Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te pienipalkkaiset ostatte vaatteet?

Vierailija
26.01.2024 |

Niin?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin toisten päältä t.värivammainen ,pakoputken värinen

Vierailija
22/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupoissa on todella hyviä tarjouksia, löytöjä, sieltä pääasiallisesti. Kesähelteillä ostan talvitakin, talvikengät ja muuta talvikamat 60-70 % alennuksella ja talvella taas kesävaatteet, todella tyytyväinen tarjontaan ja hintoihin. 

Vinkiksi, että huhtikuu on hyvä aika hankkia seuraavalle talvelle vaatteita. Varsinkin urheilukauppojen ulkoiluvaatteet tulee isoilla alennuksilla myyntiin huhtikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa-Hallista tietenkin.

Vierailija
24/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun salaisuuteni on noin yksi vaate vuodessa, mutta se saa maksaa. Mulla on vuoden vaatebudjetti 700€. Ja uusi vaate pitää sopia entisten kanssa värin, muodon ja laadun osalta. Viime vuonna ostin vain Andiatan bleiserin alesta n.380€ ja yhden paitapuseron n.120 ja alusvaatteita. Jäi rahaa yli eli tänä vuonna mulla yli 800€ vaatteisiin. Uudet kävelykengät pitää ainakin hankkia.

Vierailija
25/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta Sellpy-vinkistä. Valikoima näyttää kiinnostavalta ja kukkarolleni sopivalta.

Vierailija
26/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tuosta Sellpy-vinkistä. Valikoima näyttää kiinnostavalta ja kukkarolleni sopivalta.

Eka tilaus on myös ilmainen... ;) muista koodi

Vierailija
27/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta. Siellä on isoja kokojakin.

Vierailija
28/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandosta ja kirppiksiltä. Ostan useimmiten vain tarpeeseen, esim. tiedän että tarvitsen vain yhdet mustat ja yhdet siniset farkut. Uudet tilaan vasta kun vanhat hajoaa. 

Vierailija
29/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booztin aleista. Nytkin on paljon tavaraa -70%.

Vierailija
30/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockalta, Lindexiltä, Kekäleeltä, Nansolta olen ostanut enimmäkseen.

Hahhah.

Vierailija
31/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandosta ja kirppiksiltä. Ostan useimmiten vain tarpeeseen, esim. tiedän että tarvitsen vain yhdet mustat ja yhdet siniset farkut. Uudet tilaan vasta kun vanhat hajoaa. 

En enää osta kirppiksiltä, koska on älyttömästi henkkamaukkaa ja muuta vaatetta, jotka ei kestä sitä kierrättämistä. Älyttömästi tulee työtä olla se vaatteiden roskiinheittäjä, kun vaate on käyttökelvoton parin pesun jälkeen. Nykyään ostan mieluummin uusina, koska uudet vaatteet kestää käytössä pidempään ja ei tule niin älyttömästi ylimääräistä vaivaa niistä hävitettävistä ja käyttökelvottomista vaatteista. Kirppisten laatu on liian huonoa ja kestävämmät vaatteet saa edullisemmin  kaupasta, kun osaa ostaa.

Vierailija
32/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman alesta.

Vierailija
33/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stockalta, Lindexiltä, Kekäleeltä, Nansolta olen ostanut enimmäkseen.

Hahhah.

Ostin ite opiskelijana Nansoja ja muita suomalaisia merkkejä, kun silloin vielä valmistettiin Suomessa tai Euroopassa. Niitä sai edullisesti kaupasta, jossa myytiin tehtaiden poistovarastoja esim. 50- 70% alennuksella. Mulla oli todellakin uudet Nansot arjen käyttövaatteina. Nykyään se kauppa on kallis ja nostanut vaatteiden hintoja niin paljon, ettei olisi varaa ostaa sieltä.

Vierailija
34/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut ostaa useimmat vaatteeni Citymarketista, joskaan en mitään "normaaliin" hintaan.

Vierailija
35/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun salaisuuteni on noin yksi vaate vuodessa, mutta se saa maksaa. Mulla on vuoden vaatebudjetti 700€. Ja uusi vaate pitää sopia entisten kanssa värin, muodon ja laadun osalta. Viime vuonna ostin vain Andiatan bleiserin alesta n.380€ ja yhden paitapuseron n.120 ja alusvaatteita. Jäi rahaa yli eli tänä vuonna mulla yli 800€ vaatteisiin. Uudet kävelykengät pitää ainakin hankkia.

Kysyttiin mistä köyhä ostaa vaatteensa. Kun vaatebudjetti on 700e ei taida ensimmäinen ehto täyttyä.

Vierailija
36/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M ja Lindexin alet. Minulla on joitain reilu 20 vuotta sitten alesta ostettuja Lindexin vaatteita. Kun katsoo materiaalit tarkkaan, eikä osta patskaa, niin saa kestäviä vaatteita.

Vierailija
37/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balenciaga hyvä merkki ja palkalla ei niin väliä kun pixeleitä löytyy

Vierailija
38/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonenjoella oli joskus vanhaan aikaan kassillinen vaatteita 20 eurolla. Tuolta ajalta on vielä käyttämättömiä vaatteita. Pussiin sai oikeasti tunkea niin paljon kun mahtui :)

Vierailija
39/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista

Vierailija
40/42 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina, kun löydän hyvän vaatteen kirpparilta, alesta tai tarjouksesta. Jos on oikein mieluinen, ostan useamman samanlaisen.

Yhdessä vaiheessa tuli piste, jossa koin, että en tarvitse enempää enkä ostellut useampaan vuoteen yhtäkään vaatetta, mutta viime vuosina vanhimmat 15 vuotta lähestyvät vaatteet ovat alkaneet hajoilla käyttökelvottomiksi yksi toisensa perään, joten nykyään ostan taas aina silloin harvoin, kun löytyy hyvä.

Jotain iloa on samana pysyvästä kropasta ja mausta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän