Oletteko panneet merkille, että hyväntahtoiset ja rehelliset aidot naiset pysyy tosi pitkään nuorekkaana? Esim. Linda Lampenius nyt 53..
Itse olen huomannut. Sellainen, joka on oikeasti vilpitön, eikä valehtele muiden päälle, esim. Ilkeyttään tai kateuttaan eikä ole ahne millekään, sellainen vain kaunistuu iän myötä
-Sitten on heidän vastakohtansa, no, näyttävät reilusti aina ikäänsä vanhemmilta ja myös näyttävätkin ilkeiltä ja se korostuu vielä iän myötä.
itse olen huomannut!
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Otsa ei ainakaan näytä liikkuvan mitään. Tehty varmaan myös kasvojen kohotus.
Lindalle tehtiin joku nikamaleikkaus kaulaan niin samalla silosi naamakin. Olen seurannut hänen uraansa. Kun oli xfactor tuomarina täällä näkyi ikääntymisen ensi merkit, nyt ei näy enää.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä millainen Linda olisi täysin luomuna 🙈 nyt on naamaa ja huulia viritelty reilusti, silikonitissit, kynnet, ripset, pigmentoinnit ja hiusten pidennykset.
Mä veikkaan, että olisi kauniimpi ja nuoremman näköinen. Dokumentissaan nyt jälkikäteen amerikanraitilla muistellessaan näyttää väsyneeltä ja ylimeikatulta sutturalta paksuine tekoripsineen ja rajauksineen. Ja herranjestas, mun täytyy mennä heti alkuviikosta optikolle, koska en usko silmiäni, miltä hän näytti nyt gaalalavalla. Oliko vähän suun seutua ylikorjailtu vai onko nämä mun lasit ihan päin p.tä.
Mette Mannonen 50, myös kilti ja ystävällisen maineessa ja tyttömäinen!
Anne Pohtamo, hyväsydäminen ja ikää jo 68. Kauniisti ottaa ikää.
Heh, totta!! Ne selän takana toisista p*skaa puhuvat kateelliset (naiset) ovat aina itse nyrpeän ja harmaan näköisiä! Naama aina norsun veellä kun ovat niin kateellisia muille.
Ette taida ymmärtää, miten nopeasti rupsahdus käy 45 ikävuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purrakin on nuorekas. Tahtoo hyvää koko kansalle👍
Paitsi että ensin sanoi, että köyhiltä ei leikataja nyt näyttää siltä, että vain köyhiltä leikataan niin että sillä on jotain merkittävää vaikutusta toimeentuloon.
Luulin että hallitus päättää
Martina 40,,, huh näytää vanahemmalt
Vierailija kirjoitti:
Olen huonotuloinen, mutta näytän paljon nuorekkaammalta kuin bulimian ja anoreksian runtelema lampenius.
N.53
Happamia, sanoi kettu...
Vierailija kirjoitti:
Mette Mannonen 50, myös kilti ja ystävällisen maineessa ja tyttömäinen!
Mette Mannonen ei näytä niin kiltiltä, jotenkin epäluonnollinen niinkuin Lenita Airisto.
Linda sai lopulta hyvityksen, karman laki toteutui. Näemmä suomen mediakin nyt pyytelee anteeksi. Lindalle kaikkea hyvää, hän on hyvä ihminen.
No en ole. Miettikää vaikka Ghislaine Maxxwellia, nuorekas kuin mikä ja paha kuin alakerran valtija. Tai sitä Kardashienien mutsia, ei ole mikään lämmin persoona! Leikkauksia tehty, mutta niin on Lindallekin.
Naiset on ikiajat kärsineet siitä, että rumuutta pidetään myös hengen rumuutena, pitääkö tuota oikein jatkaa ja lietsoa?
Vierailija kirjoitti:
No en ole. Miettikää vaikka Ghislaine Maxxwellia, nuorekas kuin mikä ja paha kuin alakerran valtija. Tai sitä Kardashienien mutsia, ei ole mikään lämmin persoona! Leikkauksia tehty, mutta niin on Lindallekin.
Naiset on ikiajat kärsineet siitä, että rumuutta pidetään myös hengen rumuutena, pitääkö tuota oikein jatkaa ja lietsoa?
Totta. Ghislaine Maxwellin sisäsiisti, huoliteltu ulkomuoto on voinut yhtenä osatekijänä vaikuttaa siihen, että jo elämänsä alkutaipaleella kaltoinkohdellut nuoret ihmiset ovat alkaneet luottaa häneen. Ei tuo ulkomuoto anna vihjettä siitä, mitä on seuraavaksi tulossa.
Tuollaiset ihmiset tietysti käyttävät ulkomuotoaan ja mahdollista charmikkuuttaan ihan omiin tarkoituksiinsa. No nyt hän voi jatkaa verkostoitumistaan vankilassa, missä on henkisesti samaa laatua ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä millainen Linda olisi täysin luomuna 🙈 nyt on naamaa ja huulia viritelty reilusti, silikonitissit, kynnet, ripset, pigmentoinnit ja hiusten pidennykset.
No, miehiä ei haittaa, jos nainen on leikkausarpia täynnä. Aika outoa, kun ihailevat sileää ja virheetöntä ihoa :D
Maailmassa on myös persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä, joiden ulkomuoto miellyttää kovasti muuta maailmaa, niin vastakkaista kuin omaa sukupuolta. He hyötyvät tästä tietysti aikansa, kun maailma suosii.
Mitä hyötyä siitä on, jos näyttää nuoremmalta tai nuorekkaammalta?
Ja ihan vakavissani kysyn?
Olen viisikymppinen ja ulkonäkö ei koskaan ole vaikuttanut työuraani, vaan aina on tarvittu cv, ammattitaitoa ja osaamista.
Ja parisuhteessa on kantanut jo vuosikymmeniä, taito toisen kunnioittamiseen, arvostukseen ja luottamukseen. Sama ystävyyssuhteissa.
Mitä hyötyä tai mihin sitä nuorekkuuta tarvitaan? Nuorekkuus kun ei ole edes tae hyvään terveyteen, onnellisuuteen tai olla hyvä ihminen.
Esim. Sauli Niinistö on yli seitsemän kymppinen, ryppyinen ja vanhan näköinen ja silti saa maailman laajuista arvostusta ja elänee onnellisessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ette taida ymmärtää, miten nopeasti rupsahdus käy 45 ikävuoden jälkeen.
Sinä et ymmärrä että ei tapahdu kaikille tuolla tavalla.
Hyvännäköinen, mutta otsa luonnottoman sileä ikäisekseen. Kyllä näistä julkkiksista huomaa, että on voitu hoidoissa käydä.