Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin tokmannilta ihanan talvitakin koossa 2xl

Vierailija
26.01.2024 |

Ja maksoin alle 50 euroa. Ihanan fuksian värinen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Joissain Tokmannin myymälöissä on tosiaan todella hyvät vaatevalikoimat. Hyvä hintalaatusuhdekin.

Vierailija
2/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. Oliko pitkä vai lyhyt takki? Itseni pitäisi ostaa uusi talvitakki, odotellut alea, kun en raaski ostaa kallista. Ei ole varaa kalliiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Oliko pitkä vai lyhyt takki? Itseni pitäisi ostaa uusi talvitakki, odotellut alea, kun en raaski ostaa kallista. Ei ole varaa kalliiseen.

Lyhyt takki.

Vierailija
4/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monetkin kengät ostanu tokmannilta n. 5e pari. Pitäs vähän rajottaa ostamista. 

Vierailija
5/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisivatko Tokmannin tuotteet ent pää ministerille

Vierailija
6/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisivatko Tokmannin tuotteet ent pää ministerille

Ei takuulla. Mutta mulle köyhälle ne kelpaa.ap

Vierailija
7/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lyhyttä takkia itsekin haluaisin, Kiitos vinkistä. Käynkin ensi viikolla katselemassa, jos löytyisi kiva takki edullisesti sieltä.

Vierailija
8/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkä käyttämätön untuvatakki myynnissä monta kuukautta Torilla, mutta ei kukaan huolinut, hintapyyntikin oli vain 40. Otin sen sieltä sitten pois ja vein Uffin laatikkoon.

Vierailija
9/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli pitkä käyttämätön untuvatakki myynnissä monta kuukautta Torilla, mutta ei kukaan huolinut, hintapyyntikin oli vain 40. Otin sen sieltä sitten pois ja vein Uffin laatikkoon.

Noissa on se, että heti herää epäluulot jos on liian halpaa. Ja eihän sitä käyttämätöntä kukaan ole todistamassa. Voi olla käyttämätön ja silti ollut haisevassa varastossa monta vuotta. Yms.

Ja ehkä ei ole muutenkaan ihan tätä päivää joku untuvatakki.

Vierailija
10/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 euroa on aika paljon kirppisvaatteesta

Vierailija
11/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 euroa on aika paljon kirppisvaatteesta

Niin se sitteen varmaan oli. Mutta tosiaan ihan uusi ja käyttämätön, laputkin vielä tallella. Tuli vaan tehtyä hutiostos, niin ajattelin saada edes osan takaisin. Mutta jospa se menee tarpeeseen jollekin Uffin kautta.

Vierailija
12/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko kaverille? Sulle se ei mahdu.

Vierailija
13/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Prismalta tai Citymarketilta löytynyt?

Vierailija
14/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck sian värinen?

Vierailija
15/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin sinuna laittanut muualle myyntiin ja pudottanut hintaa. 40 e on sellainen hinta, ettei moni katso tuotetta sen tarkemmin kun näkee vain hinnan, joka kuulostaa kirpparihintana korkealta. Ellei sitten ole joku huippusuosittu merkkivaate tms., niistä maksetaan enemmän.

UFF:in laatikko on mulle vihoviimeinen vaihtoehto, kun en kerta kaikkiaan pääse jostain tuotteesta muuten eroon.

Vierailija
16/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa on se, että heti herää epäluulot jos on liian halpaa. Ja eihän sitä käyttämätöntä kukaan ole todistamassa. Voi olla käyttämätön ja silti ollut haisevassa varastossa monta vuotta. Yms.

Ja ehkä ei ole muutenkaan ihan tätä päivää joku untuvatakki.

Tarkoitatko, ettei saa olla untuvaa, vaan pitää olla jotain keinokuitua? Ainakin lämpötilojen puolesta on hyvinkin ollut untuvatakkitalvi.

Vierailija
17/17 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustaloissa oli parempi ja laajempi valikoima kaikkea.