Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset sitä ja tätä... Miehet sitä ja tätä...

Vierailija
26.01.2024 |

Lopettakaa yleistäminen ja puhukaa ihan vain omasta puolestanne. 

Ei ihme että porukka julistautuu muunsukupuolisiksi koska kukaan ei halua olla osallisina tuohon leimaamiseen ja stereotypioihin. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa naisilla ainakin tämä alati vaihtuva naiset on yksilöitä / naiset on yhtä massaa -argumentointi riippuen siitä miten miestä pyritään näpäyttämään.

miten täällä on miehjiä näpäytetty?

Mua kanssa kiinnostaa. Mä joka tän keskustelun aloitin en halua näpäyttää. Haluaisin ennemmin auttaa. Katkerat yksinäiset sukupuolen perusteella lokeroivat ihmiset yhteiskunnassa on surullinen, huolestuttava ja myös todella turha ilmiö. 

Tuntuu kurjalta että jotkut käyttävät siihen elämänsä koska uskottelevat itselleen että se on totta. 

Se on turhauttavaa. Olis kivempi jos he heräisivät ja jopa olisivat joskus onnellisia. Jatkuva vihassa rypeminen on kuluttavaa. 

Vierailija
42/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh 

No mikä etu siitä on sun mielestä kenellekään, että eletään omissa kuvitelmissa ja harhoissa katkerina?

Silloin ei edes uskalla lähestyä ketään eikä voi tutustua keneenkään ja antaa aitoa tilaisuutta ITSELLEEN. 

Jos elää harhoissa niin ei tietenkään ole kenenkään etu, silloin voi hakea apua. Ja jos oikeasti pelkää lähestyä toisia niin silloinkin psykoterapia on varmasti oikea paikka.

Niin no sehän on harhoissa elämistä että olettaa ihmisten haluavan tiettyjä asioita ja olevan tietynlaisia pelkän sukupuolen tai ulkonäön perusteella. Psykoterapiaan voi olla aika vaikeaa päästä, mutta voi itsekseenkin jotain asialle tehdä kuten esimerkiksi lukea ja sivistää itseään monin tavoin. Avata silm

myös media vääristää mielikuvia, esim tuomalla esiin polyaromaattisuutta, naisten haluttomuutta, only funsia normaalina työnä jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh 

No mikä etu siitä on sun mielestä kenellekään, että eletään omissa kuvitelmissa ja harhoissa katkerina?

Silloin ei edes uskalla lähestyä ketään eikä voi tutustua keneenkään ja antaa aitoa tilaisuutta ITSELLEEN. 

Jos elää harhoissa niin ei tietenkään ole kenenkään etu, silloin voi hakea apua. Ja jos oikeasti pelkää lähestyä toisia niin silloinkin psykoterapia on varmasti oikea paikka.

Niin no sehän on harhoissa elämistä että olettaa ihmisten haluavan tiettyjä asioita ja olevan tietynlaisia pelkän sukupuolen tai ulkonäön perusteella. Psykoterapiaan voi olla aika vaikeaa päästä, mutta voi itsekseenkin jotain asialle tehdä kuten esimerkiksi lukea ja sivistää itseään monin tavoin. Avata silm

Vierailija
44/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää ottaa huomioon että tälle palstalle on rantautunut yhteiskunnan pohjasakka. Katkeroitunutta porukkaa.

Vierailija
45/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh 

Niin no sehän on harhoissa elämistä että olettaa ihmisten haluavan tiettyjä asioita ja olevan tietynlaisia pelkän sukupuolen tai ulkonäön perusteella. Psykoterapiaan voi olla aika vaikeaa päästä, mutta voi itsekseenkin jotain asialle tehdä kuten esimerkiksi lu

Joo mutta ei tarvii mennä kuin jonnekin Prismaan ja katsoa ihmisiä niin näkee että suurin osa ihmisistä ei ole mitään only fans, polyamoria... Osastoa. 

Ja luulis että ihan omia sukulaisia ja kavereita miettimällä sen tajuais myös. 

Myös sukupuoli - ja seksuaalivähemmistöjä sanotaan vähemmistöiksi, koska he ovat vähemmistöä. 

Jos itse kuuluu enemmistöön niin miksi kiinnittää suurta huomiota vähemmistöön ja tehdä heidän olemassaolostaan itselle ongelma? 

Luuleeko joku esim. Että sais itselleen helpommin tyttöystävän jos lesboja ei olisi olemassa? Vai mikä se logiikka on? En käsitä. 🤷

Vierailija
46/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pitää ottaa huomioon että tälle palstalle on rantautunut yhteiskunnan pohjasakka. Katkeroitunutta porukkaa.

Se on totta, mutta kun on seurannut välillä näitä jostain 2000-luvun alusta, niin kyllähän tää on aina vain hämärämmäksi mennyt. Aika paljon tullut netin kautta Yhdysvalloista ilmiöitä kuten incelit, woket yms. Älyttömyydet. 

Suomalaiset vois hankkia kansallisen itsetuntonsa takaisin ja lopettaa tuon Amerikan hötön matkimisen. 

Ihan oikeasti. Suomalaisten piti olla järkevä kansa. Nyt mutuillaan ties mitä ihan tyhmää. Oon pettynyt. 

Vierailija
47/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikeasti, että jos esim. Mies on tehnyt koko ajan keikkaa raksoilla, mutta sitten vapaa-ajalla joutuu tapaturmaan ja saa niin pahat vammat ettei saakaan enää töitä, niin silloin työssä käyvä vaimo pistää saman tien eron tulille, yhteinen koti myydään ja hyvä mies ja lasten isä laitetaan pihalle? 

Vain koska työttömyys? 

Mä en itse kuvittele niin. 

Vierailija
48/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä aihe ja hyvä keskustelu. 

Kiitos AP! 

Vierailija
49/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta poikkeukset, kaiken maailman vammasia on mutta se ei tarkoita että se on joku normi ja 99% ihmisistä täytyy siihen suuntaan kumarella 

Mutta kun ei tuo kuvauksen pariskunta ole mikään poikkeus vaan ihan normaali. 

No ei todellakaan ole normaali. En tiedä yhtäkään suhdetta jossa mies eläisi naisen rahoilla työttömänä. 

Normaalia on, että parisuhteen aikana tulee erilaisia tilanteita eikä suhde lopu toisen työttömyyteen tms., vaan sitten toinen ottaa enemmän taloudellista vastuuta, välillä ehkä toinen, aina ei mene tasan vaan toiselle tulee enemmän työttömyysjaksoa tai sairastumista tai jotain. Se on nimenomaan sitä normaalia elämää. 

Vierailija
50/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki omasta puolestani puhumisesta jos joku ei ymmärrä mitä se tarkoittaa: 

Olen nainen. Olen 40-vuotias. Olen parisuhteessa työttömän lyhyen miehen kanssa jolla ei ole laatikkoleukaa. Ikinä ei ole kiinnostanut pitkät tummahiuksiset miehet joilla on korkea asema työelämässä tai isot lihakset. 

Miehessä kiinnostaa eniten hyvä kiltti luonne, yhteensopiva huumorintaju, yhteiset mielenkiinnonkohteet ja korkea empatiakyky, reiluus ja rehellisyys. 

Ei kiinnosta kenen kanssa muut ihmiset haluaa seurustella tai elämänsä viettää. 

En ole maksattanut koskaan elämääni miesten rahoilla. Olen maksanut juomani itse ja elämäni itse omalla työnteolla. Enemmänkin on mies ollut työttömänä mun rahoilla, mutta mä en välitä siitä. 

Nuorempana olin mallina ja muutenkin aina ollut monen mielestä kaunis jopa siihen pisteeseen, että olen tullut torjutuksi koska mua on pelätty

Mikk Saare:n märkä päiväuni. Koita nyt jättää jotain niille adoptiossa oleville lapsilles. Ei perhana, ethän sä jätä. Todennäköisesti tuotatte maailmaan lisää orpoja, koska kumpikin teistä on niin onnettomia käyttämään ehkäisyä.

Vierailija
51/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, mutta myös säälittää ihmiset, jotka näkee kaiken sotana. Sukupuolten välisenä, poliittisten puolueiden, ideologioiden välisenä, mitä ikinä. Ovat niin täynnä vihaa, että olettavat kaikkien muidenkin olevan. Ei elämä ole mikään taistelu. Vaikeaa on epäilemättä, jos sen sellaisena näkee. 

Vierailija
52/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki omasta puolestani puhumisesta jos joku ei ymmärrä mitä se tarkoittaa: 

Olen nainen. Olen 40-vuotias. Olen parisuhteessa työttömän lyhyen miehen kanssa jolla ei ole laatikkoleukaa. Ikinä ei ole kiinnostanut pitkät tummahiuksiset miehet joilla on korkea asema työelämässä tai isot lihakset. 

Miehessä kiinnostaa eniten hyvä kiltti luonne, yhteensopiva huumorintaju, yhteiset mielenkiinnonkohteet ja korkea empatiakyky, reiluus ja rehellisyys. 

Ei kiinnosta kenen kanssa muut ihmiset haluaa seurustella tai elämänsä viettää. 

En ole maksattanut koskaan elämääni miesten rahoilla. Olen maksanut juomani itse ja elämäni itse omalla työnteolla. Enemmänkin on mies ollut työttömänä mun rahoilla, mutta mä en välitä siitä. 

Nuorempana olin mallina ja muutenkin aina ollut monen mielestä kaunis jopa siihen pisteeseen

Nyt on vahvat psykoosit tulilla selvästi... 😳. En tajua yhtään mistä puhut. 

Vierailija
53/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille vanhalle stereotypialle kuuluu, jota kerrottiin aikanaan yksinäisille nörttipojille? Se että kiusaajat ja kovikset ovat isoina juoppoja, kun taas te olette insinöörejä joilla on vaimo ja lapsia?

Se oli paljon parempi ja todenmukaisempi stereotypia kuin tämä incelien juttu että muka jotkut komeat miehet vie kaikki naiset ja itse jää yksin. Tasoteoriat ja muu humpuuki jonka tarkoitus on vain valjastaa ihmisiä ties mitä hämäriä tarkoitusperiä varten. Vihaista katkeraa joukkoa on hyvä hallita. 

Tää maa on täynnä ihan tavallisia vähän nörtähtäviä miehiä joilla on töitä ja perhe. He tosin ovat keskittyneet hommien hoitamiseen eivätkä palstoilla ulisemiseen persus homeessa. 

Tämä oli multa pieni näpäytys, kyllä! Mutta se ei ole miehille. Se on pöljille. 😎 Pöljänä pysyminen on vapaaehtoista. 

T: AP

Vierailija
54/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh 

Niin no sehän on harhoissa elämistä että olettaa ihmisten haluavan tiettyjä asioita ja olevan tietynlaisia pelkän sukupuolen tai ulkonäön perusteella. Psykoterapiaan voi olla aika vaikeaa päästä, mutta voi itsekseenkin jotain asialle tehdä kuten esimerkiksi lu

Ennen vanhaan luettiin lehdistä kaiken maailman marginaaliryhmistä eikä kuviteltu että se koskee enemmistöä ja määrittää omaa elämää. 

Vierailija
55/55 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei ole tullut vastausta että miksi ei voi puhua vain omasta puolestaan, niin kuin hyvien tapojen mukaista on? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä