Mies oli laittanut saunan päälle ja käynyt ostamassa viiniä ja ruokaa.
Oli ihanaa tulla töistä kun ei tarvitse lähteä minnekkään ja sauna on päällä. Olin siis aamuvuorossa ja olen kaupassa töissä. Minulla on vapaa viikonloppu ja maanantai aamulla taas töihin.
Kommentit (60)
Täällä heti ikisinkkumiehet kuvittelee että kun juodaan muutama lasi viiniä ja saunotaan niin sitten seksiä harrastetaan myös. Meillä sauna on normaalia elämää ja seksiä siihen harvoin liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Täällä heti ikisinkkumiehet kuvittelee että kun juodaan muutama lasi viiniä ja saunotaan niin sitten seksiä harrastetaan myös. Meillä sauna on normaalia elämää ja seksiä siihen harvoin liittyy.
Kyllä parisuhteessa seksi korvaantuu äkkiä juopottelulla.
Arvostan itse miestäni joka siivonnut kun tulen töistä ja on tehnyt ruokaa. Miehelläni on enemmän aikaa kotitöihin.
Vähintään persettä pitäisi herua tuollaisen urakoinnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti panot mielessä? Parisuhteessa seksiä on milloin halutaan. Sauna on huono paikka siihen.
Mutta saunassa ollaan alasti, ja kyllä siinä vaan voi helposti yksi asia johtaa toiseen, etenkin meillä joilla ei ole vielä edes hopeahääpäivää vietetty.
N47.
Miten tuo hopeahääpäivä vaikuttaa? Me ei mennä naimisiin. Voi toki johtaa mutta ei kaikki voi sitä saunassa tehdä.
Mun ex oli kerran laittanut ruokaa kun tulin töistä. Oli oikein hernekeittopurkin avannut ja jotain halpaa pullaleipää. Alkoi ärsyttämään, koska lantrattu purkkikeitto saa vatsani kivistämään, puhumattakaan jostain limpusta. Olin vielä toisekseen syönyt tuntia aijemmin, koska mistä vit...minä olisin voinut tietää, että oli näin tehnyt. Ei asuttu yhdessä, joten ei minua yleensä odotellut kotonani. Riitahan siitä sitten tuli.
Luonteen heikkoutta, jos paljaan pinnan vilahtaminen johtaa heti seksin haluamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Elämän pieniä kohokohtia.
Mun mies käy kaupassa ehkä 10x vuodessa vaikka mä teen 10h/vko enemmän töitä ja aina ruuan.
Miksi olet ilmainen piika?
Bra för er att ni gillar varandra och vill spendera trevlig tid tillsammans. Hela veckändan är framför och starten kunde inte bli mycket bättre.
Kul att läsa lite trevligheter emellanåt, synd att svaren till stor del är vad de är. Ha det bra.
ay punikit pöyristyneet miten kaupan alalla joku voi olla tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunan jälkeen teette varmasti "sitä".
Hernekeittoa?
No nyt ymmärrän. Ei syntyvyyttä nosteta hernekeiton tekemisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työ kaupassa" provosoi hienosti ;D Mätäpaiseet alkavat haukkua "kaupan kassoja", ei mitään väliä sillä, että mies on ollut ihana.
Vain yksi mätäpaise.
No voithan sinäkin jättää haukkumatta, jottet ainoaksi jää.
Vierailija kirjoitti:
Teilläpä on hidas sauna tai sitten ihmeen aikaisin käytte siellä. Meillä lämpenee alle tunnissa ja käydään illalla.
Miksi käytte illalla? Me käydään viikonloppuisin yöllä. Ettekö edes istu laavulla makkaranpaistossa saunan lämpiämisen aikana. Kyllä me ainakin istutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies jäi lasten kanssa kotiin, minä lähdin suoraan töistä viikonlopun viettoon siskon luo (asuu siis toisella paikkakunnalla). Ihanan rento "tyttöjen" viikonloppu tulossa. Ja ihana palata sitten levänneenä kotiin perheen luo :)
Onko "vieraileva tähti 24-vuotias Joonas" tilattu?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010142465.html
kommeVierailija kirjoitti:
Bra för er att ni gillar varandra och vill spendera trevlig tid tillsammans. Hela veckändan är framför och starten kunde inte bli mycket bättre.
Kul att läsa lite trevligheter emellanåt, synd att svaren till stor del är vad de är. Ha det bra.
Det heter för helvete inte veckändan. Det heter veckoslut, ditt jäkla äckliga, gamla skitiga troll som kommer hit bara för att provocera. Inte fan är dina kommentarer trevliga heller, nånsin. Kommer t o m ihåg när du, din lilla jävel, hotade att skjuta och misshandla mig. Det du, det kommer du att få för.
Mitä ruokaa ja viiniä? Kuulostaa joka tapauksessa ihanalta, nauttikaa :)
Vierailija kirjoitti:
kommeVierailija kirjoitti:
Det heter för helvete inte veckändan. Det heter veckoslut, ditt jäkla äckliga, gamla skitiga troll som kommer hit bara för att provocera. Inte fan är dina kommentarer trevliga heller, nånsin. Kommer t o m ihåg när du, din lilla jävel, hotade att skjuta och misshandla mig. Det du, det kommer du att få för.
Här är det någon som har fler skruvar lösa än vad det finns i konstruktionen. Bra att du inte hetsade upp dig, för fan vet vad som då kunde ha hänt?
Undrar vad det är som skall hämnas på vem och varför? Sjuksyster tar väl bort mackapären inom de närmaste minuterna och serverar ers snurrighet en färg-raka i piller olika storlekar och former, däribland jumbo-suppositorier.
isännälle illalla saunapuhasta kakkosta
Vierailija kirjoitti:
Elämän pieniä kohokohtia.
Mun mies käy kaupassa ehkä 10x vuodessa vaikka mä teen 10h/vko enemmän töitä ja aina ruuan.
Mun mies laittaa ruuan joka päivä ja käy aina kaupassa. Itse hoidan siivoukset ja pyykit, mutta onneksi niitä ei tarvi joka päivä tehdä.
Olispa mullakin tuollainen mies! Hei, mut mullahan on: minä itse!