Kyllä jotkut jaksaa vihata koiranomistajia!
Olin käyttämässä kilttiä nuorta labradorinnoutajaani ulkona ja koira akoi tehdä kakkoja syvään lumihankeen. Seisoin polviani myöten hangessa vilkkaan koiran kanssa niin vanha vihainen äijä pysähtyi kohdalle ja jäi uhkaavan näköisenä vahtimaan otanko kakan pussiin.
Olin ottamassa mustaa kakkapussia taskustani, kun koira alkoi kiskoa itseään kohti jonkun matkan päässä tujottavaa ukkoa enkä heti saanut pussia auki. Ukko kyttäsi silmät leimuten kunnes sain pussin auki. Yritin näyttää pussia, että kyllä korjaan kakan kuten aina. Lopulta hän lähti tuijottaen minua kuin rikollista huutaen että NIIN sitähän ei mitenkään voi jättää tuohon!!! Lunta oli siis puolisen metriä ja kumartuminen vaikeaa. Ei tullut hyvä mieli.
Kommentit (22)
Heitä tyyppiä paskapussilla ensi kerralla niin on joku oikea syykin meuhkata.
Tuo on niin tuttua, en ymmärrä miksi sitäkin pitää ulkopuolisten kommentoida jos keräät kakat. Etenkin vanhojen miesten on pakko tulla aukomaan päätään jos näkevät jonkun keräämässä kakkoja. Ymmärtäisin että veetuilisivat jos EN kerää kakkoja, mutta miksi pitää veetuilla myös silloin kun kerään kakat?
Sitäkään en ymmärrä miksi pitää jäädä viereen toljottamaan. Silloin en pysty keräämään kakkoja koska minun pitää pitää koiria kiinni kahdella kädellä ettei ne mene toljottajan luokse. Olen monesti joutunut sanomaan että jatkatko vaan matkaasi että pystyn keräämään kakat vai haluatko että päästän koirat kimppuusi?