Oletteko panneet merkille, että hyväntahtoiset ja rehelliset aidot naiset pysyy tosi pitkään nuorekkaana? Esim. Linda Lampenius nyt 53..
Itse olen huomannut. Sellainen, joka on oikeasti vilpitön, eikä valehtele muiden päälle, esim. Ilkeyttään tai kateuttaan eikä ole ahne millekään, sellainen vain kaunistuu iän myötä
-Sitten on heidän vastakohtansa, no, näyttävät reilusti aina ikäänsä vanhemmilta ja myös näyttävätkin ilkeiltä ja se korostuu vielä iän myötä.
itse olen huomannut!
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Linda nimenomaan on kiltti. Ja rehellinen. Menettikin hirveet summat aikoinaan, vaikka oli itse uhri..
Kiltti ehkä, mutta rehellisyydestä en menis niin takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purrakin on nuorekas. Tahtoo hyvää koko kansalle👍
Paitsi että ensin sanoi, että köyhiltä ei leikataja nyt näyttää siltä, että vain köyhiltä leikataan niin että sillä on jotain merkittävää vaikutusta toimeentuloon.
Olen huomannut saman, yleensä onnelliset ja hyväntahtoiset ihmiset säilyvät paremmin, hymy myös kaunistaa! Jos on aina pahalla päällä ja naama norsunveellä, kyllä se alkaa ulkonäössäkin näkymään.
Anteeksi mit vanhemman näköinen kun on. Olisi pitänyt laittaa vähemmin ja olla jotain omaa.
Maisat, Netat, Tuksut näyttävät pari vuosikymmentä ikäänsä vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä millainen Linda olisi täysin luomuna 🙈 nyt on naamaa ja huulia viritelty reilusti, silikonitissit, kynnet, ripset, pigmentoinnit ja hiusten pidennykset.
Varmaan, jos itsekin riisut ne kaikki lisäkkeesi, ja poistat täytteesi huulista jne, niin et kummemmasta käy, vaikka voisit iän puolesta olla Lindan tytär.
Kyllä Lindalla on kunnon meikki. Paksu kerros "luonnollista" säteilyä, hih. Miehet ei tajuu, tuijottavat vaan vaaleaa tukkaa ja suuria... sinisiä silmiä.
Kauneusleikkauksilla ja botoxilla ei vissiin sun mielestä ole osaa eikä arpaa tässä asiassa?
Otsa ei ainakaan näytä liikkuvan mitään. Tehty varmaan myös kasvojen kohotus.
Tajuutteko, että hän ei ole 33, eikä edes 43, vaan 53! Varmasti näytti nukkuessaan 30-vuotiaalta eriltä kuin lähestyessä 54vuotispäiväänsä.
Olen huomannut, että osa naisista rupsahtaa ja osa ei. En ole huomannut korrelaatiota hyväntahtoisuuteen jne
On Linda senverran paljon ajettu peli että peräreiän läpi näkee varmaan koko maailmankaikkeuden.
Vierailija kirjoitti:
On Linda senverran paljon ajettu peli että peräreiän läpi näkee varmaan koko maailmankaikkeuden.
Ei kaikki hoonaa pascareikää kuten sä. luullen sen olevan sukupuolielin.
Mitään aitoa hänessä ei ole. Leikelty ja pumpattu. Hermostuneen oloinen kaikkinensa. Ihmisparka. Ihmisraunio.
Riikka Purrakin on nuorekas. Tahtoo hyvää koko kansalle👍