Oikeesti missä niitä tyytyväisiä sinkkuja muka on??
Moni sanonut että viihtyy sinkkuna ja myöhemmin hupsis ollaankin parisuhteessa!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Täällä 😊 Olen elämäni tyytyväinen sinkku, mulla ei ole ollut haku päällä 15 vuoteen.
Kallas man inte för "vanha piika" i Finland i stället för "sinkku" vid det skedet?
Vierailija kirjoitti:
"Mistä tiedät, että kaikki tyytyväiset sinkut hakisivat parisuhdetta? Ehkä he miettivät, että eivät erikseen lähde ketään etsimään mutta jos sattumalta rakastuu sopivaan tyyppiin, niin miksi ei katsoisi sitä korttia?"
No eikö se nyt aika selvä merkki pitäisi olla kun ihan sanotaan ettei kaipaa parisuhdetta. Joten sotii kaikkea järjellistä logiikkaa vastaan kun sitten hetken päästä onkin sutinat päällä, tulee vähän epäluotettava kuva tyypistä jos ei pysty olemaan rehellinen ja vetää jotain roolia.
Mä olen ainakin elämän aikana saanut moninkertaisesti kiintiön täyteen epäempaattisesta väkisinparituksesta. Juuri sellaisesta, että asia on suurin piirtein loppuun asti sovittu paritettavan selän takana ja enää pitäisi vain häntä painostaa, manipuloida ja väkisin vängätä johonkin, mitä hän nyt ei vain kaipaa riesakseen alun perinkään.
Sen sijaan, että kertoisin ihmisille halveksivani heidän puuttumistaan vieraiden ihmisten elämään ja hyväntekijän esittämistä pahaa tuovana tekijänä, saatan pitää enimmät mölyt mahassa ja todeta, että en juuri nyt kaipaile tällaisia tarjontoja elämään.
Ylipäänsä tilivelvollisuus lähes vieraille ihmisille, sellaista ei ole. Sama koskee ihan kaikkia häiriintyneitä tunkeilijoita.
Toki voi olla tyytyväinen sinkku ja napata sitten eteen tupsahtavan kumppaniksi jos siltä tuntuu, mutta oma lukunsa on nämä jotka isoon ääneen huutelee että ei muka kaipaa parisuhdetta ja naista/miestä nurkkiin. Deittiryhmissä ollaan ihan viihteen vuoksi tottakai. Olisi kuitenkin hyvä olla rehellinen itselleen ja muille.
Minä ainakin olen tyytynnyt neitsyyteeni jo 40 vuotta ja tosisinkku siis tähän asti ollut olen