Metelöivä naapuri vaikuttaa jo mun terveyteen
Teen vuorotyötä enkä saa nukuttua koskaan riittävästi (korvatulpista huolimatta).
Kommentit (231)
Mä ainakin saan tulpilla nukuttua. Aura-autot jyrää, lapse tulee koulusta, lentoliikenne menee läheltä. Ah ja minä vaan kuorsaan ja herään, et toinen tulppakin on lähteny korvasta.
Yhyy yhyy. Ei saa päivälläkään elää kerrostalossa. Yhyy. Yhyy.
Laita heippa -lappua tai mene juttelee. Minulla auttaa tulpat, löytyy sopivia jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Laita heippa -lappua tai mene juttelee. Minulla auttaa tulpat, löytyy sopivia jokaiselle.
Vastaus lappuun tai jutteluun on tämä: Yhyy yhyy. Ei saa päivälläkään elää kerrostalossa. Yhyy. Yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois!
En voi muuttaa kesken määräaikaisen vuokrasopimuksen paitsi jos haluan maksaa sopimussakkoa (en halua).
Ap
Näitä on nykyisin. Ja tulee jatkossa olemaan enemmän näitä kun hallituksen toimet toteutuu, mesoavia yökukkujia jotka riehuvat piri/alkoholi päissään.
Muuta pois, se on paras ja nopein ratkaisu. Edessä voi muuten olla vuosien taistelu, järkipuhe ei vain toimi kaikkien kanssa. Jatkuva metelille ja häiriöille altistuminen aiheuttaa myös fyysisiä oireita ja saa hermoston ylikierroksille. Voi olla tosi vaikea palautua enää normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois!
En voi muuttaa kesken määräaikaisen vuokrasopimuksen paitsi jos haluan maksaa sopimussakkoa (en halua).
Ap
Onko terveytesi tosiaan parin satasen arvoinen? Mieti uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois!
Ap
900 euroa on iso raha.
Ap
Kuse uunipellille ja pelti pakastimeen. Yöllä sujautat keltaisen jäälevyn naapurin postiluukusta. Toista tarvittaessa jos metelöinti jatkuu 👍
Olen joutunut muuttamaan kahdesti näiden yhyy-yhyy-mullapaonisotsubbarit hyypiöiden takia.
Kun järkeä ei saa taottua kaaliin, ja poliisi on kädetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois!
Ap
900 euroa on iso raha.
Ap
Ei se ole, jos terveys on vaakalaudalla. Loppuunpalaminen ja saikku jatkuvan metelin aiheuttaman stressin ja unettomuuden takia tulee myös kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on nykyisin. Ja tulee jatkossa olemaan enemmän näitä kun hallituksen toimet toteutuu, mesoavia yökukkujia jotka riehuvat piri/alkoholi päissään.
Tämä on ihan tavallinen perhe, joka on yöllä hiljaa. Aamusta iltaan ryskäävät sitten koko yönkin edestä.
Ap
Kerrostaloläävissä on läävien ongelmat. Outo juttu, että kerrostaloläävissä asuvat viitsivät ainoan elämänsä elää korvatulpat korvissa naapurin äänistä stressaten. Hullujen hommaa.
On teillä vaikeeta. Yöllä ei sais käydä vessassa ja päivälläkin pitäs leikkiä kuollutta. Mikään ei teille kerrostaloasujille kelpaa. Tökätkää tikut korviin nii lähtee kuulo kokonaan.
saikkulia? sit voit popitella myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloläävissä on läävien ongelmat. Outo juttu, että kerrostaloläävissä asuvat viitsivät ainoan elämänsä elää korvatulpat korvissa naapurin äänistä stressaten. Hullujen hommaa.
Niinpä, kerrotaloläävissä muutkin ongelmat, hajut kantautuu naapureista, maksut hirveät hisseistä ja pyykkituvista vaikka pyykkitupaan ei pyykkejään viekään, niiden sähkö yms. kulut on pakko maksaa vastikkeessa/vuokrassa, ylimääräiset siivouskulut rapuista jne., aina on kylmä, hissit haiset paskalta. Vain hullu asuu kerrostaloläävässä.
Muuta pois!