Missä firmoissa teillä on ollut niin kauheaa että on vaan pakko ollut irtisanoutua ettei järki mene?
Kommentit (89)
Motonetin puhelinaspa. Kurja ilmapiiri, toisten syyttelyä milloin mistäkin, kamalat työajat (pitääkö tosiaan tuollaisia asioita saada soittaa joulunakin illalla yömyöhään?), pomolla asenne että työntekijöiden vaihtuvuudella ei mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Olin verohallinnolla vastaamassa verokorttipuhelimeen muutaman kuukauden. Ei pää kestänyt sitä ihmisten juttuihin vastaamista. Sitten kun sinne soittaa vielä ne jotka ei oikeasti osaa, niin se selittämisen määrä myös alkoi hiertää. Ei enää ikinä mihinkään asiakaspalvelua vastaavaan työhön.
Olin aikoinaan haastattelussa tuolla. Onneksi en saanut työpaikkaa. Työtehtävät olisivat olleet liian vaikeita ja voin arvata jo ilmapiirin ja yleisen stalkkauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin verohallinnolla vastaamassa verokorttipuhelimeen muutaman kuukauden. Ei pää kestänyt sitä ihmisten juttuihin vastaamista. Sitten kun sinne soittaa vielä ne jotka ei oikeasti osaa, niin se selittämisen määrä myös alkoi hiertää. Ei enää ikinä mihinkään asiakaspalvelua vastaavaan työhön.
Olin aikoinaan haastattelussa tuolla. Onneksi en saanut työpaikkaa. Työtehtävät olisivat olleet liian vaikeita ja voin arvata jo ilmapiirin ja yleisen stalkkauksen.
Joskus soittanut tuonne ja ongelma on se että ei ihmiset soita helpoissa asioissa, vaan vaikeissa, niin vaikeissa ettei ne työntekijätkään niihin tiedä vastauksia. Turhauttavaa se on sille soittajallekin.
Vierailija kirjoitti:
Yhdes firmas olin 3 tuntia töis. Oli vaan vittumainen työnjohtaja siellä
Mä olin kans entisen Valintatalon kassalla varmaan alle 10 minuuttia. Lähin kävelemään työpaikasta kun työvuoroja oli laitettu liian vähän eli tyyliin muutama per kuukausi.
Eläinlääkäiasema Almavet Jyväskylässä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs ravintola rukalla. Omistaja oli mukava mutta työntekijät ilkeitä tiuskijoita, siihen päälle vielä kova kiire niin ei kiitos.
Kiiree ei haittaa koska tykkään että on tekemistä mutta ilkeyttä en siedä.
Mikä firma? Kuulostaa tutulta...
Tämä!!! Olin siellä joskus hetken töissä ja oli kyllä elämäni paskin kokemus. Tajusin vasta "työn" vastaanotettua että paikasta ei löydy nopealla googlamisella suurempia punaisia lippuja koska ne ovat jotenkin onnistuneet poistamaan itsensä TrustPilotista ja Google arvosteluista. Ovat siis tosiaan pari vuotta sitten sitoutuneet Kilpailu- ja kuluttajavirastolle että alkavat toimimaan laillisesti kun ennen on tullut selvästi rikottua lakia. Mutta jos nykyään toiminta on just ja just laillista niin on kyllä edelleen niin epäeettistä ihmisten ahdistelua ja kusetusta että luotto meni koko oikeusvaltioon kun tällaiset yritykset saa olla olemassa. Ja just tietysti nää työntekijöidenkin olot. Kyllä ihmetytti miten löytyy sellaisiakin ihmisiä jotka jää tuollaisiin paikkoihin vuosiksi töihin kun kuka tahansa normaali ihminen menisi mieluummin mäkkäriin tai siivoamaan vaikka junan vessoja tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Joka ikisessä työpaikassa on vähintään yksi ilmapiirin pilaaja eli diagnosoimaton mielenterveysongelmainen. Joskus esimies joskus työkaveri. Vaihtelevasti niitä jaksaa kuunnella ja sietää. Uskovaiset on kaikkein sairaimpia ja raskaimpia. Mitä enemmän sitä raskaampaa.
Tämä omani (tai ne kaikki vastaantulleet) ei ole kyllä uskovainen, päinvastoin. Kovia pingottajatyyppejä. Tekisi mieli sanoa jopa natsiluonteita.
Muuten kyllä kuulostaa useasta työkohteesta tutulta tilanteelta: nämä tarvitsevat aina simputettavansa ja vahdattavansa työyhteisön muista jäsenistä.
Wannado / AI Assistants. Älkää menkö, edes viimeisenä työpaikkamahdollisuutena. Paitsi tietysti, jos pääsette jotenkin ujuttautumaan yritysjohdon nami-nami jengiin, joka vaan säheltää sinne tänne. Sitten ehkä on kiva työpaikka. Muut lähtevät nopeasti pois.