Oikeesti missä niitä tyytyväisiä sinkkuja muka on??
Moni sanonut että viihtyy sinkkuna ja myöhemmin hupsis ollaankin parisuhteessa!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ap, mikä tuossa on ongelmana? Kai ihminen saa viihtyä omassa elämässään, vaikka olisikin sinkku ja vaikka samaan aikaan haku päällä? Eihän noiden tarvitse toisiaan kumota. Itsekin viihdyn sinkkuna, mutta voisin parisuhteeseenkin mennä. En silti ole haku päällä, tulee jos on tullakseen. Seksiä nyt saa, jos sellainen tarve tulee, pitää vain itse heittäytyä sitten niille markkinoille ja silti voi olla koko ajan ihan onnellinen sinkkunakin. Ei ihmisen elämä sellaista ole, että pitäisi aikuisuuden saavuttamisen jälkeen alkaa elää samoja rutiineita. Tänään voi siis ihan hyvin viihtyä sinkkuna ja huomenna solmia parisuhteen ja viihtyä siinä.Pääasia, että viihtyy juuri siinä hetkessä elämäänsä, missä on.
No ongelma on se että on äärettömän ärsyttävää kun ollaan olevinaan "en kaipaa mitään parisuhteita blääblää" vaikka oikeasti kuitenkin haetaan sitä parisuhdetta. Miksei voi vaan myöntää rehellisesti asiaa vaan pitää leikkiä jotain tällasia hyi parisuhde-leikkejä?
No en itse noin ajattele, vaan että parisuhde olisi mahdollinen vsin oikeasti todella oikean ihmisen kanssa, jota välttämään en koskaan tule tapaamaan.
Eli menisin parisuhteeseen vain ihmisen vuoksi, en siksi että olisi parisuhde. Ja koska olen hyvin tyytyväinen itsekseni, niin ei ole pakottavaa tarvetta etsimällä etsiä suhdetta, selata deittisovelluksia saati käydä treffeillä. Kauppajonossa jos sattumalta tapaan sen elämäni rakkauden, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn täysin sinkkuna mutta toki otan jos kiva tyyppi tulee vastaan == tsekkaan parinhakusivut päivittäin ja käyn heti kuin sika limppuun kun joku näyttää vihreetä valoa
Olen välillä vuosien aikana ladannut Tinderin tms., mutta aina siinä käy niin, etten jaksa jutella enkä muista avata sovellusta kuin kerran puolessa vuodessa, joten olen jättänyt suosiolla pois kokonaan.
Pakit annoin viimeksi eilen yhdelle sinänsä ihan mukavalle ja hyvälle miehelle jonka olen tavannut yhteisten tuttujen kautta.
T: tuo sexy soulmatesta kirjoittanut
Jos ap itse on ikisinkku niin ehkä vaan yrittävät myötäillä että bondaisitte paremmin. Ei ne kuitenkaan oikeesti yhtä hyvin sinkkuna viihdy ja sitten napsahtaa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ap, mikä tuossa on ongelmana? Kai ihminen saa viihtyä omassa elämässään, vaikka olisikin sinkku ja vaikka samaan aikaan haku päällä? Eihän noiden tarvitse toisiaan kumota. Itsekin viihdyn sinkkuna, mutta voisin parisuhteeseenkin mennä. En silti ole haku päällä, tulee jos on tullakseen. Seksiä nyt saa, jos sellainen tarve tulee, pitää vain itse heittäytyä sitten niille markkinoille ja silti voi olla koko ajan ihan onnellinen sinkkunakin. Ei ihmisen elämä sellaista ole, että pitäisi aikuisuuden saavuttamisen jälkeen alkaa elää samoja rutiineita. Tänään voi siis ihan hyvin viihtyä sinkkuna ja huomenna solmia parisuhteen ja viihtyä siinä.Pääasia, että viihtyy juuri siinä hetkessä elämäänsä, missä on.
