Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen tuttusi sekosi salaliittoteorioihin?

Vierailija
27.01.2024 |

Minulla yksi entinen hiekkalaatikkotuttu oli pikkulapsiaikanamme ihan normaali, lasten takia vietettiin aikaa. Ei hänellä kaiketi peruskoulun jälkeen muuta koulutusta ollut kuin lyhyt ammattikurssi, mutta ihan mukava oli ja kiva kaikille pihan lapsille. Pystyimme puhumaan kaikista tavallisista asioista, mitä tuolla hiekkiksellä nyt puhuttiin. 

Nyt hän käy ilkkumassa kuolemauutisissa tutusta ja turvallisesta (esim. yksikin uutinen, jossa ihminen oli sairastanut syöpäänsa paljon ennen korona-aikaa), huutelee poliitikkojen WEF-kytköksistä, riehuu somessa, haukkuu toimittajia ja on aivan sekaisin. Lapseensa, joka on nyt n. 20, hän ei pidä enää yhteyttä (tai toistepäin).

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulainen meni naimisiin kaikesta uhriutuvan lapsuuden traumoistaan jatkuvasti puhuvan naisen kanssa. Naisella myös hieman narsistisia piirteitä ja ulkomuoto lievästi tuksumainen. Sai tämän sukulaisen pauloihinsa ja kaikenlaisten koronapiikkihössötysten ja new world order-wef-bla-bla-jutun pauloihin.

Vierailija
62/88 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvin mukava, tasainen ja järkevä ihminen. Hän uskoo kaikkea soopaa mitä netissä kirjoitetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkouskovainen. Oli hyvä alusta 

Vierailija
64/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huutelee poliitikkojen WEF-kytköksistä"

Petteri Orpo | World Economic Forum (weforum.org)

Alexander Stubb | World Economic Forum (weforum.org)

Sauli Niinisto | World Economic Forum (weforum.org)

Noin muutama mainitakseni... 

Miten voi olla näin ummessa silmät... :/ 

Nämä kyllä löytyy ihn WEF:n omalta sivulta kytkökset

Vierailija
65/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähisukulainen meni naimisiin kaikesta uhriutuvan lapsuuden traumoistaan jatkuvasti puhuvan naisen kanssa. Naisella myös hieman narsistisia piirteitä ja ulkomuoto lievästi tuksumainen. Sai tämän sukulaisen pauloihinsa ja kaikenlaisten koronapiikkihössötysten ja new world order-wef-bla-bla-jutun pauloihin.

Mikään noista ei ole teoria.

Vierailija
67/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hurahtaneita tuttavia. Kaikki ovat ihan normaaleita, täysipäisiä ihmisiä.

Vierailija
68/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen ystäväni hurahti salaliittoteorioihin.   Ajattelee esim että koronarokotukset on täysin huijausta, ja näkee kaikessa viittauksia vapaamuurareihin ja hänen mielestään länsimaissa on smanlainen propaganda kuin Venäjällä.  Itse en ole uskovainen. Ehkä tämä on heille melko tyypillistä :(

Vierailija
69/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen ystäväni hurahti salaliittoteorioihin.   Ajattelee esim että koronarokotukset on täysin huijausta, ja näkee kaikessa viittauksia vapaamuurareihin ja hänen mielestään länsimaissa on smanlainen propaganda kuin Venäjällä.  Itse en ole uskovainen. Ehkä tämä on heille melko tyypillistä :(

Voisit yllättyä, kun alkaisit kiinnittää asioihin huomiota. Laput silmillä on helpompaa ja mukavampaa...

Vierailija
70/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on ä äliö ja persu. Juuri ja juuri tervehdin, jos mahdollista, esitän,etten huomaa häntä. Naapurin kakarat ei saa tulla meidän pihalle eikä meille. Kun pidämme kesäisin jokavuotiset puutarhakutsut nämä persunaapurit eivät saa kutsua, ovat kuulema ihmetelleet muille naapureille, kun heitä ei kutsuta. Niitten penskat on joskus yrittäneet tulla kutsuille, kun muut lapsetkin ovat, mieheni käännyttää penikat pois. 

Vierailija
71/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihan tosissaan ihmiset ajattele enää kriittisesti mistään? K-r okotteissa, itse taudissa jne on ollut "salaliittoteorioita" jotka kappas vain ovat muuttuneet tosiasioiksi sitä mukaan kuin aikaa on eletty eteenpäin. Uskoa olisi voinut olla vähän enemmän jos kaikki tutkimukset näihin liittyen olisi ollut avointa, myös kriittinen suhtautuminen.  Vaan kaikki negatiivinen on lakaistu maton alle ja näitä mainostetaan Jumalasta seuraavana. Myös tehokkuudesta valehtelu ihan suoraan. Ei se herätä luottamusta. Sitten kun itse vielä saanut ainakin keskivaikean rokotehaitan, niin hulluksi melkein leimataan jos asiasta mainitsen. Ja kaikki rokotteet olen ennen ottanut, mitkä kuuluu.

Vierailija
72/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikapiikki ja narkolepsia ovat salaliittoa, siitä alkoi sukulaisen outous. Uskoo vieläkin että narkolepsia tuli rokotteesta. Ei ottanut koronapiikkejä kuin yhden kun tuli muka voimakkaat sivuvaikutukset ja lääkäri sanoi ettei kannata ottaa enempää. Otti silti kun lääkäri on salaliitossa hänen mielestään.

Vierailija
73/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi hippiä tunnen. Molemmilla menee päihteitä aika paljon. Kummallakin vahvana ajatus oman tien kulkemisesta ja "omien aivojen käyttämisestä" eli kaiken tieteellisen ja valtamedian kyseenalaistamisesta. Ennen pidin molemmista, mutta nyt olen alkanut nähdä heidät tyhminä ja itsekkäinä. Aika ylimielisesti suhtautuvat asialliseen kritiikkiin.

Mistä saat asiallisen kritiikin omalla tavalla ajattelevan kanssa. Ei sitä ole. Ajattelevat OMALLA tavalla. Mielestäni se on virkistävää kun ihminen ajattelee itse

OMAT ajatukset on OK mutta aika usein ne on joko quu Aanonin, david icken tai lahkouskovaisten ajatuksia ja ajatusrakennelma on hyvin jäykkä, pohtiminen ja keskustelu ei onnistu vaan kaikki on tasan niinkuin opinkappaleessq wqnotrwo

Tähän samaan kyllä sortuu molemmat puolet, niin ne kaikista folioisimmat kuin ne iltasanomiin vakaimmin uskovatkin.

Vierailija
74/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se salaliitto niistä WEF-kytköksistä sitten on? Ihan itse ne sivuilleen kirjoittaa kaikki kauhut mistä haaveilevat, samoin siellä kerrotaan ketkä poliitikot on Klausin "opetuslapsia", ja kappas kehveliä, yks kaks meillä on länsimaat täynnä päättäjiä ajamassa Klausin ihannoimia ajatuksia. 

Aika julkinen salaisuus omaan silmään ainakin. 

Vierailija
75/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen joka aloitti kommunistina, liukui persuksi ja pimahti koronadenialistisceneen.

Vierailija
76/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se salaliitto niistä WEF-kytköksistä sitten on? Ihan itse ne sivuilleen kirjoittaa kaikki kauhut mistä haaveilevat, samoin siellä kerrotaan ketkä poliitikot on Klausin "opetuslapsia", ja kappas kehveliä, yks kaks meillä on länsimaat täynnä päättäjiä ajamassa Klausin ihannoimia ajatuksia. 

Aika julkinen salaisuus omaan silmään ainakin. 

Jep. Ja nyt saadaan ikioma viimeisen päälle tuon agendan presidenttikin. Kuten maailmalla jo melko moni. Kansallisvaltiot alas-Stubb jolla 3 miljoonan vaalirahoitus. Eikö tuossa mikään haiskahda teille jotka ette suhtaudu kriittisesti mihinkään?

Vierailija
77/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kantaa liian suuria asioita yhden ihmisen mietittäväksi harteillaan. Sellainen joka kokee taloudellista eriarvoisuutta jo toisessa polvessa.

En nyt laske tähän ihan kaikkia salaliittoja, mutta ne mitkä itse koen 100% vääriksi todistetuiksi. 

Olen itsekkin varmaan jonkun mielestä salaliittotyyppi, kun näen syy/seuraussuhteita ja mielipidevaikuttamista monessa paikkaa missä muut eivät koe sellaista.

Vierailija
78/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikapiikki ja narkolepsia ovat salaliittoa, siitä alkoi sukulaisen outous. Uskoo vieläkin että narkolepsia tuli rokotteesta. Ei ottanut koronapiikkejä kuin yhden kun tuli muka voimakkaat sivuvaikutukset ja lääkäri sanoi ettei kannata ottaa enempää. Otti silti kun lääkäri on salaliitossa hänen mielestään.

Niin siis tämähän ei ole salaliittoteoria. Ihan. STM:n sivuilta tai Terveyskirjastosta voit mennä lukemaan että pandenrix rokotteella ja narkolepsian puhkeamisella sen seurauksena on todettu syy-yhteys.

Vierailija
79/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei kyseenalaista mitään vastaan tulevaa on sinisilmäinen ja naiivi. Ihminen joka kyseenalaistaa kaiken on psykoosissa ja salaliittoteoreetikko. Varmaan suurin osa porukasta mahtuu näiden väliin. 

Se on kyllä aika surullista että monet ei koe millään tavalla että heihin vaikutetaan alitajuisesti. Esimerkiksi mainonta on tällaista vaikuttamista ja mielestäni sitä tulisi rajoittaa enemmän. Suomessa alkoholimainosten on todettu vaikuttavan alkoholin käyttöön, mutta esimerkiksi sokeria mainostaessa ei muka vaikuta. 

Vierailija
80/88 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri on ä äliö ja persu. Juuri ja juuri tervehdin, jos mahdollista, esitän,etten huomaa häntä. Naapurin kakarat ei saa tulla meidän pihalle eikä meille. Kun pidämme kesäisin jokavuotiset puutarhakutsut nämä persunaapurit eivät saa kutsua, ovat kuulema ihmetelleet muille naapureille, kun heitä ei kutsuta. Niitten penskat on joskus yrittäneet tulla kutsuille, kun muut lapsetkin ovat, mieheni käännyttää penikat pois. 

Oot sairas ku rankaiset lapsia vanhempien äänestyskäyttäytymisestä. Muutenkaan demokratia ei ilmeisesti sinulle tärkeää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme