Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein ovulaation sekoittamana Tinder-profiilin ja nyt ei huvitakaan treffata ketään

Vierailija
27.01.2024 |

Kun tarve meni jo ohi. Mitä vastaan noille miehille, kun kärttävät tapaamista? "Katsotaan kolmen viikon kuluttua."

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin, että jos ei ole kumppania niin seksihalut ikäänkuin  painuvat taka-alalle. Ne eivät ole silloin ajankohtaisia ja libido alenee. Kun on mieleinen kumppani niin silloin taas otan ne pramille. Tai siis se mieleinen kumppani aiheuttaa sen, että seksihalut nousevat esiin. Ovuulaatiolla ei ole mitään osuutta panetuksiini. 

Jos ei ole kumppania ei seksiä. 

Vierailija
82/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas! Nyt jo ovulaatiokin saa naisen syyntakeettomaksi. Pitäisikö harkita tuota äänioikeuden poistamista?

Jotta voisi olla syyntakeeton, niin pitäisi varmaan syyllistyä johonkin. Minä en ole tehnyt mitään laitonta.

Ap

Ps. Olin eilen treffeillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla ap:n kumppaniksi. Juon humalaan vain harvoin tai melko usein enkä lyö koskaan kasvoihin ellet ole ansainnut sitä. Tykkään 🍑perspillusta ja käsipainoilla bodaamisesta. 

Vierailija
84/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovispanetus 🔥

Vieläkin kaihoisasti muistelen sitä kuumaa kesäistä viikonloppu 1997, kun kesäheilalla iski ovikset. Perjantaina töistä tulledsani en päässyt eteisen mattoa pidemmälle kun piti suoriutua ensimmäisen kertan.

Ja sitä sitten piisasi, koko ajan kiehnäämässä js hunajaisella äänellä tiedustelemassa josko olisin jo valmis seuraavaan. Herätti yölläkin kiipeämällä julkeasti ratsaille.

Vierailija
85/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan poista profiiliasi? Miksi jatkat Tinderissä roikkumista, kun sinulla ei todellisuudessa ole mitään aikomusta tavata ketään? Haluatko vain tuhlata muiden ihmisten aikaa? 

Taidat olla aikamoinen k*sipää.

Vierailija
86/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ihan kujalla, sen todistaa tämä ketju ja tuo 40v joka jatkuvasti "rakastuu" miehiin. Tsemppiä naiset!

Vierailija
87/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan poista profiiliasi? Miksi jatkat Tinderissä roikkumista, kun sinulla ei todellisuudessa ole mitään aikomusta tavata ketään? Haluatko vain tuhlata muiden ihmisten aikaa? 

Olin eilen treffeillä..

Ap

Vierailija
88/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas! Nyt jo ovulaatiokin saa naisen syyntakeettomaksi. Pitäisikö harkita tuota äänioikeuden poistamista?

Jotta voisi olla syyntakeeton, niin pitäisi varmaan syyllistyä johonkin. Minä en ole tehnyt mitään laitonta.

Ap

Ps. Olin eilen treffeillä

Oikeustoimikelvottomuus on oikea sana. Voidaan julistaa holhouksen alaiseksi. Tämä sopii parhaiten kaikille ovishulluille.

Vierailija
89/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen treffeillä..

Ap

Miten meni? Haukottelit kun ei enää paneta?

Vierailija
90/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ovulaatio sekoita päätä... Ihan kun olisit juoksuaikain4en koira .. Olisiko jotain muuta syytä taustalla pään sekoamiseen?

T. N  50+

Vierailija
91/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ovulaatio sekoita päätä... Ihan kun olisit juoksuaikain4en koira .. Olisiko jotain muuta syytä taustalla pään sekoamiseen?

T. N  50+

Yllättävää, ettei N 50+ osaa samaistua :D

Vierailija
92/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmettelen näitä ovulaatiojuttuja. Itse en ole ikinä huomannut ovulaatiota tai muuttunut silloin mihinkään suuntaan. Onkohan tämä joidenkin muuttunut käytös kovinkin yleinen ilmiö. 

Asiasta itsestään. Ilmeisesti tindertreffit tai miehiin tutustuminen ei ole kuitenkaan kovin tärkeää, voithan katsella rauhassa jos joku kiinnostava ilmenee. Typerät tai tylsät viestit voi ohittaa. 

Oletko varma, että yleensäkään ovuloit? Ihmettelen miten sitä voi joku olla huomaamatta.

Ap

Olen eri, mutta en minäkään ole ikinä huomannut mitään.Ei mitään tietoa milloin ovuloin(eikä kiinnosta), raskaaksi olen tullut hyvinkin helposti joten tiedän kuitenkin, että ovulaatio tapahtuu.

Vierailija
93/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lääketieteen perustuva ilmiö tuollainen ovulaatiosta sekoaminen. Olemme ihmisiä, ei primitiivisiä eläimiä!

T. Se N  50+

Vierailija
94/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO 

Vierailija
95/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lääketieteen perustuva ilmiö tuollainen ovulaatiosta sekoaminen. Olemme ihmisiä, ei primitiivisiä eläimiä!

T. Se N  50+

Väitätkö tosissasi, että hormonitasojen muutokset ei vaikuta millään tavalla mielialaan?? Vähänpä tiedät ihmisen biologiasta siinä tapauksessa..

Vierailija
96/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se N  50+

Väitätkö tosissasi, että hormonitasojen muutokset ei vaikuta millään tavalla mielialaan?? Vähänpä tiedät ihmisen biologiasta siinä tapauksessa..

Tottakai vaikuttaa, mutta ei siinä määrin ettei hallitse mitä tekee. Minulla on aikoinaan ollut aika rajuja pms oireita, eikä nekään kuiteinkaan aiheuttanut mitään ns sekoamista.

T. N 50+ : )

Vierailija
97/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ovulaatio oikeastaan sekoittanut sinun päätäsi, vaan toimi juuri niin kuin pitikin. Jos etsit parisuhdetta, niin voithan vastata parille kiinnostavalle hissuksiin. Jos ne on oikeasti kiinnostuneita, kyllä ne jaksaa odottaa.

Vierailija
98/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Se N  50+

Ihmiset ovat eläimiä. Se on biologiaa.

Eikä siinä ole mitään hävettävää, että nainen on ovulaation aikaan enemmän miesten perään. Se on täysin luonnollista.

Vierailija
99/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin panetutti ovulaation aikaan aivan eri tavalla kuin muuten. Ja todellakin monet sellaiset miehet, esim. töissä jotka eivät muina aikoina herättäneet mitään tuntemuksia, vaikuttivat ovulaation aikaan tosi haluttavilta. Nyt en enää ovuloi, joten tasaisempaa on.

Vierailija
100/111 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se N  50+

Ihmiset ovat eläimiä. Se on biologiaa.

Eikä siinä ole mitään hävettävää, että nainen on ovulaation aikaan enemmän miesten perään. Se on täysin luonnollista.

Ihminen ei ole eläin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä