Mies oli laittanut saunan päälle ja käynyt ostamassa viiniä ja ruokaa.
Oli ihanaa tulla töistä kun ei tarvitse lähteä minnekkään ja sauna on päällä. Olin siis aamuvuorossa ja olen kaupassa töissä. Minulla on vapaa viikonloppu ja maanantai aamulla taas töihin.
Kommentit (60)
Ukkokultasi taitaa vielä illemmalla panna saunan päälle.
On selvää, että tähän seksijuttua huutavat: siitä puhe mistä puute. Tavalliselle ihmiselle saunasta harvoin tulee seksi edes mieleen. Jos on parisuhde ja mahdollisuus panna ns. koska vaan, niin miksi sen tekisi hiton kuumassa ja ahtaassa paikassa?
Tuli mieleen se jonkun miehen valitus palstalla, että miksi nainen poisti tindermatchin kun hän kysyi kotiinsa syömään ja saunaan. No siksi että saunaan ei halua mennä tuntemattoman kanssa, varsinkaan jos tämä suunnittelee jotain panosaunaa.
Vierailija kirjoitti:
On selvää, että tähän seksijuttua huutavat: siitä puhe mistä puute. Tavalliselle ihmiselle saunasta harvoin tulee seksi edes mieleen. Jos on parisuhde ja mahdollisuus panna ns. koska vaan, niin miksi sen tekisi hiton kuumassa ja ahtaassa paikassa?
Tuli mieleen se jonkun miehen valitus palstalla, että miksi nainen poisti tindermatchin kun hän kysyi kotiinsa syömään ja saunaan. No siksi että saunaan ei halua mennä tuntemattoman kanssa, varsinkaan jos tämä suunnittelee jotain panosaunaa.
Kyllä täällä ovat tindernaiset kehuneet kun olen seksikkäästi lannepyyhkeeseen verhoutuneena lämmittänyt meille panosaunat.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehelle seksiä! 🤗
Ai sitäkö se vaan on? Nainen antaa seksiä. 🙄
Ihana mies! Mukavaa viikonloppua!🍾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä ovat tindernaiset kehuneet kun olen seksikkäästi lannepyyhkeeseen verhoutuneena lämmittänyt meille panosaunat.
Sellaiset fantasiat.
Heti panot mielessä? Parisuhteessa seksiä on milloin halutaan. Sauna on huono paikka siihen.
Kai se sentään oli pari botellaa sitä "viiniä" eli sorbusta ottanut jo aamunaukuksi?
Mun mies jäi lasten kanssa kotiin, minä lähdin suoraan töistä viikonlopun viettoon siskon luo (asuu siis toisella paikkakunnalla). Ihanan rento "tyttöjen" viikonloppu tulossa. Ja ihana palata sitten levänneenä kotiin perheen luo :)
Vierailija kirjoitti:
Teilläpä on hidas sauna tai sitten ihmeen aikaisin käytte siellä. Meillä lämpenee alle tunnissa ja käydään illalla.
Olipa taas mahtava kommentti...
Säälittäviä nuo yksinäiset seksistä jauhaavat.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua...täältä 🌴alta.
luet palmun alla vauvapalstaa?
Buahhahhhah
Jos on tosi nii oot TOLLO!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies jäi lasten kanssa kotiin, minä lähdin suoraan töistä viikonlopun viettoon siskon luo (asuu siis toisella paikkakunnalla). Ihanan rento "tyttöjen" viikonloppu tulossa. Ja ihana palata sitten levänneenä kotiin perheen luo :)
Kohtu täynnä vierasta spermaa.
Saako mies pikkukakkosta illalla?
Vierailija kirjoitti:
Teilläpä on hidas sauna tai sitten ihmeen aikaisin käytte siellä. Meillä lämpenee alle tunnissa ja käydään illalla.
Ohis, käyn aikaisin, koska haluan syödä pitkän kaavan kautta vasta saunan jälkeen ja että.hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. En viitsi föönillä pilata pitkiä hiuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Heti panot mielessä? Parisuhteessa seksiä on milloin halutaan. Sauna on huono paikka siihen.
Mutta saunassa ollaan alasti, ja kyllä siinä vaan voi helposti yksi asia johtaa toiseen, etenkin meillä joilla ei ole vielä edes hopeahääpäivää vietetty.
N47.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistähöps... Ap tulee saamaan kullia niin kovaa että taju lähtee. Sitä tulee saunassa ja saunan jälkeen vielä 4 tuntia yhtäsoittoa. Ap on lopulta niin liisterissä, ettei saa edes silmiä auki.
Kylläpä noin mukavasta aloituksesta jotkut saa aikaan aikaan katkeria vastauksia.
Kauheaa, jos pitäisi saunan jälkeen mennä vielä.jonnekin ja olla sosiaalinen!