Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metelöivä naapuri vaikuttaa jo mun terveyteen

Vierailija
27.01.2024 |

Teen vuorotyötä enkä saa nukuttua koskaan riittävästi (korvatulpista huolimatta).

Kommentit (231)

Vierailija
201/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois!

En voi muuttaa kesken määräaikaisen vuokrasopimuksen paitsi jos haluan maksaa sopimussakkoa (en halua).

Ap

Soita tai kirjoita isännöitsijälle asiasta, saattaa tarttua asiaan.

Vierailija
202/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ongelmaa naapurin teinin kanssa. Heillä omakotitalo ja meillä paritalo. Heidän piharakennukseen tehty teinille joku helvetin ryyppyluola. Matkaa meidän kotiovelle n. 4 metriä. 

Monta kertaa viikossa basso jytää ja känniset alaikäiset huutaa pihalla. Yleensä 4-5 asti aamulla. Vanhempia ei kiinnosta. 

Vaikea lähteä omistusasunnosta vaan sen takia että naapurin teini on kasvanut kieroon. 

Järki lähtee pidemmän päälle, jatkunut kuukausia. 

Soita poliisit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ongelmaa naapurin teinin kanssa. Heillä omakotitalo ja meillä paritalo. Heidän piharakennukseen tehty teinille joku helvetin ryyppyluola. Matkaa meidän kotiovelle n. 4 metriä. 

Monta kertaa viikossa basso jytää ja känniset alaikäiset huutaa pihalla. Yleensä 4-5 asti aamulla. Vanhempia ei kiinnosta. 

Vaikea lähteä omistusasunnosta vaan sen takia että naapurin teini on kasvanut kieroon. 

Ovatko alaikäisiä? Poliisi paikalle. Joka tapauksessa.

Jep. 16-17 vuotiaita. Poliisille oon soittanut 6 kertaa ja 2 kertaa ovat käyneet paikalla. Jos asuisin kerrostalossa niin helppo ois ottaa isännöitsijään yhteyttä, mut tällaisella pientaloalueella on tosi vaik

Jotain jeesusmusaa huudatat

Vierailija
204/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin taloja pitäisi profiloida. Bilettäjät yhteen taloon. Siellä saisivat möykätä yötä myöten.

Tupakoijat omaan taloonsa.

Koirat yhteen taloon. En ymmärrä miten koirat tai linnut on sallittuja kerrostaloissa. Omistajat väittää, että ei ole häiriötä. Ne omistajat ei useinkaan ole paikalla kärsimässä siitä. Tai sitten ovat immuuneja niille äänille.

Lapsiperheille talot erikseen. Tuskin tarvitsee perusteluja. (T. Äiti itsekin)

Kuuroutuville vanhuksille omat talot, koska on kamalaa kun vähillä unilla pärjäävä vanhus huudattaa radiota ja televisiota aamusta iltaan ja joskus yölläkin.

Hiljaa eläville omat talot.

Toki noissa tulisi ongelmaksi se, että moni kuuluu useampaan ryhmään. Mutta ajatus olisi se, että asuisit sellaisessa talossa, millaista meteliä tai haittaa itse aiheutat.

Sopii! T. Tupakoiva

Vierailija
205/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloläävissä on läävien ongelmat. Outo juttu, että kerrostaloläävissä asuvat viitsivät ainoan elämänsä elää korvatulpat korvissa naapurin äänistä stressaten. Hullujen hommaa. 

Rivarissa on ihan samat ongelmat. Seinänaapurista kuuluu mölyt ja kantapäätamppaukset ja kaikki.

Olen asunut rivarissa 20 v, koskaan ei ole naapurista kuulunut mitään. Muuttaisin pois sillä sekunnilla jos jotain kuuluisi. Pitää osata valita laadukkaasti rakennettu talo. Min osasin. Meillä on asunnut porrastettu niin, etteä naapurin kanssa yhteistä seinää pikkupätkä. 

Sama täällä, ei kuulu naapurista ääniä kuin silloin kun jotain porattiin remonttia tehdessä.Ei minua ole ikinä naapureiden äänet haitanneeet vaikka olen asunut monenlaisissa asunnoissa kerrostalosta rivitaloon.Ihan normaali kuulokin on, onko ihmiset jotenkin erityisherkkua äänille vai seinät joissakin taloissa pahvia.

Vierailija
206/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin taloja pitäisi profiloida. Bilettäjät yhteen taloon. Siellä saisivat möykätä yötä myöten.

Koirat yhteen taloon. En ymmärrä miten koirat tai linnut on sallittuja kerrostaloissa. Omistajat väittää, että ei ole häiriötä. Ne omistajat ei useinkaan ole paikalla kärsimässä siitä. Tai sitten ovat immuuneja niille äänille.

Kuuroutuville vanhuksille omat talot, koska on kamalaa kun vähillä unilla pärjäävä vanhus huudattaa radiota ja televisiota aamusta iltaan ja joskus yölläkin.

Toki noissa tulisi ongelmaksi se, että moni kuuluu useampaan ryhmään. Mutta ajatus olisi se, että asuisit sellaisessa talossa, millaista meteliä tai haittaa itse aiheutat.

Hiljainen tupakointitalo isoilla parvekkeilla kiitos.

Vierailija
207/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloläävissä on läävien ongelmat. Outo juttu, että kerrostaloläävissä asuvat viitsivät ainoan elämänsä elää korvatulpat korvissa naapurin äänistä stressaten. Hullujen hommaa. 

Rivarissa on ihan samat ongelmat. Seinänaapurista kuuluu mölyt ja kantapäätamppaukset ja kaikki.

Olen asunut rivarissa 20 v, koskaan ei ole naapurista kuulunut mitään. Muuttaisin pois sillä sekunnilla jos jotain kuuluisi. Pitää osata valita laadukkaasti rakennettu talo. Min osasin. Meillä on asunnut porrastettu niin, etteä naapurin kanssa yhteistä seinää pikkupätkä. 

Sama täällä, ei kuulu naapurista ääniä kuin silloin kun jotain porattiin remonttia tehdessä.Ei minua ole ikinä naapureiden äänet haitanneeet vaikka olen asunut

Kyllä toisia melu haittaa ja tuntuu pahalta. Itse et ole normaali jos et mitään ääniä reagoi tai niistä välitä.

Vierailija
208/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen t

Mäkin muutan sinne!

Vierailija
209/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda paikkaa,kivuttomin operaatio vaikka työläs,älä menetä hermoja ettei tule pahempaa jälkeä kun itseäni ajattelin.

Vierailija
210/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin niin ei tartte olla kotona häiriintymässä. 

Mene sinä sontakasa itse töihin ja opettele elämään kuten ihmiset. Johan aloittaja kertoi töissä käyvänsä. Etkö pazcaläjä osaa edes lukea.

Vierailija
211/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on varsin kiusaajaystävällinen maa. Jos antaa opetuksen, joutuu oman oikeuden käyttämisestä pokaan.

co

Vierailija
212/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti jos asuu kerrostalossa niin on pakko sopeutua siihen, että ääniä kuuluu naapurista. Varisinkin kun nyt taidat puhua ajasta jolloin edes hiljaisuus ei ole voimassa niin et voi vaatia naapuria leikkimään kuollutta päiväsaikaan. Jos kerrostalon elämänrytmi ei sovi sinulle, sinä olet se jonka on muutettava muualle tai sopeuduttava muiden aikatauluihin.

Olet tyhmä ihminen kun et osaa elää meluamatta normaalisti. On muutakin kuin kuolleen leikkiminen ja häiritsevä mökääminen. Miten muut ihmiset osaa elää normaalisti ja sinä et. Kukaan ei ole vaatinut normaalisti eläviä olemaan hiljempaa, vaan teitä idioottimaisesti mökääviä apinota.

Vierailija
213/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa luulisi olevan kysyntää hiljaisille taloille, joissa asunnot olisivat kauttaaltaan äänieristettyjä. Itse ainakin maksaisin empimättä extraa tuollaisesta, jos joutuisin muuttamaan taloyhtiöön.

Vierailija
214/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi käydä enemmän töissä ja ostaa omakotitalo

Vierailija
215/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailia kirjoitti:

Ovatko alaikäisiä? Poliisi paikalle. Joka tapauksessa.

Jep. 16-17 vuotiaita. Poliisille oon soittanut 6 kertaa ja 2 kertaa ovat käyneet paikalla. Jos asuisin kerrostalossa niin helppo ois ottaa isännöitsijään yhteyttä, mut tällaisella pientaloalueella on-

-Kytät ei aina piittaa.

Vierailija
216/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset osaa ja haluaa elää muita häiritsemättä. Se tulee ihan luonnostaan se muiden huomiointi, koska hävettäisi olla muita häiritsevä itsekäs ja tyhmä sika.

Sitten on noita heikompi lahjaisia ja narsistisiksi kasvatettuja maailman napoja, kenellä ei ole mitää  kykyä hävetä. Ei heille voi puhua järkeä, kun eivät semmoisesta ole koskaan olleet osallisia.

Väkivalta olisi ainoa mikä niihin toimii, mutta se on laitonta.

Vierailija
217/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin saan tulpilla nukuttua. Aura-autot jyrää, lapse tulee koulusta, lentoliikenne menee läheltä.  Ah ja minä vaan kuorsaan ja herään, et toinen tulppakin on lähteny korvasta. 

Käytätkö tavallisia vai jotain erikoistulppia? 

-Ei ap, mutta myös vuorotyötä tekevä

Mitkään korvatulpat varsinkaan "perustulpat" eivät auta rakenteita pitkin kulkeutuvassa mölinässä ja kolinassa. Varsinkaan matataajuista melua eivät pahemmin blokkaa. 

Vierailija
218/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin saan tulpilla nukuttua. Aura-autot jyrää, lapse tulee koulusta, lentoliikenne menee läheltä.  Ah ja minä vaan kuorsaan ja herään, et toinen tulppakin on lähteny korvasta. 

Käytätkö tavallisia vai jotain erikoistulppia? 

-Ei ap, mutta myös vuorotyötä tekevä

Mitkään korvatulpat varsinkaan "perustulpat" eivät auta rakenteita pitkin kulkeutuvassa mölinässä ja kolinassa. Varsinkaan matataajuista melua eivät pahemmin blokkaa. 

*matalataajuista. edit. 

Vierailija
219/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun joka yö korvatulppien kanssa, ei ongelmaa.

Vierailija
220/231 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin näin! Möykkääjät ja tupakoinnilla hajuhaittoja aiheuttavat omiin taloihinsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan