Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä tosi vaikeaa jäädä kotiin kun toinen lähtee reissuun

Vierailija
26.01.2024 |

Meille on tulossa ero ja mies lähti kavereidensa kanssa reissuun. Varmasti alkoa kuluu tällä matkalla. En ole todellakaan kateellinen mistään juomisesta mutta muuten kyllä tunnen melkoista ketutusta. Itselläni ei ole pitkään aikaan mitään mahdollisuuksia tehdä ystävieni kanssa yhtikäs mitään. Katselen vain sivusta kuinka keski-iän älytöntä kriisiä poteva mieheni "bilettää". Elää jotain kadotettua nuoruuttaan kai? Teini katsoo isänsä menoa sen näköisenä että häpeää toista. Mahtavaa jakaa asunto vielä jonkun aikaa ihmisen kanssa joka ei ole enää sama ihminen kuin oli. Millä tämän paskan fiiliksen saisi pois, edes osittain?!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet ristissä toivot et se saa reissulta jonkun tippurin. 

Vierailija
2/57 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä sinulla on huono fiilis, olet kateellinen kun hän on matkalla ja sinä et? Mikset sinäkin voi lähteä jos haluat, tai tehdä mitä vaan mahtavaa kotimaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin ennen eroa jo oli niin neutraali olo. Ei kiinnostanut miehen olemiset tai tekemiset pätkääkään. 

Vierailija
4/57 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kateellinen juoppo miehellesi. On meitä kunnollisiakin miehiä jonka kanssa voisit viettää laatuaikaa. Koita nyt ryhdistäytyä ja varmasti koet vielä jonkun kiltin miehen kanssa kaikkea mukavaa elämässä.

Vierailija
5/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet kateellinen juoppo miehellesi. On meitä kunnollisiakin miehiä jonka kanssa voisit viettää laatuaikaa. Koita nyt ryhdistäytyä ja varmasti koet vielä jonkun kiltin miehen kanssa kaikkea mukavaa elämässä.

Kiitos ja hyvä kysymys. Aloin miettiä että miksi tosiaan tunnen näin voimakkaasti? Kait minulla on vielä sitten tunteita tuota ihmistä kohtaan. Tai olen kateellinen siitä kun mies voi elää elämäänsä noin rennosti. Ei ole vastuussa oikein mistään. Vaikka pitäisi olla. Itse kannan kaiken huolen lapsista, kodista ja tulevaisuudesta. Samaan aikaan kun toinen vain pitää hauskaa.  ap

Vierailija
6/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elämme onnellisessa parisuhteessa ja siksi reissaamme myös ystävien kanssa välillä. Mieheni lähtee kuukaudeksi reissuun keväällä. Minusta se on mahtavaa. Kiva että elää ja nauttii. Niin myös minä teen. 

Ja meidän teinit näkee terveen suhdemallin missä toista aikuista ei syyllistetä ystävien kanssa reissaamisesta. 

Vierailija
7/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.

Olet upea, nuori, äiti ja kaikkea mahtavaa! 

Vierailija
8/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja hyvä kysymys. Aloin miettiä että miksi tosiaan tunnen näin voimakkaasti? Kait minulla on vielä sitten tunteita tuota ihmistä kohtaan. Tai olen kateellinen siitä kun mies voi elää elämäänsä noin rennosti. Ei ole vastuussa oikein mistään. Vaikka pitäisi olla. Itse kannan kaiken huolen lapsista, kodista ja tulevaisuudesta. Samaan aikaan kun toinen vain pitää hauskaa.  ap

Se on miehen vika, että sinä olet pahin marttyyri sitten jeesuksen? 

Kasvatit ne lapset yhtä kädettömäksi, kuin miehen? Se mies oli yksin parisuhteessa ja kaikki sinun paha olo, jne on miehen vika?

Mitä, jos kasvaisit aikuiseksi ja ottaisit vastuuta omista valinnoista, päätöksistä ja arvoista omassa elämässäsi? Esim kuinka monta vuotta odotit ja odotit, että se mies muuttuisi, että vihdoinkin saat elämältä sen minkä haluat?

Vierailija
9/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa? 

Vierailija
10/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosiin tulevan naisen tarina. Ensin sössitään kaikki ja sitten vajotaan itsesääliin.

Vierailija
11/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun eroavat puolisot unohtavat lapsensa. Isällä olisi loistava tilaisuus tehdä asioita teinin kanssa ja vahvistaa heidän sidettään "jo valmiiksi", jos ero on tulossa. 

Vierailija
12/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et itse voisi elää rennosti? Lapsista pitää toki pitää huoli, mutta kai se mieskin jatkossa heitä pitää. 

Vierailija
13/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelet kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit ja mies on teistä se lapsellinen? Mitä se miehen sitten pitäisi tehdä? Jäädä kotiin mököttämään? Teillä on uusi elämänvaihe edessä ja se on sinun valintasi miten sen omasi käytät. 

Vierailija
14/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia ja kuinka monta ap?

Vierailija
15/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini katsoo sitäkin vierestä kun sinä uhraat itsesi kodin eteen? 

Vierailija
16/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan viihdy nyt kotona, joten pakko lähteä pois. Kumpi teistä muuttaa pois? 

Vierailija
17/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu ei päästänyt miestään edes työmatkalle. En tiedä minkä selityksen työnantaja sai, mutta reissulle mies ei lähtenyt. En tajua miten voi olla noin riippuvainen, omistushaluinen ja mustasukkainen.

Vierailija
18/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan kiinnostanut eikä kiinnosta mitä ex tekee. Kuulostat mustasukkaiselta tai katkeralta. Monilla ero laukaisee jonkun uuden vaiheen, joka muistuttaa nuoruudesta. Toki sinun miehestä en tiedä. Mikä estää sinuakin elämästä? Tee siitä mukava ja oman näköinen. Itse matkustelin lasten kanssa ja jäi hyvät muistot. Kun lapset oli isompia hankin uusia harrastuksia ja sain samalla uusia ystäviä. 

Vierailija
19/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kateellinen, mutta sinä koet tarpeelliseksi mainita, ettei sinulla ole ollut MAHDOLLISUUTTA tehdä mitään ystäviesi kanssa!? Siis miksi ei ole ollut!? Mikä sinua on estänyt? 

Vierailija
20/57 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ongelma että ihmisillä on omaa elämää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä