Tunnetko ketään joka on voittanut Veikkauksen peleistä isoa rahasummaa?
Niin, tunnetko? Itselläni on tiedossa eräs tuttu, joka voitti raaputusarvasta 120 000 euroa. Siinä on ainoa tiedossa oleva tapaus tuttavapiiristä.
Kommentit (100)
Exän serkku voitti arvasta satatonnia joskus vuosituhannen alussa. Itse voitin muuten eilen kymmenen euroa.
Exän serkku voitti Loton päävoiton. Meni sikäli oikeaan osoitteeseen, että hän oli työkyvytön opiskelemaansa ammattiin fyysisten vaivojen takia ja toisaalta nepsy-piirteet vaikeuttivat ei-fyysisen ammatin oppimista.
Tunnen/tiedän. Puolison vanhemmat voittivat 100 000 ml, perhetuttu 100 000, lähisukulainen 17 000 mk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen voittanut 2,3 milj. euroa. Just harmittavasti vähän liian vähän että olisi voinut työt lopettaa.
Oletko tosissasi? Tuollahan eläisi ruhtinaallisesti normaalin ihmisiän.
No ei kyllä eläisi. Jos nyt nelikymppisenä saisin tuollaisen voiton ja haluaisimme puolison kanssa jäädä töistä pois, niin rahojen pitäisi riittää kahdelle hengelle noin 75 vuotiaaksi asti. Eläkekertymä jäisi todella pieneksi, mutta oletetaan että 75 jälkeen elämä olisi aika rauhallista ja tulisi toimeen pelkällä pienellä eläkkeellä.Se tarkoittaa yhteensä noin 70 vuoden ajanjaksoa (2 henkeä ja 35 vuotta per nuppi).
Kun voitosta ensin maksaisi nykyiset asunto- ja muut lainat pois niin jäljelle jäisi 2,1 miljoonaa. Toinen 200 tuhatta menisi pieniin elämänlaadun parannuksiin
Pari tonnia kuussa riittää hyvin elämiseen jos lainat on maksettu eikä tiedossa ole enää isoja remontteja tai hankintoja. Jos tuon lisäksi saisi pari sataa kuussa jostain puuhastelusta niin elämä olisi aika täydellistä.
Tiedän. Vielä 10 vuotta sitten olisin kertonut muillekin , nyt en ;)
No mikä on iso summa? Itse olen kuukausipalkan verran voittanut kerralla - olisihan se markkoina iso luku :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen voittanut 2,3 milj. euroa. Just harmittavasti vähän liian vähän että olisi voinut työt lopettaa.
Oletko tosissasi? Tuollahan eläisi ruhtinaallisesti normaalin ihmisiän.
No ei kyllä eläisi. Jos nyt nelikymppisenä saisin tuollaisen voiton ja haluaisimme puolison kanssa jäädä töistä pois, niin rahojen pitäisi riittää kahdelle hengelle noin 75 vuotiaaksi asti. Eläkekertymä jäisi todella pieneksi, mutta oletetaan että 75 jälkeen elämä olisi aika rauhallista ja tulisi toimeen pelkällä pienellä eläkkeellä.Se tarkoittaa yhteensä noin 70 vuoden ajanjaksoa (2 henkeä ja 35 vuotta per nuppi).
Kun voitosta ensin maksaisi nykyiset asunto- ja muut lainat pois niin jäljelle jäisi 2,1 miljoonaa. Toinen 20
no mit vit ootteko ihmiset tyhmiä
Parilla millillä teette helposti osakesalkun mistä tulee vähintään 50-70k nettona joka vuosi.
Siis vähintään. Ja tuolla elelee sitten ihan helposti.
Olen työtön sinkku nainen, maksan yli tonnin vuokraa yksin, enkä myy itseäni. Enkä ole huijari enkä varas.
päättele ..
Vierailija kirjoitti:
En ole 49 euroa enempää Veikkauksen peleistä voittanut. Säännöllisesti kyllä teen lottoa jne. Edelleenkin haaveilen sellaisesta voitosta, että voisin soittaa pankkiin ja varata ajan lainojen poismaksuun. 120 000 euroa on velkaa. Unessa voitin taannoin 170 000, jestas mutta oli kiva uni. Kävispä vielä oikeesti toteen.
Ei lainojen poismaksuun mitään aika tarvitse varailla.
Yksi voitti raveista paljon, mutta oli varmasti pelannut raveja niin paljon, että ei todellakaan jäänyt voitolla koko summaa. Yksi voitto tulosvedosta ihan hyvän summan sen ollessa melko uusi peli vielä. Iskä laittoi aina kahdeksan numeron systeemin lotossa. Meikäläinen tarkasti numerot. Oli kerran viisi oikein ja lisänumero olisi osunut myös. Hitto, sitä jännitystä lappua läpi käydessä.
Tuttava voitti Euro Jackpotista n 7 m€ ja jatkoi päivätyössä ihan kun ei mitään olisi tapahtunut. Myöhemmin jäi kyllä vapaaherraksi
Tuttu voitti 3 miljoonaa markkaa, muutama vuosi voiton jälkeen ajoi moottoripyörällä kolarin ja kuoli