Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuen lakkoja täysin

Vierailija
26.01.2024 |

Tsemppiä kaikille teille!

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliittisten lakkojen pitäisi olla laittomia. 

Kuvitelkaa että joku muu puolue kuin SDP/vas pystyisi kiristämään muita kansalaisia kuin oman agendansa kannattajia samalla tavalla.

Ei mitään sympatiaa lakkopelleilylle

Nyt nämä eläkeputken poistajapellet kiihottaa lakkoon,voi perse.

Vierailija
82/130 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkellä oleva hyvätuloinen eläkeläinen entinen yrittäjä ja tuen myös täysin lakkoja. Näen kyllä kuinka kovilla lapseni sekä entiset alaiseni ovat. Ei maailman kalleimassa maassa ole ostovoima kuin muruset siitä mitä amerikoissa ja muissa vauraissa maissa on joissa olen käynyt ja asunut.

Luuletko että ostovoimaa tulee lisää, kun tuotantoa jää tekemättä lakkojen takia? Jaettava pienenee, mutta jokaisen pitäisi saada isompi siivu, tämä on sitä demarien logiikkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkellä oleva hyvätuloinen eläkeläinen entinen yrittäjä ja tuen myös täysin lakkoja. Näen kyllä kuinka kovilla lapseni sekä entiset alaiseni ovat. Ei maailman kalleimassa maassa ole ostovoima kuin muruset siitä mitä amerikoissa ja muissa vauraissa maissa on joissa olen käynyt ja asunut.

Luuletko että ostovoimaa tulee lisää, kun tuotantoa jää tekemättä lakkojen takia? Jaettava pienenee, mutta jokaisen pitäisi saada isompi siivu, tämä on sitä demarien logiikkaa...

Jaettava kuule pienenee siksi, että se kaikki menee johtoportaalle. Eli parille tyypille menee jatkossa vaikka 90 prossaa voitoista, ja sitten kaikille muille jää 10 prossaa, jotka sitten jaetaan satojen työntekijöiden kesken. Se on sitä oikeistolaisten logiikkaa...

Mutta hyvä, että vihdoin tajuat että jokainen bisnes pyörii vain työntekijöiden avulla. Se on ensimmäinen askel, että silmäsi oikeasti alkavat avautua todellisuudelle. Pikkuhiljaa se porvareiden aivopesu alkaa menettää tehonsa sinuunkin.

-eri

Vierailija
84/130 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen liikenteen kuljettajille täysi tuki.

Vierailija
85/130 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat lastentarhanopet lakkoilee ja duunarit ei saa lapsia hoitoon. Lakot seis.

Vierailija
86/130 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tie. Pitäisi kieltää.

Tämä on demokraattinen yhteiskunta.

Vaikuta vaaleissa äläkä osallistu poliittisiin lakkoihin!

Vierailija
87/130 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen liikenteen kuljettajille täysi tuki.

No ei todellakaan. Laiskimukset lakkoilee. Duunarit autottomat ei pääse töihin. Mä saan potkut kun en pääse töihin huomenna! Se on lakkoilijoiden vika!

Vierailija
88/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkoja lisää! 

Vierailija
89/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko osapuolten vihdoin syytä istua neuvottelupöydän ääreen? Syytä olisi, mutta hallitus kiukuttelee, eikä halua neuvotella. 

Vierailija
90/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi tukeni! 

Vierailija
91/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on pitkästä aikaa lakkoja, joita kannatan.

Vierailija
92/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään johto saa 10x osuuden tuloksesta vrt 20 vuoden takaiseen tilanteeseen.

Vierailija
93/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

👍

Vierailija
94/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olisko kannattanut hallituksen oikeasti neuvotella eikä ajaa sokeana työnantajien asiaa?

Vierailija
95/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijä voi menettää oikeudet vain kerran. Täysi tuki lakoille!

Vierailija
96/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksessa on niin tyhmiä että eivät irtisanoudu ennen kuin yleislakko alkaa ja on ollut jo pidemmän aikaa.

Valheet ja toimet ovat rötösherroille ominaisia.

Vierailija
97/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakosta tulee satojen miljoonien kulut, eli entiset säästötoimet ei sitten enää riitä. 

Pallo on nyt Orvolla. Hän voi estää lakot. 

Vierailija
98/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan lakkoa täysin.

Olen perinteisen parlamentaarisen demokratian puolella ja vastustan ulkoparlamentaarista toimintaa.

Suomessa valtaa pitää vaaleilla valittu eduskunta ja eduskunnan enemmistön muodostama laillinen hallitus.

Kaikille teille kapinoiville punikeille terkkuja ja hyvää päivänjatkoa, ehkä vielä joku päivä ase kädessä kohdataan.

M50

Vierailija
99/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkoilijoille potkut ja vientiyritysten toimintojen siirto ulkomaille.

Vierailija
100/130 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustan lakkoa täysin.

Olen perinteisen parlamentaarisen demokratian puolella ja vastustan ulkoparlamentaarista toimintaa.

Suomessa valtaa pitää vaaleilla valittu eduskunta ja eduskunnan enemmistön muodostama laillinen hallitus.

Kaikille teille kapinoiville punikeille terkkuja ja hyvää päivänjatkoa, ehkä vielä joku päivä ase kädessä kohdataan.

M50

Etpä säkään sitten mitään ymmärrä, häpeäisit edes. Olet maanpetturi, joka haaveilee suomalaisten kuolemasta.