Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkosuomalaisia paikalla?

Vierailija
27.01.2024 |

Äänestitkö?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En .Olen valitettavasti Ruotsin kansalainen ja harmittaa ...

Vierailija
2/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En .Olen valitettavasti Ruotsin kansalainen ja harmittaa ...

Halla -Ahoa olisin äänestänyt syystä että Suomi tarvii osaavan presidentin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Stubbia. Oli pitkät jonot äänestyspaikalle, paljon suomalaisia liikkeellä. Kaikki kauhuissaan, että äärioikeistolainen rasisti voisi päästä valtaan.

Halla-aho muuten ainoa, joka ei vastannut Suomi-seuran järjestämään ulkosuomalaisten kyselyyn. Eli tietää, että turha toivo saada ulkosuomalaisilta ääniä... meillä on niin eri arvot.

Vierailija
4/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin suurlähetystössä viime viikolla. 

Vaalien jälkeenhän julkaistaan tarkat äänestystilastot, tulee olemaan mielenkiintoista nähdä miten äänet ovat jakautuneet. Veikkaan että täällä Brysselissä ovat menneet pääsääntöisesti Stubbille. Mutta varmasti joitakin ääniä muillekin. 

Vierailija
5/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerinnyt, lahetysto oli vain muutaman paivan auki

Vierailija
6/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Stubbia ja voisin äänestää Halla-Ahoa.

Vierailija
7/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni ehdokas on kampanjassaan maininnut meidät ulkosuomalaiset?

Omat huomioni:

Stubb kohdensi vaalimainontaa meille, ulkosuomalaisille on tehnyt youtube-videon ja piti myös Facebookissa ulkosuomalaisille tapahtuman.

Haaviston nettisivuilta löytyi joku ulkosuomalaisille suunnattu teksti.

Kaikki ehdokkaat paitsi Halla-aho vastasivat Suomi-seuran ulkosuomalaiskyselyyn.

Vierailija
8/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voit itse olla ulkomailla, mutta maahasi, jossa et itse asu, ei saa tulla muita? Oletko ryypännyt aivosi piloille vai missä mättää?

Vierailija
9/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo... Stubbia. Oli pitkät jonot äänestyspaikalle, paljon suomalaisia liikkeellä. Kaikki kauhuissaan, että äärioikeistolainen rasisti voisi päästä valtaan.

Halla-aho muuten ainoa, joka ei vastannut Suomi-seuran järjestämään ulkosuomalaisten kyselyyn. Eli tietää, että turha toivo saada ulkosuomalaisilta ääniä... meillä on niin eri arvot.

Minä taas äänestäisin Halla-Ahoa ! Äärioikeistolainen rasisti.Siis haluat että Suomi seuraa Ruotsin vasemmistopolitiikkaa. Onnea matkaan. 

Vierailija
10/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli voit itse olla ulkomailla, mutta maahasi, jossa et itse asu, ei saa tulla muita? Oletko ryypännyt aivosi piloille vai missä mättää?

Ei näin tyhmä saa olla kuin sinä olet.!!! Toivottavasti et saa äänestää. 

Vierailija
11/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin oikeistopopulistit eli ruotsidemokraatit ovat Suomen persut. Varmasti heitä äänestävätkin nämä puukkoa taskussa kantavat suomimamut, joiden harrastus on viinanjuominen. Sillä se valtio pelastuukin!

Vierailija
12/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka ei osaa päättää lausetta oikeaan välimerkkiin, vaan tekee siinäkin jo neljä virhettä, ei ymmärrä oman maansa äänestyskäytäntöjä, ja haluaa rikollisen presidentiksi, tulisi karkottaa mielestäni Siperiaan. Hyvää matkaa. 

Vierailija
13/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt.

Vierailija
14/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla äänestyspaikallani pelättiin maanpetturih i n t i n päätyvän presidentiksi.

Omalla äänestyspaikallasi, siis jossain suomalaisessa junttikylässä? Ulkomaillahan sä et ole käynytkään, pelkkä Helsinki saa sulle kakat housuun. 

Vierailija
15/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kuvittelee, että yksikään ulkomailla asuva äänestäisi Halla-ahoa? :D Ulkomailla asuvat suomalaiset kokevat yhtä lailla rasismia paikallisten maahanmuuttovastaisten taholta, eikä sellaista kukaan ulkosuomalainen halua edistää.

Vierailija
16/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin äänestänyt Rehniä mutta äänestyspaikka on liian kaukana 200 km matkaa, en jaksanut sinne mennä. Olen kaksoiskansalainen mutta aattelin, että äänestäkää suomalaiset ittellenne kenet haluatte kun en kerran siellä asu enkä asumaan tule. 

Vierailija
17/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Suomalaiset niin ujoa kansaa, että tuskin kukaan uskalataisi sanoa noin ,tai turpaan tulis! 

Vierailija
18/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin oikeistopopulistit eli ruotsidemokraatit ovat Suomen persut. Varmasti heitä äänestävätkin nämä puukkoa taskussa kantavat suomimamut, joiden harrastus on viinanjuominen. Sillä se valtio pelastuukin!

Siinä taas mielipide tehtaan pojalta. Jatka sinä sitä liukuhihnahommaa ja itke . Niin vaan lapsellista .E puukkoa kanna, en myöskään juo , äänestän Ruotsindemokraatteja ja Persuja jos olisin Suomen kansalainen. 

Vierailija
19/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka ei osaa päättää lausetta oikeaan välimerkkiin, vaan tekee siinäkin jo neljä virhettä, ei ymmärrä oman maansa äänestyskäytäntöjä, ja haluaa rikollisen presidentiksi, tulisi karkottaa mielestäni Siperiaan. Hyvää matkaa. 

Te vasemmistolaisethan sinne halajatte. Sinne vaan mars ja heti , Putinin sotapojaksi! 

Vierailija
20/49 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla äänestyspaikallani pelättiin maanpetturih i n t i n päätyvän presidentiksi.

Omalla äänestyspaikallasi, siis jossain suomalaisessa junttikylässä? Ulkomaillahan sä et ole käynytkään, pelkkä Helsinki saa sulle kakat housuun. 

Voi kamala kuin aggressiivinen olet.Jokin mielenterveyshäiriö aivan selvään.