Tuen lakkoja täysin
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Täysi tuki hallitukselle.
Eläkeläinen
Olet seuraavana leikkauslistalla. Kun hieman vanhenet niin pääset makamaan kusivaipoissa.
Minäkin tuen ja olin todella iloinen kun kuulin että lakkoja tulee. Viimeinkin suomalaiset herää ja reagoi!
Asun itse ulkomailla joten ne eivät minua koske, samoin kuin ei Suomen kurjistamiskamppanjakaan, mutta koska olen Suomessa syntynyt ja edelleen Suomen kanslainen vaikka 30 vuotta muualla asunut, tämä asia on minulle tärkeä.
Huudan hengessä eläköötä ja tsemppiä ja pitäkää pintanne!!! Sitä vain en käsitä että niin pitkälle on asioitten annettu mennä kuin ne nyt ovat.
Suomessa on aina pystytty sopimaan. Valitettavasti nyt ei pystytä ja tullaan näkemään suurempia lakkoja kuin koskaan.
Sama. Päinvastoin toivon että tulee kunnon työtaistelut kaikilla pienipalkka-aloilla kunnes hallitus peruu typerät leikkauksensa. Näin vaikka kärsin itekin lakon seurauksista, ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aina pystytty sopimaan. Valitettavasti nyt ei pystytä ja tullaan näkemään suurempia lakkoja kuin koskaan.
Hallitus tai oikeasti ek haistoi tilaisuutensa. Amatööri persut sai yhden asian niin loput oli jees, jees. Kristillisiä en edes yritä ymmärtää. Niille kaikki on ihan fine...
Tässä yritetään vetää työläinen nöyräksi ja köyhäksi. Paikallinen sopiminen, hah. Paikallinen sanelu on paljon todennäköisempi.
Vierailija kirjoitti:
onko mielestäsi myös oikein varastaa kaupasta ruokaa?
Miten se tähän liittyy?
Olen eläkkellä oleva hyvätuloinen eläkeläinen entinen yrittäjä ja tuen myös täysin lakkoja. Näen kyllä kuinka kovilla lapseni sekä entiset alaiseni ovat. Ei maailman kalleimassa maassa ole ostovoima kuin muruset siitä mitä amerikoissa ja muissa vauraissa maissa on joissa olen käynyt ja asunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa hallituksen homonaamojen urputtaa.
Käytetään jotan muuta sanaa kuin homo haukkumasanana. Kusipäät ja EK:n kätyrit olisi parempi.
Pyydän anteeksi. Ymmärrän, että nimitys voi loukata, joten puhutaan vaikka kyynaamoista.
Toisaalta kyy on kunnon eläin, tämä loukkaa kyttä kun tuollaisiin surkeisiin poliitikkoihin verrataan. Purisipa kyy heitä!
Vierailija kirjoitti:
Homojen hommia.
On tosiaan varmaan paljon homojakin joukossa heterojen ohella, ja myös biseksuaaleja ja kaikkia muitakin. Se on hienoa, että kaikki pääsevät tasavertaisesti puolustamaan oikeuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulkkuhallitus tai tuttavallisemmin hallituspenis.
Hallitus on vetämässä pöntöstä kaiken mitä sadan vuoden aikana työväestö on neuvottelemalla saavuttanut.
Lakosta tulee satojen miljoonien kulut, eli entiset säästötoimet ei sitten enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkellä oleva hyvätuloinen eläkeläinen entinen yrittäjä ja tuen myös täysin lakkoja. Näen kyllä kuinka kovilla lapseni sekä entiset alaiseni ovat. Ei maailman kalleimassa maassa ole ostovoima kuin muruset siitä mitä amerikoissa ja muissa vauraissa maissa on joissa olen käynyt ja asunut.
Olet hyvä ihminen. Toivottavasti kaltaisiasi on jossain enemmänkin, vaikka todella ikävää kuvaa oikeisto maalaa tällä hetkellä kaikista esimiehen asemassa olevista. Olisi kiva kuulla tällaisia kannanottoja enemmän julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
minä syön lakkoja
Minä taas juon. Ja lopuilla hoidan huonekaluja.
Kaikki tuki lakoille! Ne on erityisen hyviä sopaksi keitettynä riisipuuron kanssa tai hillona juustoleivän kera 😋.