tieteellisen ja valtamedian kyseenalaistamisesta. Ennen pidin molemmista, mutta nyt olen alkanut nähdä heidät tyhminä ja itsekkäinä. Aika ylimielisesti suhtautuvat asialliseen kritiikkiin.

Mistä saat asiallisen kritiikin omalla tavalla ajattelevan kanssa. Ei sitä ole. Ajattelevat OMALLA tavalla. Mielestäni se on virkistävää kun ihminen ajattelee itse

OMAT ajatukset on OK mutta aika usein ne on joko quu Aanonin, david icken tai lahkouskovaisten ajatuksia ja ajatusrakennelma on hyvin jäykkä, pohtiminen ja keskustelu ei onnistu vaan kaikki on tasan niinkuin opinkappaleessq wqnotrwo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemiani yhdistää,  gurujensa lailla huume/alkoholimenneisyys ja siihen liittyvät mt-ongelmat.  Sit herännyt terveysinto, puuilosta laatikoittain havujuomaa,  d- vitamiinia,  pekoni-muna- pannulla on terveyden ylin merkki.

Toisen asteen koulutus, yksi on töissä vartiointialalla.  

Vierailija
44/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni, joka on sosiaalinen, älykäs ja työskentelee kulttuurialalla. Työskentelee esimerkiksi joidenkin näyttelijöiden kanssa. Toinen tuttuni, joka on sosiaalinen ja mukava perheenäiti. On toki jollain tavalla erikoinen, kun on rastat hiuksissa. Mutta luulin häntä ns. rempseäksi ihmiseksi, jolla toimii maalaisjärki. Sitten kolmas henkilö on lapsena adoptoitu, mielenterveysongelmiin taipuvainen.

Eli kaikenlaiset ihmiset niihin voivat hurahtaa. Se ei katso sitä onko uskovainen, ateisti, sosiaalinen, koulutettu, mikä on poliittinen suuntaus tai paljonko tienaa. 

Vierailija
45/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kaveri vaahtos ettei irakissa ollu mitään kemiallisia aseita :D ja että koronan turvaväli oli ihan päästä keksitty. venäjä räjäytti northstream putken

Vierailija
46/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, akateeminen nainen.  Uskoo kaikenlaisiin maahisiin, luonnon jumaliin, tarot-kortteihin ym. huuhaata ja hölynpölyä. Nykyään postaukset ovat sen sorttisia  että olen lopettanut seuraamisen. En tiedä mikä hänet ajoi tuohon touhuun, koska nuorempana oli ihan tavan tallaaja.

Vierailija
47/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi hippiä tunnen. Molemmilla menee päihteitä aika paljon. Kummallakin vahvana ajatus oman tien kulkemisesta ja "omien aivojen käyttämisestä" eli kaiken tieteellisen ja valtamedian kyseenalaistamisesta. Ennen pidin molemmista, mutta nyt olen alkanut nähdä heidät tyhminä ja itsekkäinä. Aika ylimielisesti suhtautuvat asialliseen kritiikkiin.

Mistä saat asiallisen kritiikin omalla tavalla ajattelevan kanssa. Ei sitä ole. Ajattelevat OMALLA tavalla. Mielestäni se on virkistävää kun ihminen ajattelee itse

OMAT ajatukset on OK mutta aika usein ne on joko quu Aanonin, david icken tai lahkouskovaisten ajatuksia ja ajatusrakennelma on hyvin jäykkä, pohtiminen ja keskustelu ei onnistu vaan kaikki on tasan niinkuin opinkappaleessq wqnotrwo

Jaha, nyt on joko illuminaattisalakieltä tai nukahdus kesken lauseen.

On totta että jos juttu menee nopeasti rokote-väestönvaihtelu-pilluminaatti-linjalle niin ihan turha alkaa keskustelemaan. Sama kuin pysähtyisi keskustelemaan Jehovan kanssa uskonasioista: Keskustelu ei etene mihinkään. 

Joskus eläessään kuitenkin tajuaa ihmisiä joilla on monenlaista sivistystä ja ymmärrystä muidenkin mielipiteitä. Sellainen "toisinajattelija" on virkistävää seuraa.

Vierailija
48/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykääs kattoon mitä salaliitto tarkottaa. melkeen kaikilla on omassa elämässä salaliittoja, moni teoria on todistettu oikeeks

Vierailija
49/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti, akateeminen nainen.  Uskoo kaikenlaisiin maahisiin, luonnon jumaliin, tarot-kortteihin ym. huuhaata ja hölynpölyä. Nykyään postaukset ovat sen sorttisia  että olen lopettanut seuraamisen. En tiedä mikä hänet ajoi tuohon touhuun, koska nuorempana oli ihan tavan tallaaja.

Naisen tyhmyys on niin syvää, että edes akateemisuus ei auta.

Vierailija
50/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juristi ja vimmakoin kaikkia valittamaan koronarokotehaitoista, jotta saan asiakkaita. Käyn myös paikallisen sairaalan päivystyksessä infoamassa hoitovirheistä ja hämmennän samalla rokoteasialla. Jotkut luulevat, että olen seonnut. Ha-ha. Laskutus on kolminkertaistunut, kun pelkästään puheluista veloitetaan automaattisesti.

Höpö, höpö

Älähän höpöttele, noissa piireissä ainakin kaksi lakimiestä jotka houkuttelee asiakkaita,  jos sinua on väärin k-asioissa kohdeltu, autan sinua.   Toinen lisäksi  jopa noita rajatietojuttuja, ennustuksia ja enkelinkuvia postailee ja chem trails tyyppi myös

Ehkä kommentti oli parodia mutta totta.

Vierailija
51/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on ihan suomalainen tutkimuskin ainakin koronarokotteiden osalta. Ei tarvitse mutuilla.

https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/pandemiat/koronarokotuksia-ottivat-v…

Vierailija
52/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh en nyt tiedä mitä tällä tarkoitetaan, moni tuttu oli nuorena ns. foliohattu ja itsekin teininä ja parikymppisenä nautin salaliittoteorioiden pyörittelystä, ideologioista ja arvoista keskustelemisesta, väittelystä jne., mutta tässä taidetaan tarkoittaa sellaista Convoy-porukan tyyppistä?

Yksi entinen kaveri oli Convoyssa, en nyt tiedä mitä hänestä sanoisi? Aika av-mammat setit hänellä on eli korkeakoulutus, miehissä roikkuminen ja läheisriippuvuus, huomionhakuinen uhriutuva persoonallisuus, draamanjanoisuus, tylsyys, tyhjyys, aina pakko olla joku on/off-parisuhde tai säätö menossa. 

Vierailija
53/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta heistä kumpikaan ei ajattele itse vaan on kuulleet salaliitoista jostain muualta. Ei he ole itse niitä juttuja keksineet.

Vierailija
54/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä salaliittoteorioihin uskominen menee samaan sarjaan, kuin uskominen johonkin uskontoon liittyvään korkeampaan voimaan. Samaa huttua ja aivopesua.

Vierailija
55/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa vietti aikansa ennemmin röökipaikalla kuin tunnilla. Sittemmin alkoholisoitui ja nyt siinä sivussa menee muitakin kemikaaleja. Hänen mielestään vaarallisempia on kuitenkin kemikaalivanat taivaalla.. . Hän kärsii myös gangstalkingista. Järkipuhe ei auta. Reppana. Hänen kanssaan ei voinut enää viettää aikaa kun ei mitään muuta puheenaihetta ollut kuin nämä salaliittoteoriat. Kävi raskaaksi. T:Lambi :)

Vierailija
56/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki mun yli 50v naistuttavat on seonnut johonkin cityvihreyteen, estämään Helsingin täydennysrakentamista, puolustamaan puistoja ja viheralueita. 

Näiden hommat ei ole enää terveitä kun peliin on tullut salaliittojuttuja, virkamiesten kyttäämistä, valehtelua ja jopa luonto-arvojen väärentämistä.

Vierailija
57/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Js monet salaliittolaiset on uskossaan vahvoja.  Ennemmin riita ja  oikeudenkäynti kuin laittaa maski naamalle.  Kyll minusta täyspäinen leikkii tyhmänkin leikin, pitää jotain kangasmaskia taskussa ja ok.  Etenkin säälin näitä lapsia joiden elämää vanhemmat vaikeuttivat,  jotkut lapset pitivät salaa koulussa maskia.  Yksikin äiti oli ihan raivoissaan kun se selvisi hänelle.

Syksyllä apteekissa jostain syystä oli kahdella farmaseutilla reseptitiskillä maski.

Viiskymppinen naisasiakas katsoi asiakseen nostaa metelin siitä.  Kassajonossa meuhisi kaikki kliseet maskien hyödyttömyydestä ja  aivoille aiheuttamista vaaroista.

Vierailija
58/88 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuan tuttu on seonnut perussuomalaisten kannatukseen.

Samoin. Molemmilla lyhyt koulutus ja hiukan yksinkertaisia, eivät jaksa lukea juuri mitään. Menevät mukaan persujen öyhötyksiin, vaikka lopulta itsekin niistä kärsivät.

.

Vierailija
59/88 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi muuten järkevä luuli muuttavansa jotain äänestämällä patavanhoillisia takapajulaisia eli persuja.

Vierailija
60/88 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rikas eliittihän ajattelee tietenkin sitä että kuinka tavalliset ihmiset voisivat paremmin ja omistaisivat enemmän tai ainakin yhtä paljon kun he ja eläisivät pidempään ja rikas eliitti ei koskaan aja omia etujaan eikä ajattele itseään ensin eikä pidä esimerkiksi liikakansoitusta uhkana itselleen...

Ja tämänhän moni yksinkertainen ihminen uskoo että rikas eliitti ajaa hänen asiaansa... ja kaikki jotka kyseenalaistavat rikkaan eliitin todellisia ajatuksia julistetaan salaliittoteoreetikoiksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan