Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metelöivä naapuri vaikuttaa jo mun terveyteen

Vierailija
27.01.2024 |

Teen vuorotyötä enkä saa nukuttua koskaan riittävästi (korvatulpista huolimatta).

Kommentit (231)

Vierailija
21/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ratkaissut asian käyttämällä hyviä vastamelukuulokkeita nukkuessani. Yläkerrassa siis tömistelevä kanta-astujanorsu joka aktivoituu tavoittelemaan 10 000 askeleen päivätavoitetta aina aamuöisin. 

Koska toki se kuulokkeen kuppi toki painaisi normityynyä vasten, pidän normityynyn päällä memory foam -niskatyynyä niin, että se kuulokkeen kuppi asettuu siihen U-mallisen tyynyn keskiöön. Tämmöset erikoisjärjestelyt siis mulla kiitos yläkerran naapurin - odotan totisesti, että hän muuttaa.

Vierailija
22/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä vaikeeta. Yöllä ei sais käydä vessassa ja päivälläkin pitäs leikkiä kuollutta. Mikään ei teille kerrostaloasujille kelpaa. Tökätkää tikut korviin nii lähtee kuulo kokonaan. 

Kertaakaan en ole herännyt siihen, että joku käy vessassa. Itkuun, huutoon, paukkeeseen, töminään ja juoksemiseen sen sijaan joka päivä. Normaalista elämästä ei tule kovaa ääntä ja suurimmalle osalle ihmisistä tämä on päivänselvää eikä tuota vaikeuksia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois!

En voi muuttaa kesken määräaikaisen vuokrasopimuksen paitsi jos haluan maksaa sopimussakkoa (en halua).

Ap

Onko terveytesi tosiaan parin satasen arvoinen? Mieti uusiksi.

900 euroa on iso raha.

Ap

Ei se ole, jos terveys on vaakalaudalla. Loppuunpalaminen ja saikku jatkuvan metelin aiheuttaman stressin ja unettomuuden takia tulee myös kalliiksi.

Kyllä se vaan on iso raha, jos tulot ovat pienet niin voi joutua säästämään muutaman kuukaudenkin että saa sen kasaan. 

Vierailija
24/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta balettistudion alakertaan. Ei ole kAntA-aStUjIa 

Vierailija
25/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iäkäs vanhempikin on sitä mieltä, että lapsenlapsista saa päivällä lähteä elämisen ääntä. Yöllä sit ollaan hiljaa. Ne jotka ei normaalia elämää kestä, muuttakoot metsään. 

Vierailija
26/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun iäkäs vanhempikin on sitä mieltä, että lapsenlapsista saa päivällä lähteä elämisen ääntä. Yöllä sit ollaan hiljaa. Ne jotka ei normaalia elämää kestä, muuttakoot metsään. 

Tämä iäkäs vanhempasi tuskin tekee vuorotyötä eikä häntä niin haittaa, jos joskus jää unet vähän lyhyiksi. Kuulokin on todennäköisesti sen verran heikentynyt, että ihan kaikkea meteliä ei edes kuule.

Mikä tämän kommentin pointti edes on?

Vierailija
27/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko iskä sanoi niin 😄

No sitten se on pakostikin totta...

Vierailija
28/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset pitävät tosiaan leikkiessään usein ääntä, ja se pitää hyväksyä, mutta ei ole normaalia, jos huutavat ja kiljuvat aamusta iltaan. Juuri sellaisella kasvatuksella on saatu Suomen adhd-tilastot paukkumaan punaisina.

Ja jokainen voi asumisessaan ottaa huomioon naapureidenkin asumisrauhan, päiväsaikaankin.

Vierailija
29/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, minun yläpuolelle kaupungin asuntoon muutti Ukrainalaisia. Kantapääkävely ja lapsen juokseminen sisällä ärsyttää. Ja sitten eräs nuoripari voi stana sentään

Vierailija
30/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut johtopäätökseen että vaihtoehdot on joko oma mökki tai sitten silmukkaköysi. Missään, toistan missään taloyhtiössä ei ole koskaan rauhallista joten sellaiseen muutto paremman toivossa on täysin turhaa. Aina on se alun rauha jossain vaiheessa tuhoutunut naapuriin tulleiden mölyäjien vuoksi.

Vierailija
31/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelmaa naapurin teinin kanssa. Heillä omakotitalo ja meillä paritalo. Heidän piharakennukseen tehty teinille joku helvetin ryyppyluola. Matkaa meidän kotiovelle n. 4 metriä. 

Monta kertaa viikossa basso jytää ja känniset alaikäiset huutaa pihalla. Yleensä 4-5 asti aamulla. Vanhempia ei kiinnosta. 

Vaikea lähteä omistusasunnosta vaan sen takia että naapurin teini on kasvanut kieroon. 

Järki lähtee pidemmän päälle, jatkunut kuukausia. 

Vierailija
32/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko iskä sanoi niin 😄

No sitten se on pakostikin totta...

Mun iskä ainakin sanoi että ulos riehumaan tai tulee risusta. Nykyajan pullamössöt vaan antaa kakaroidensa hyppiä sisällä seinille koska lapsista nyt lähtee ääntä ja se on ihan normaalia.

Vierailija
33/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois!

En voi muuttaa kesken määräaikaisen vuokrasopimuksen paitsi jos haluan maksaa sopimussakkoa (en halua).

Ap

900 euroa on iso raha.

Ap

Ei se ole, jos terveys on vaakalaudalla. Loppuunpalaminen ja saikku jatkuvan metelin aiheuttaman stressin ja unettomuuden takia tulee myös kalliiksi.

Kyllä se vaan on iso raha, jos tulot ovat pienet niin voi joutua säästämään muutaman kuukaudenkin että saa sen kasaan. 

Elämä tulee joka tapauksessa olemaan helvettiä niin kauan kuin tuossa asuu. Rupea säästämään äläkä odota, että tilanne ratkeaa itsestään. Moni sinnittelee vuosikausia, kyllä siinä vaiheessa on jo terveys pilalla.

Vierailija
34/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ns. normaali elämä kestää koko vuorokauden, 24h. Yö ei eroa päivästä. Tämä on virallinen näkemys. Normaali asuminen ja eläminen on sallittua 24/7.

Mutta moni ei ymmärrä, että se normaali eläminen ei saa häiritä naapuria! Melut ja mölyt pitää rajoittua omien seinien sisälle. Et maksa naapurin tiloista mitään, sinulla ei ole oikeutta tunkeutua hänen reviirilleen meluamalla.

Perinteisesti vieraiden möykkää pidetään epäkohteliaana ja moukkamaisena käytöksenä. Lapset on kasvatettava kunnioittamaan muita ihmisiä osoittamalla hyvää esimerkkiä, miten asutaan samassa talossa niin, että kaikilla on hyvä olla ja elää.

Vierailija
35/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin saan tulpilla nukuttua. Aura-autot jyrää, lapse tulee koulusta, lentoliikenne menee läheltä.  Ah ja minä vaan kuorsaan ja herään, et toinen tulppakin on lähteny korvasta. 

Minäkin nukun tulppien kanssa noiden läpi, mutta siihen herään kun joku kuspää vuorotyöläinen tai koirankusettaja paukauttaa ovensa täysiä kiinni klo 5. 

Vierailija
36/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois!

Ap

900 euroa on iso raha.

Ap

No eipä siinä sitten. Ap jää asumaan nykyiseen kämppäänsä, uhriutuu, terveys menee, tulot laskee, ei enää koskaan palaudu entiselleen, työkyky heikentynyt pysyvästi, ikääntyy ennen aikojaan. Vuosien päästä mielessä käy, että ehkä olisi vain pitänyt kärsiä se tonni ja muuttaa jo aiemmin pois. Mutta tämähän on heikkolahjaisten ihmisten ongelma, kun eivät pysty miettimään asioita nokkaansa pidemmälle tai suunnittelemaan tulevaisuutta.

Vierailija
37/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan tässä ei ole naapurit jotka elävät normaalissa rytmissä vaan vuorotyötä tekevä AP.

Vierailija
38/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ongelmaa naapurin teinin kanssa. Heillä omakotitalo ja meillä paritalo. Heidän piharakennukseen tehty teinille joku helvetin ryyppyluola. Matkaa meidän kotiovelle n. 4 metriä. 

Monta kertaa viikossa basso jytää ja känniset alaikäiset huutaa pihalla. Yleensä 4-5 asti aamulla. Vanhempia ei kiinnosta. 

Vaikea lähteä omistusasunnosta vaan sen takia että naapurin teini on kasvanut kieroon. 

Ovatko alaikäisiä? Poliisi paikalle. Joka tapauksessa.

Vierailija
39/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole riittävän väsynyt kun et yövuorojen jälkeen saa nukuttua.

Kummallista sekin että jokin naapuriperhe kaiket päivät kotonansa metelöi vaan. Onko siellä lasten päiväkotitoimintaa...

Vierailija
40/231 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7eb62c72-431a-4eaa-b7d1-268b26454711

Voit saada 6500€ hynää. Vie asia eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan