Tuen lakkoja täysin
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Lakkoilijoille potkut ja vientiyritysten toimintojen siirto ulkomaille.
Voittehan te oikeistolaiset yrittää kilpailla ulkomailla pahempien konnayritysten kanssa :D Tiedätte itsekin ettei rahkeet riitä, valtaosa suomalaisten yritysten asiakkaista on suomalaisia eli mistä ajattelitte jatkossa saada rahaa kun ei ole työntekijöitä eikä asiakkaita? :D Tyhjiä uhkauksia olette täynnä, sihisette kuin hampaattomat kyykärmeet.
Täällä myös yksi lakkojen tukija vaikken itse voi osallistua lakkoihin.
Työhön kohdistuvia heikennyksiä ei saa tehdä.
Toivottavasti työnantajilla on listat ketkä olleet lakossa. Seuraavassa yt-kierroksessa on sitten helppo katsoa ketkä lähtevät ensimmäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vastustan lakkoa täysin.
Olen perinteisen parlamentaarisen demokratian puolella ja vastustan ulkoparlamentaarista toimintaa.
Suomessa valtaa pitää vaaleilla valittu eduskunta ja eduskunnan enemmistön muodostama laillinen hallitus.
Kaikille teille kapinoiville punikeille terkkuja ja hyvää päivänjatkoa, ehkä vielä joku päivä ase kädessä kohdataan.
M50
😂 Sellaiset valtafantasiat papalla.
Sama. EK ja kokkarit tekee hyvää silmänkääntötemppua selittämällä että kyse on ay-mafiasta ja heidän vallastaan. Kun itse edustavat EK-mafiaa jolla on AINA ollut valta-asema työläisiin nähden. Ay-liike on kerännyt ihmiset, työläiset ja aikaansaaneet heille oikeuksia johon Suomen hyvinvointi perustuu.
On taitavaa väittää että tässä olisi kyse jostain pamppujen vallasta, varsinkin kun hallitus petaa EK:lle samaa, ja heillä sitä pamppuvaltaa on jo luontaisesti aika paljon.
EK mafia painaa työläisen polvilleen, painaa anaaliin ja kansa hurraa kun sattuu niin paljon että sen on pakko olla hyväksi. Järjetöntä
100% tuki lakolle täältä. Aiemmin olen ollut vähän oikealle kallellaan ja lähinnä pääomatuloilla elän nyt, mutta seuraavissa vaaleissa taitaapi ääni mennä vasemmalle, sdplle.
Vierailija kirjoitti:
100% tuki lakolle täältä. Aiemmin olen ollut vähän oikealle kallellaan ja lähinnä pääomatuloilla elän nyt, mutta seuraavissa vaaleissa taitaapi ääni mennä vasemmalle, sdplle.
Enemmän sinun kaltaisia ihmisiä, kiitos.
Nykyhallituksen toimintaa kun seuraa, niin täytyy myöntää, että ensimmäistä kertaa eläissäni aion äänestää sdp:tä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan lakkoja. Työntekijän ainoa mahdollisuus puolustaa itseään valehtelijahallitusta vastaan.
Ja EK:n mielivaltaa. EK polvilleen. Hakekaa töitä ulkolaisista firmoista, jos haluatte parempaa palkkaa. Ostakaa ulkolaisia tuotteita, jos haluatte kurittaa EK:n jäseniä. Jos EK ei kohta nöyrry, niin sitä ei kohta ole. Ovat jo muutenkin myyneet yrityksensä norjalaisille, niin annetaan Suomi Norjalle, niin saadaan me suomalaisetkin öljytuloja ja kunnon palkkaa.
Paljonko muuten yritystuilla ja yritysten maksamilla veroilla on eroa?
Vierailija kirjoitti:
Nykyhallituksen toimintaa kun seuraa, niin täytyy myöntää, että ensimmäistä kertaa eläissäni aion äänestää sdp:tä.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkellä oleva hyvätuloinen eläkeläinen entinen yrittäjä ja tuen myös täysin lakkoja. Näen kyllä kuinka kovilla lapseni sekä entiset alaiseni ovat. Ei maailman kalleimassa maassa ole ostovoima kuin muruset siitä mitä amerikoissa ja muissa vauraissa maissa on joissa olen käynyt ja asunut.