No ongelma on se että on äärettömän ärsyttävää kun ollaan olevinaan "en kaipaa mitään parisuhteita blääblää" vaikka oikeasti kuitenkin haetaan sitä par
Mistä tiedät, että kaikki tyytyväiset sinkut hakisivat parisuhdetta? Ehkä he miettivät, että eivät erikseen lähde ketään etsimään mutta jos sattumalta rakastuu sopivaan tyyppiin, niin miksi ei katsoisi sitä korttia? Yksinkertaistettuna voisi sanoa, että tyytyväinen sinkku ei kaipaa parisuhdetta. Hänelle parisuhde ei ole itseisarvo, statussymboli tai muutenkaan mikään erikseen tavoiteltava asia. Sen sijaan jos tyytyväinen sinkku tapaa ihmisen, jonka kanssa kolahtaa romanttisesti ja muutenkin, ei hänelle tuota ongelmaa kokeilla, miten kuvio lähtee toimimaan. Jos siis on kyse sinkusta, joka on avoin parisuhteelle. Se, että joku on tyytyväinen sinkkuna oloon ei tarkoita sitä, että hänen koko identiteettinsä olisi siihen sidoksissa.
Palsta ja todellisuus tuntuvat hieman poikkeavan toisistaan, kun täällä on paljon näitä sinkkuna viihtyviä naisia mutta tuolla oikeassa elämässä en kyllä montaa tiedä jotka vuotta tai paria olisivat kyenneet pysyttelemään sinkkuna vaikka niin olisivat uhonneetkin.
Täällä 😊 Olen elämäni tyytyväinen sinkku, mulla ei ole ollut haku päällä 15 vuoteen.
Täällä yksi joka ei malta odottaa sitä päivää että tulee sinkuksi. Ok, pidän pari seksikaveria/miesorjaa, mutta en ikinä tule enää asumaan kenenkään kanssa. N45
Vierailija kirjoitti:
Palsta ja todellisuus tuntuvat hieman poikkeavan toisistaan, kun täällä on paljon näitä sinkkuna viihtyviä naisia mutta tuolla oikeassa elämässä en kyllä montaa tiedä jotka vuotta tai paria olisivat kyenneet pysyttelemään sinkkuna vaikka niin olisivat uhonneetkin.
Ei uhoajat oo sinkku-tyyppejä vaan päinvastoin, ja siksihän ne uhoaakin. Itse olen ikisinkku enkä ole ikinä uhonnut mitään tuollaista missään.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Ollaan niin onnellisia ja tyytyväisiä ja silti kaikki puheet pyörivät parinhaun ympärillä ja valitetaan deiteistä.
Minä olen tyytyväinen sinkkuna ja jos joku luulee sen muutavansa niin katkaisen välit.
"Mistä tiedät, että kaikki tyytyväiset sinkut hakisivat parisuhdetta? Ehkä he miettivät, että eivät erikseen lähde ketään etsimään mutta jos sattumalta rakastuu sopivaan tyyppiin, niin miksi ei katsoisi sitä korttia?"
No eikö se nyt aika selvä merkki pitäisi olla kun ihan sanotaan ettei kaipaa parisuhdetta. Joten sotii kaikkea järjellistä logiikkaa vastaan kun sitten hetken päästä onkin sutinat päällä, tulee vähän epäluotettava kuva tyypistä jos ei pysty olemaan rehellinen ja vetää jotain roolia.
Vierailija kirjoitti:
"Mistä tiedät, että kaikki tyytyväiset sinkut hakisivat parisuhdetta? Ehkä he miettivät, että eivät erikseen lähde ketään etsimään mutta jos sattumalta rakastuu sopivaan tyyppiin, niin miksi ei katsoisi sitä korttia?"
