Oletteko panneet merkille, että hyväntahtoiset ja rehelliset aidot naiset pysyy tosi pitkään nuorekkaana? Esim. Linda Lampenius nyt 53..
Itse olen huomannut. Sellainen, joka on oikeasti vilpitön, eikä valehtele muiden päälle, esim. Ilkeyttään tai kateuttaan eikä ole ahne millekään, sellainen vain kaunistuu iän myötä
-Sitten on heidän vastakohtansa, no, näyttävät reilusti aina ikäänsä vanhemmilta ja myös näyttävätkin ilkeiltä ja se korostuu vielä iän myötä.
itse olen huomannut!
Kommentit (73)
Jos ap. on sen itse huomannut, niin koskeeko se myös ap. itseään ja kerrot sen kokemuksesta, sillä kauneuden näkeminen ei ole sukupuolisidonnainen.
Miten tunnet Linda Lampeniuksen niin hyvin että voit käyttää häntä esimerkkinä.
Idealistit pysyvät lapsekkaina ja nuorekkaina, ja miten jäädään idealistiksi? Siten ettei tosiasiassa ole koskaan tarvinnut kärsiä mistään, ettei elämässä ole kohdannut onnettomuutta.
Se mitä julkisuuteen välittyy ihmisestä ei kerro mitään ihmisestä lähi-ihmissuhteissa. Ulkonäkö ei liity persoonallisuuden piirteisiin mitenkään. Iän myötä jokainen kohtaa ulkonäön rapistumisen vaikka kuinka tastelisi henkisin ja kirurgisin keinoin sitä vastaan. Sitten näkee näitä leikeltyjä 60-70v. Zombeja...
Vierailija kirjoitti:
Linda nimenomaan on kiltti. Ja rehellinen. Menettikin hirveet summat aikoinaan, vaikka oli itse uhri..
Ja se ilkimys ja rumilus on tässä tapauksessa ällöttävä suomalais ukko.
Kyllä se on kuule niin että rikkaat naiset (kuten Linda Lampenius) pysyvät nuorekkaana. Kiitos botoxin ja täyteaineiden.
Rahalla saa kauneutta ja nuoruutta, ja mitä siihen rehellisyyteen tulee niin 😂 valikoivaa muistia on liikkeellä 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette taida ymmärtää, miten nopeasti rupsahdus käy 45 ikävuoden jälkeen.
Sinä et ymmärrä että ei tapahdu kaikille tuolla tavalla.
On lääketiett.fakta, ihminen vanheneminen ja rupsahtaminen alkaa jo 25 ikävuoden jälkeen ja menemme kohti vanhuutta, halusimme sitä tai emme, niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Ja 45v ollaan prosessissa jo pitkällä, jos on saanut elää ja ollaan jo ehtoopuolella.
Jos ihminen ei tätä halua, pitäisi kuolla nuorena n. 25-30v.
Kai aloittaja ymmärrät, että Linda meikataan erittäin vahvasti julkisiin esiintymisiin ja netissä olevat kuvat ovat filtteröityjä? Kai edes tämän ymmärrät?
Kaksi henkilöä jotka mielestäni ovat kauniita ja hyvin nuorekkaita, Katrihelena ja Helena Lndgren. Ei paljon ryppyjä näy ja ovat sellaisia kiltinoloisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi henkilöä jotka mielestäni ovat kauniita ja hyvin nuorekkaita, Katrihelena ja Helena Lndgren. Ei paljon ryppyjä näy ja ovat sellaisia kiltinoloisia ihmisiä.
Helena Lindgren on niiin naturelli elli että😆
Mitä nyt muutama naaman muokkaus tehty.