Luuletko että ostovoimaa tulee lisää, kun tuotantoa jää tekemättä lakkojen takia? Jaettava pienenee, mutta jokaisen pitäisi saada isompi siivu, tämä on sitä demarien logiikkaa...
Jaettava kuule pienenee siksi, että se kaikki menee johtoportaalle. Eli parille tyypille menee jatkossa vaikka 90 prossaa voitoista, ja sitten kaikille muille jää 10 prossaa, jotka sitten jaetaan satojen työntekijöiden kesken. Se on sitä oikeistolaisten logiikkaa...
Mutta hyvä, että vihdoin
Ja että ne työntekijät on myös niitä maksavia asiakkaita.
Lakkojen laajat vaikutukset muistuttaa vaan siitä miten tärkeitä työntekijät on yrityksille, ja se ärsyttää porvareita koska he haluaa ajatella olevansa niin itsenäisiä ja muista riippumattomia olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkellä oleva hyvätuloinen eläkeläinen entinen yrittäjä ja tuen myös täysin lakkoja. Näen kyllä kuinka kovilla lapseni sekä entiset alaiseni ovat. Ei maailman kalleimassa maassa ole ostovoima kuin muruset siitä mitä amerikoissa ja muissa vauraissa maissa on joissa olen käynyt ja asunut.
Luuletko että ostovoimaa tulee lisää, kun tuotantoa jää tekemättä lakkojen takia? Jaettava pienenee, mutta jokaisen pitäisi saada isompi siivu, tämä on sitä demarien logiikkaa...
Jaettava kuule pienenee siksi, että se kaikki menee johtoportaalle. Eli parille tyypille menee jatkossa vaikka 90 prossaa voitoista, ja sitten kaikille muille jää 10 prossaa, jotka sitten jaetaan satojen työntekijöiden kesken. Se on sitä oikeistolaisten logiikkaa...
Mutta hyvä, että vihdoin
Tuossa on sekin että kun se 90% menee parille tyypille niin se on pois myös talouskasvusta ja muilta yrittäjiltä ja yritysten syntymiseltä. Kun työvoimalla ei ole varaa ostaa palveluja ja kuluttaa jää myös uusia yrityksiä syntymättä joka itseasiassa lopputulema asettaa tämän kaiken haalineen yrittäjän myös asemaan jossa voi menettää elinkeinonsa ahneutensa takia.
AY-liike kuvittelee, että yritykset syntyvät tyhjästä ja tuottavat automaattisesti järkyttäviä voittoja.
No, lakkoilemalla ei pian ole jäljellä nytkään olemassa olevia yrityksiä.
Kansalaisaloite poliittisten lakkojen rajoittamiseen on saanut tänään noin 2 000 ääntä lisää ja vauhti on kiihtyvä.
Enää puuttuu noin 13 000 ääntä.
Se on hyvä tuki hallitukselle, kun se toimitetaan eduskuntaan.
Sai tuon tarvittavan 50 000 ääntä vajaassa kahdessa kuukaudessa.
Käykää hän kuittaamassa, niin saadaan Suomi siirtymään 2020 luvulle, pois sieltä 1970 luvulta.
Vierailija kirjoitti:
AY-liike kuvittelee, että yritykset syntyvät tyhjästä ja tuottavat automaattisesti järkyttäviä voittoja.
No, lakkoilemalla ei pian ole jäljellä nytkään olemassa olevia yrityksiä.
Rakas, se ongelma on että ne voitot menee vain niille kaikkein korkeimmissa tehtävissä oleville, eli prosentuaalisesti voitot jakautuu epätasaisesti ja epäreilusti työntekijöille. Älä yritä selittää :D
No nyt selvisi perussuomalaisten linja.