Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli laittanut saunan päälle ja käynyt ostamassa viiniä ja ruokaa.

Vierailija
26.01.2024 |

Oli ihanaa tulla töistä kun ei tarvitse lähteä minnekkään ja sauna on päällä. Olin siis aamuvuorossa ja olen kaupassa töissä. Minulla on vapaa viikonloppu ja maanantai aamulla taas töihin.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Meillä kans sauna päällä, ulkona jo pimeää niin ihana päästä suoraan tästä etätöistä saunaan. Illalla ystävien luo, muutama lasi viiniä ja leppoisaa rupattelua. Life is good 😊

Kauheaa, jos pitäisi saunan jälkeen mennä vielä.jonnekin ja olla sosiaalinen!

Vierailija
22/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkokultasi taitaa vielä illemmalla panna saunan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvää, että tähän seksijuttua huutavat: siitä puhe mistä puute. Tavalliselle ihmiselle saunasta harvoin tulee seksi edes mieleen. Jos on parisuhde ja mahdollisuus panna ns. koska vaan, niin miksi sen tekisi hiton kuumassa ja ahtaassa paikassa?

Tuli mieleen se jonkun miehen valitus palstalla, että miksi nainen poisti tindermatchin kun hän kysyi kotiinsa syömään ja saunaan. No siksi että saunaan ei halua mennä tuntemattoman kanssa, varsinkaan jos tämä suunnittelee jotain panosaunaa.

Vierailija
24/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle seksiä! 🤗

Vierailija
25/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On selvää, että tähän seksijuttua huutavat: siitä puhe mistä puute. Tavalliselle ihmiselle saunasta harvoin tulee seksi edes mieleen. Jos on parisuhde ja mahdollisuus panna ns. koska vaan, niin miksi sen tekisi hiton kuumassa ja ahtaassa paikassa?

Tuli mieleen se jonkun miehen valitus palstalla, että miksi nainen poisti tindermatchin kun hän kysyi kotiinsa syömään ja saunaan. No siksi että saunaan ei halua mennä tuntemattoman kanssa, varsinkaan jos tämä suunnittelee jotain panosaunaa.

Kyllä täällä ovat tindernaiset kehuneet kun olen seksikkäästi lannepyyhkeeseen verhoutuneena lämmittänyt meille panosaunat.

Vierailija
26/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle seksiä! 🤗

Ai sitäkö se vaan on? Nainen antaa seksiä. 🙄

Vierailija
27/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Mukavaa viikonloppua!🍾

Vierailija
28/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ovat tindernaiset kehuneet kun olen seksikkäästi lannepyyhkeeseen verhoutuneena lämmittänyt meille panosaunat.

Sellaiset fantasiat.

Vierailija
29/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti panot mielessä? Parisuhteessa seksiä on milloin halutaan. Sauna on huono paikka siihen.

Vierailija
30/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sentään oli pari botellaa sitä "viiniä" eli sorbusta ottanut jo aamunaukuksi?

Vierailija
31/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jäi lasten kanssa kotiin, minä lähdin suoraan töistä viikonlopun viettoon siskon luo (asuu siis toisella paikkakunnalla). Ihanan rento "tyttöjen" viikonloppu tulossa. Ja ihana palata sitten levänneenä kotiin perheen luo :) 

Vierailija
32/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teilläpä on hidas sauna tai sitten ihmeen aikaisin käytte siellä. Meillä lämpenee alle tunnissa ja käydään illalla.

Olipa taas mahtava kommentti...

Vierailija
33/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä nuo yksinäiset seksistä jauhaavat.

Vierailija
34/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa viikonloppua...täältä 🌴alta.

luet palmun alla vauvapalstaa?

Buahhahhhah

Jos on tosi nii oot TOLLO!

Vierailija
35/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies jäi lasten kanssa kotiin, minä lähdin suoraan töistä viikonlopun viettoon siskon luo (asuu siis toisella paikkakunnalla). Ihanan rento "tyttöjen" viikonloppu tulossa. Ja ihana palata sitten levänneenä kotiin perheen luo :) 

Kohtu täynnä vierasta spermaa. 

Vierailija
36/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies pikkukakkosta illalla?

Vierailija
37/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teilläpä on hidas sauna tai sitten ihmeen aikaisin käytte siellä. Meillä lämpenee alle tunnissa ja käydään illalla.

Ohis, käyn aikaisin, koska haluan syödä pitkän kaavan kautta vasta saunan jälkeen ja että.hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. En viitsi föönillä pilata pitkiä hiuksiani. 

Vierailija
38/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti panot mielessä? Parisuhteessa seksiä on milloin halutaan. Sauna on huono paikka siihen.

Mutta saunassa ollaan alasti, ja kyllä siinä vaan voi helposti yksi asia johtaa toiseen, etenkin meillä joilla ei ole vielä edes hopeahääpäivää vietetty.

N47. 

Vierailija
39/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistähöps... Ap tulee saamaan kullia niin kovaa että taju lähtee. Sitä tulee saunassa ja saunan jälkeen vielä 4 tuntia yhtäsoittoa. Ap on lopulta niin liisterissä, ettei saa edes silmiä auki.

Vierailija
40/60 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä noin mukavasta aloituksesta jotkut saa aikaan aikaan katkeria vastauksia.