No eikö se nyt aika selvä merkki pitäisi olla kun ihan sanotaan ettei kaipaa parisuhdetta. Joten sotii kaikkea järjellistä logiikkaa vastaan kun sitten hetken päästä onkin sutinat päällä, tulee vähän epäluotettava kuva tyypistä jos ei pysty olemaan rehellinen ja vetää jotain roolia.
Ei hitto. On sullakin ongelmat. Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se nyt aika selvä merkki pitäisi olla kun ihan sanotaan ettei kaipaa parisuhdetta. Joten sotii kaikkea järjellistä logiikkaa vastaan kun sitten hetken päästä onkin sutinat päällä, tulee vähän epäluotettava kuva tyypistä jos ei pysty olemaan rehellinen ja vetää jotain roolia."
Sekoitat nyt sutinat ja parisuhteet...
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole mitään epärehellisyyttä saati "roolin vetämistä", jos sinkkuuteensa tyytyväinen tapaa hyvän tyypin ja tulee siihen lopputulokseen, että olisi itse asiassa vielä tyytyväisempi tämän kyseisen tyypin kanssa. Ei sinkkuus ole niille tyytyväisille sinkuillekaan mikään kiveen hakattu identiteetti. Suurin osa ihmisistä on ajattelussaan sen verran joustavia, että vaikka he ovat tyytyväisiä nykyiseen elämäntilanteeseen, ovat he avoimia myös elämäntilanteen muutoksille, jos ne tekevät elämästä entistä parempaa.
Minä viihdyn sinkkuna! Tykkään vetäytyä mökille luonnonrauhaan itsekseni ja höperöidä siellä vaikka koko päivän, eikä kukaan ole mäkättämässä.
Siinäkin on oma vapautensa, kun voi lähteä milloin tahansa ulkomaille ja tehdä siellä juuri sitä mitä haluaa tehdä. Ei tarvitse juosta museoissa, kaupoissa yms. Kun on vapaat kädet, voi ottaa rennosti.
Puhumattakaan kodin siisteydestä. Yksin on todella helppoa pitää kämppä särmässä kunnossa.
Rahaa riittää myös töissä käyvänä todella hyvin, kun ei ole sitä jotakin rinnalla, jonka kanssa rahat varmasti uppoaisi helposti ravintoloihin ym elämyksiin. Saati lapsiin. Nyt säästäminen on helppoa ja saan kolmessa kuukaudessa etelänmatkan rahat, vaikken tienaakkaan eritoten hyvin.
Aikaa jää myös harrastuksille ja itsetutkiskelulle, mitkä ovat molemmat ainakin kohdallani elämän suola.
Muuttaa voi töiden tai koulutuksen perässä koska vain ja minne tahansa, kun ei ole riippakiviä.
Ai että kun elämä on ihanaa sinkkuna! Tosin myönnettäköön, että joskus kyllä kaipaisin seuraa ihastuttavasta kumppanista. Parisuhderakkaudesta luopuminen ei tietenkään ole helppoa ja se on valtava lovi elämässä. Sen tilalle saa kuitenkin paljon muita kauniita asioita.
M34
En ikinä saanut niitä miehiä joihin ihastuin, enkä suostunut myöskään tyytymään. Näin ollen sinkuksi ja lapsettomaksi jäin.
En halua valehdella ja sanoa että olisin hyvin onnellinen, koska en sitä ole. Mutta en minä nyt kuitenkaan aivan masentunut ja onnetonkaan ole. Koitan vaan nauttia elämästä parhaani mukaan.
N42
Då man var singel, var man jämt i parförhållanden. De varierade från dag till dag och någon dag hade man inget parförhållande alls. Hur långt skall ett parförhållande sträcka sig för att vara ett parförhållande? Räcker ett förlängt veckoslut mellan lakanen?
Viihdyn täysin sinkkuna mutta toki otan jos kiva tyyppi tulee vastaan == tsekkaan parinhakusivut päivittäin ja käyn heti kuin sika limppuun kun joku näyttää vihreetä valoa