Mistä te pienipalkkaiset ostatte vaatteet?
Kommentit (42)
Ei pikkupalkkaiset vaatteita osta. Hölmö kysymys.
Alesta. Takki 14e, kengät alesta 45e, villakalsarit alesta, villasormikkaat alesta, sukkia, alesta, matot alesta, verhot ja kaikki. Kahvit ja limut myös. Jos kellään kiinnostaa.
Ostan säännöllisesti ainoastaan alushousuja ja sukkia. En käy juuri muualla kuin töissä. Töissä on työvaatteet, kotona joku random t-paita ja legginsit. Ostan vaatteita, kun on pakko. Palkka on 11,83e tunti, mutta kyllä sillä pakollisia vaatteita hnakkii.
Verkkokaupoissa on todella hyviä tarjouksia, löytöjä, sieltä pääasiallisesti. Kesähelteillä ostan talvitakin, talvikengät ja muuta talvikamat 60-70 % alennuksella ja talvella taas kesävaatteet, todella tyytyväinen tarjontaan ja hintoihin.
En osta. Vaatteisiin mennyt 10 v aikana joitain "kymppejä". Töissä on työvaatteet talon puolesta. Kotona käytän jotain ikivanhoja rätei ja lumpui.
Kirpparilta, Halpahallista ja alennusmyynneistä.
Eiköhän tuo ole itsestäänselvyys tyhmemmällekin.
Sellpy. Hyvä nettikirppis, itse en voi kuin suositella, toisaalta olen pikkuisen vaatehullu. Maksan max 3-4,50/tuote ja useimmiten tulee just sitä mitä toivon. En pienituloisena edes halua ostaa vaatteita uusina ja tuolla on laatumerkkejä joita ei suomalaisilla nettikirppiksillä näy.
Kirpparilta - eilenkin mun asu maksoi alle 20e:
untuvatakki 5e
villapaita 3e
housut 1e
talvikengät 5e
nahkalaukku 2e
Pipo 0,50e
Näillä mennään.
Omilla rahoilla h&m, veromoda, lindex yms. Jos on jotain virallisempaa kekkeriä tiedossa, mies maksaa Stokkalta ostetut vaatteet. Juhlavaatteita mulla on joka lähtöön, mutta tavallisia vaatteita tosi vähän.
Stockalta, Lindexiltä, Kekäleeltä, Nansolta olen ostanut enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Sellpy. Hyvä nettikirppis, itse en voi kuin suositella, toisaalta olen pikkuisen vaatehullu. Maksan max 3-4,50/tuote ja useimmiten tulee just sitä mitä toivon. En pienituloisena edes halua ostaa vaatteita uusina ja tuolla on laatumerkkejä joita ei suomalaisilla nettikirppiksillä näy.
Ylllättävän laadukkaita ole. Vähän Käytetytällä taas ei oikein..
Alennusmyynnit. Nykyään haen parin tietyn kaupan alennusrekeistä, koska ne on halvempia kuin netissä. Niistä saa halvemmalla kuin kirppiksiltä. Nettikauppojen alesta tulee myös hankittua vaatteita. Harvoin normaalihinnalla ostan vaatteita.
Nettikauppojen alennuksista, esim. H&M ja toinen hyvä on C&A, jolla ei tietääkseni ole kivijalkamyymälää Suomessa? Mutta jälkimmäisessä on ok laatuista vaatetta ja edulliset hinnat valmiiksi, alesta tekee hyviä löytöjä.
Ostan aika paljon samoista, niin tietää oman koon hyvin, esim. H&M on usein alessa farkkuja n. 10e (jopa alle) mallista jotamvuosia käyttänyt, värit elää vähän vuoden ajan mukaan, eikä edes postikuluja jos tilaa parilla kympillä.
Kirpputoreilta. Sekä nettikirpparilta että kivijalkakirppareilta.
Teen toimistotyötä ja tyylini on smart casual, "old money style", ja pikkurahalla löytää tähän tyyliin sopivia erittäin hyvälaatuisia ja ajattomia vaatteita.
Kirppareilta