Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä firmoissa teillä on ollut niin kauheaa että on vaan pakko ollut irtisanoutua ettei järki mene?

Vierailija
26.01.2024 |

Mää aloitan: Tampereen Stockmann.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ravintola rukalla. Omistaja oli mukava mutta työntekijät ilkeitä tiuskijoita, siihen päälle vielä kova kiire niin ei kiitos.

Kiiree ei haittaa koska tykkään että on tekemistä mutta ilkeyttä en siedä.

Vierailija
22/89 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Stocka. En ole sen työkokemuksen jälkeen halunnut käydä siellä edes asiakkaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti paskatyötä paskapalkalla.

Koko päivä ulkona, säässä kuin säässä. Reitillä ei välttämättä pääse edes vessaan tai mihinkään sisätiloihin syömään. Kyki sitten metsässä pylly paljaana, jos siis reitilläsi on edes metsää. Varsinkin naiselle siteen vaihtaminen ulkosalla on elämys, mm-mmh! 

Vierailija
24/89 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuskauppa Hämeenmaa.

HR on taloon päin kallellaan, aluepäälliköt valikoivat myymäläpäälliköiksi omia suosikkejaan työntekijöiden johtaminen on mitä on, älytön suosikkijärjestelmä. Jos et mielistele, sut lähetetään toiseen myymälään työskentelemään. Kerrassaan jäätävä paikka. Ulospäin kyllä mainostetaan kuinka ihana työnantaja Osuuskauppa Hämeenmaa on. Liikaa tuli koettua ja nähtyä. Onneksi nyt on ollut kiva ja reilu työnantaja jo 3 vuoden ajan ja henkilöstö tasa-arvoista.

Vierailija
25/89 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYKS

Vierailija
26/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TYKS

Mikäs siellä mätti?

Vierailija
27/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ParkkiPate. Ilmapiiri meni tosi huonoksi ja ovi alkoi käydä kuin saluunassa. Se työ on muutenkin viheliäistä ja siinä saa todella usein osakseen sivullisten vihaa ja halveksuntaa, usein myös väkivallan uhkaa tai jopa toteutunutta väkivaltaa. Ei sellaisessa työssä jaksa sitä, että työnantajakin taholta tulee huonoa kohtelua. 

Sillä viikolla kun irtisanouduin, meitä irtisanoutui yhteensä neljä. Muut saivat toisen työpaikan, itse irtisanouduin työttömäksi. On aika kuvaavaa, että aina kun joku onnistui pääsemään muualle töihin, kaikki työkaverit olivat hänen puolestaan vilpittömän iloisia! Todella moni jäi sinne kiristelemään hampaitaan, kun eivät saaneet muuta työtä eikä heillä ollut varaa ottaa karenssia.

Vierailija
28/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Stocka. En ole sen työkokemuksen jälkeen halunnut käydä siellä edes asiakkaana. 

Olin siellä joskus 90-luvun alkupuolella jouluapulaisena lahjapakkaamossa. Meillä oli kokonaisen viikon ajan koulutusta ja harjoittelua, ennen kuin siirryttiin töihin asiakaspalveluun! Oli luentoja asiakaspavelun tärkeydestä ja sitten harjoiteltiin monenmoisten lahjojen pakkaamista, erityisesti pehmonallet ja muut hankalan muotoiset esineet, joihin piti aaltopahvista askaroida ensin laatikko ja sitten vasta laittaa lahjapaperi.

Arvaan, ettei nykyaikana enää panosteta samalla tavalla työntekijöiden perehdytykseen. Tuohon aikaan se oli vielä kunnia-asia ja meillekin korostettiin sitä, että me ollaan lahjapakkaajien aatelia ja opetellaan nämä hommat kunnolla.

Vierailija
29/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Joka paikassa olen pärjännyt ja ollut hyvä työntekijä.

Vierailija
30/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajalinna

Vierailija
31/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ketju, kun suurimmassa osassa ei ole mitään perusteluja  🙄.

Vierailija
32/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack & Jones.

Vierailija
33/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni metallialan yritys Salossa

Vierailija
34/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hok Elannon Alepat. Kolmessa eri Alepssa olin töissä kun ajattelin, että aluetta vaihtamalla olosuhteet paranisi. Ei auttanut. Jokapäiväisiä vaaratilanteita koskien lähinnä alkoholin myyntiä. Sekavia asiakkaita sai pelätä joka päivä ja vartijat kävi silloin tällöin pyörähtämässä paikalla. Muuten vaan veemäisiä etenkin vanhempia naisia riitti myös paljon. En voinut käsittää siihen duuniin hakiessa minkälaiseksi pahan olon likasangoksi sitä itsensä laittaa myyjän työssä. 7 vuotta sitten irtisanouduin ilman, että oli tietoa seuraavasta duunista ja edelleen välillä mietin, että onneksi ei tarvi mennä Alepaan töihin. Voin vaan kuvitella miten hirveetä on olla jossain ärrälllä yksin töissä.

Vierailija
35/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne firmat joissa työntekijää kytätään kaikin tavoin. sairasta.

Vierailija
36/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeä en tohdi sanoa, mutta keskisuuri IT-firma nettikuplan jälkeisessä syöksykierteessä ja johto oli miehitetty samanlaisilla uunoilla kuin siinä "mä oon teidän CEO"-mainoksessa.

Joka viikko joku hengennostatustilaisuus missä sisältö oli 100% hevonpaskaa.

Vierailija
37/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin päivän kokeilemassa lehden puhelinmyyntiä. Ei tullut kauppoja sinä päivänä, mutta yksikin mies pitkitti puhelua ja halusi keskustella kaikkea muuta ja ehdotteli sopimattomia. Mä olin niin nuori ja en saanut myyntihommaan oikeanlaistaan mitään koulutusta enkä myöskään tietoa mitä mun täytyy hyväksyä asiakkaalta. Tämä mies asiakas ovelasti oli, että katsotaan kohta sitä lehtitilausta, mutta ensin haluaisin/kysyisin/kertoisin ja mä olin vaan, että kohta tehdään kauppoja, kunhan vaan kuuntelen ja juttelen ensin

Vierailija
38/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who pays the piper calls the tune. 

Vierailija
39/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläinen

Helsingin kaupunki

Vierailija
40/89 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana olin eräässä puhelinmyyntifirmassa. En kyllä muista enää nimeä laisinkaan. Lieneekö koko ketju lakannut jo. 

No joka tapauksessa kauhea selkään puukotus-meininki. Se, joka ei ollut yhtä aikaa kahvihuoneessa, oli aina kakan jauhamisen kohde. Olin aivan järkyttynyt,koska tuohon asti olin ollut ihan kivoissa työpaikoissa kesätöissä yms. Kesken työsopparikauden ehtoja vielä huononnettiin eli palkka pieneni. 

Vaihdoin sitten toiseen puhelinmyyntiyritykseen. Olin opiskelija, joten muuta nyt pahemmin ollut tarjolla. No vaihtamalla ei todellakaan parane. Myimme yrityksille tuotteita/mainostilaa, jotka koin, että oli pelkkää rahan imemistä eikä oikeasti hyödyttänyt yrittäjää millään tavoin. Oli ihan hirveää yrittää myydä jotain,  johon itsellä ei ollut uskoa. Jaksoin kaksi viikkoa,koska tuntui, että jatkuva ihmisille valehtelu oli kauheaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi