Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuen lakkoja täysin

Vierailija
26.01.2024 |

Tsemppiä kaikille teille!

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuki lakoille! Ne on erityisen hyviä sopaksi keitettynä riisipuuron kanssa tai hillona juustoleivän kera 😋.

Vierailija
62/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi tuki hallitukselle.

Eläkeläinen

Olet seuraavana leikkauslistalla. Kun hieman vanhenet niin pääset makamaan kusivaipoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tuen ja olin todella iloinen kun kuulin että lakkoja tulee. Viimeinkin suomalaiset herää ja reagoi!

Asun itse ulkomailla joten ne eivät minua koske, samoin kuin ei Suomen kurjistamiskamppanjakaan, mutta koska olen Suomessa syntynyt ja edelleen Suomen kanslainen vaikka 30 vuotta muualla asunut, tämä  asia on minulle tärkeä.

Huudan hengessä eläköötä ja tsemppiä ja pitäkää pintanne!!! Sitä vain en käsitä että niin pitkälle on asioitten annettu mennä kuin ne nyt ovat. 

Vierailija
64/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aina pystytty sopimaan. Valitettavasti nyt ei pystytä ja tullaan näkemään suurempia lakkoja kuin koskaan. 

Vierailija
65/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Päinvastoin toivon että tulee kunnon työtaistelut kaikilla pienipalkka-aloilla kunnes hallitus peruu typerät leikkauksensa. Näin vaikka kärsin itekin lakon seurauksista, ei haittaa. 

Vierailija
66/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommia.

Vierailija
67/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on aina pystytty sopimaan. Valitettavasti nyt ei pystytä ja tullaan näkemään suurempia lakkoja kuin koskaan. 

Hallitus tai oikeasti ek haistoi tilaisuutensa. Amatööri persut sai yhden asian niin loput oli jees, jees. Kristillisiä en edes yritä ymmärtää. Niille kaikki on ihan fine...

Tässä yritetään vetää työläinen nöyräksi ja köyhäksi. Paikallinen sopiminen, hah. Paikallinen sanelu on paljon todennäköisempi.

Vierailija
68/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko mielestäsi myös oikein varastaa kaupasta ruokaa?

Miten se tähän liittyy?

Vierailija
70/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkellä oleva hyvätuloinen eläkeläinen entinen yrittäjä ja tuen myös täysin lakkoja. Näen kyllä kuinka kovilla lapseni sekä entiset alaiseni ovat. Ei maailman kalleimassa maassa ole ostovoima kuin muruset siitä mitä amerikoissa ja muissa vauraissa maissa on joissa olen käynyt ja asunut.

Vierailija
71/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa hallituksen homonaamojen urputtaa.

Käytetään jotan muuta sanaa kuin homo haukkumasanana. Kusipäät ja EK:n kätyrit olisi parempi.

Pyydän anteeksi. Ymmärrän, että nimitys voi loukata, joten puhutaan vaikka kyynaamoista.

Toisaalta kyy on kunnon eläin, tämä loukkaa kyttä kun tuollaisiin surkeisiin poliitikkoihin verrataan. Purisipa kyy heitä!

Vierailija
72/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homojen hommia.

On tosiaan varmaan paljon homojakin joukossa heterojen ohella, ja myös biseksuaaleja ja kaikkia muitakin. Se on hienoa, että kaikki pääsevät tasavertaisesti puolustamaan oikeuksiaan.

Vierailija
73/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulkkuhallitus tai tuttavallisemmin hallituspenis.

Vierailija
74/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on vetämässä pöntöstä kaiken mitä sadan vuoden aikana työväestö on neuvottelemalla saavuttanut.

Vierailija
75/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakosta tulee satojen miljoonien kulut, eli entiset säästötoimet ei sitten enää riitä. 

Vierailija
76/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkellä oleva hyvätuloinen eläkeläinen entinen yrittäjä ja tuen myös täysin lakkoja. Näen kyllä kuinka kovilla lapseni sekä entiset alaiseni ovat. Ei maailman kalleimassa maassa ole ostovoima kuin muruset siitä mitä amerikoissa ja muissa vauraissa maissa on joissa olen käynyt ja asunut.

Olet hyvä ihminen. Toivottavasti kaltaisiasi on jossain enemmänkin, vaikka todella ikävää kuvaa oikeisto maalaa tällä hetkellä kaikista esimiehen asemassa olevista. Olisi kiva kuulla tällaisia kannanottoja enemmän julkisuudessa.

Vierailija
77/130 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä syön lakkoja

Minä taas juon. Ja lopuilla hoidan huonekaluja. 

Vierailija
78/130 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
79/130 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lakkoja <3

Hallitus vaihtoon, kiitos.

Vierailija
80/130 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saan ylimääräisiä työvuoroja,kiitos siitä.