Ostin tokmannilta ihanan talvitakin koossa 2xl
Ja maksoin alle 50 euroa. Ihanan fuksian värinen.
Kommentit (17)
No hyvä. Oliko pitkä vai lyhyt takki? Itseni pitäisi ostaa uusi talvitakki, odotellut alea, kun en raaski ostaa kallista. Ei ole varaa kalliiseen.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Oliko pitkä vai lyhyt takki? Itseni pitäisi ostaa uusi talvitakki, odotellut alea, kun en raaski ostaa kallista. Ei ole varaa kalliiseen.
Lyhyt takki.
Olen monetkin kengät ostanu tokmannilta n. 5e pari. Pitäs vähän rajottaa ostamista.
Kelpaisivatko Tokmannin tuotteet ent pää ministerille
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisivatko Tokmannin tuotteet ent pää ministerille
Ei takuulla. Mutta mulle köyhälle ne kelpaa.ap
No, lyhyttä takkia itsekin haluaisin, Kiitos vinkistä. Käynkin ensi viikolla katselemassa, jos löytyisi kiva takki edullisesti sieltä.
Mulla oli pitkä käyttämätön untuvatakki myynnissä monta kuukautta Torilla, mutta ei kukaan huolinut, hintapyyntikin oli vain 40. Otin sen sieltä sitten pois ja vein Uffin laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli pitkä käyttämätön untuvatakki myynnissä monta kuukautta Torilla, mutta ei kukaan huolinut, hintapyyntikin oli vain 40. Otin sen sieltä sitten pois ja vein Uffin laatikkoon.
Noissa on se, että heti herää epäluulot jos on liian halpaa. Ja eihän sitä käyttämätöntä kukaan ole todistamassa. Voi olla käyttämätön ja silti ollut haisevassa varastossa monta vuotta. Yms.
Ja ehkä ei ole muutenkaan ihan tätä päivää joku untuvatakki.
Vierailija kirjoitti:
40 euroa on aika paljon kirppisvaatteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 euroa on aika paljon kirppisvaatteesta
Niin se sitteen varmaan oli. Mutta tosiaan ihan uusi ja käyttämätön, laputkin vielä tallella. Tuli vaan tehtyä hutiostos, niin ajattelin saada edes osan takaisin. Mutta jospa se menee tarpeeseen jollekin Uffin kautta.
Ostitko kaverille? Sulle se ei mahdu.
Eikö Prismalta tai Citymarketilta löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Olisin sinuna laittanut muualle myyntiin ja pudottanut hintaa. 40 e on sellainen hinta, ettei moni katso tuotetta sen tarkemmin kun näkee vain hinnan, joka kuulostaa kirpparihintana korkealta. Ellei sitten ole joku huippusuosittu merkkivaate tms., niistä maksetaan enemmän.
UFF:in laatikko on mulle vihoviimeinen vaihtoehto, kun en kerta kaikkiaan pääse jostain tuotteesta muuten eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa on se, että heti herää epäluulot jos on liian halpaa. Ja eihän sitä käyttämätöntä kukaan ole todistamassa. Voi olla käyttämätön ja silti ollut haisevassa varastossa monta vuotta. Yms.
Ja ehkä ei ole muutenkaan ihan tätä päivää joku untuvatakki.
Tarkoitatko, ettei saa olla untuvaa, vaan pitää olla jotain keinokuitua? Ainakin lämpötilojen puolesta on hyvinkin ollut untuvatakkitalvi.
Tarjoustaloissa oli parempi ja laajempi valikoima kaikkea.
Onnittelut! Joissain Tokmannin myymälöissä on tosiaan todella hyvät vaatevalikoimat. Hyvä hintalaatusuhdekin.