Voiko 40 kymppinen hakea noihin kesätyö paikkoihin?
Olisi edes hetken töitä. Tuntuu vaan nololta. Taitaa olla nuoremmille tarkoitettu.
Miksei voisi olla samaa systeemiä työttömiä ajatellen?
Kommentit (14)
Tietenkin voi. Työnantajalle voi olla parempikin palkata joku, jolla on kokemusta työelämästä. Ei tartte ihan kaikkea opettaa sitten muutaman kuukauden työn takia.
Tottakai voi. Muut hakee jo, johan on syy että "en kehtaa" hoh hoh
Ainaki mä oon taas menos, ja oon jo 50+ 😎
Taitaavat jo työttömyysturvan ehdotkin edellyttää hakua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noloa
Vierailija kirjoitti:
Ei se väärin ole jos ei tiedä silloin on hyvä kysyä. Ihmisillä on monesti kuva että kesätyöt olisi kiva jättää nuorille että saavat työkokemusta myöhempää varten. Ikävä kyllä tosiasia on että ihan sama mikä työ niin siihen voi hakea, jos ei erikseen ole sanottu että nurisoa työllistetään.
Älä vain erehdy hakemus lomakkeeseen taittamaan yhtään yhdys sanaa!
Yhdys sanojen käyttö johtaa hylkäys päätökseen.
Minusta 400-vuotias alkaa olla turhan iäkäs töihin.
Voi hakea, mutta todennäköisesti ei pääse...
Vierailija kirjoitti:
Älä vain erehdy hakemus lomakkeeseen taittamaan yhtään yhdys sanaa!
Yhdys sanojen käyttö johtaa hylkäys päätökseen.
Parempi ku ei kirjota yhtää mitää siel kuitenki väärinkirjotuksest annetaan pakit. Parempi käyä päi naamaa kysäsee et onks duunia.
voi kuule, voi ja ovat päässeetkin. onnea yritykseen. kerro miten kävi.
Siis kuinka vanha ap on, kun kysyy 40 kymppinen. Sehän tarkoittaa 400-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka vanha ap on, kun kysyy 40 kymppinen. Sehän tarkoittaa 400-vuotiasta.
Hallitus on varmaan tyytyväinen, kun on noin virkeä vanhus.
Kyllä minä hain viimeisimmän työn kesätyöhaussa. Sopimus jatkui ja sitten vakinaistettiin. Kolme vuotta aikaa tuosta. Oli toinenkin kesätyöntekijä, joka jäi töihin samalla tavalla.