Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä meni aivan päin helvettiä. Pääsispä kelaan taaksepäin ja tekemään fiksuja valintoja.

Vierailija
26.01.2024 |

Teininä olin tyhmä ja halusin vain rellestää kavereiden kanssa. Nykyään olen alkoholisoitunut, masentunut, velkaa paljon, luottotiedoton, en omista mitään ja asun pienessä yksiössä, jota en ole jaksanut edes sisustaa. Mikään ei enää kiinnosta ja minusta tullut välinpitämätön. Olen lihonut todella paljon ja tupakoin. En laittaudu, en halua nähdä ihmisiä. 

Olen vanhempieni kaltainen, hekin alkoholisteja. Nuoruus oli täynnä seksuaalista hyväksikäyttöä, väkivaltaisia kumppaneita ja vaikka mitä oli. 

Nyt kolmekymppisenä katson elämääni, jossa ei ole tolkkua eikä toivoa ole koska en välitä enää. Seuraava konkreettisen haave olisi vain kuolla. Siihen asti nautin ruoasta ja teen mitä huvittaa, mitään korjaustöitä en jaksa enää suorittaa. Joskus yritin monenlaista mutta enää en saa itsestä mitään otetta. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha enää yrittää. Parasta antaa periksi ja antaa alamäen jatkua. 

Vierailija
62/64 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mahdollista valita vielä toisin. Komekymppinen on vielä nuori. Aloita nyt ja seuraava kymppi alkaa ihan eri merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on parasta aikaa.

Vierailija
64/64 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä nyt harmittaisi, jos olisi ostanut sähkölämmitteisen asunnon. 

Sähkön hinta on tulevaisuudessa järkyttävän kallista ja voi tulla kaikille pörssisähkö pakolliseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän