Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kuinka usein uusitte (ostamalla uuden) nämä asiat?

Vierailija
25.01.2024 |

1. Hiusharja

2. Hammasharja

3. Meikkipussi

4. Tiskirätti 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ostan uuden hiusharjan, kun vanha hajoaa. 

2. Hammasharja n. 3 kuukauden välein. Siinä on myös joku väri-indikaattori, joka kertoo, kun on aika vaihtaa. 

3. Minulla ei ole meikkipussia.

4. Käytän pestäviä tiskirättejä. Vaihdan uuden ainakin kerran viikossa. Ostan uusia, kun entiset alkaa olla huonoja. Niitäkin käytän vielä jossain likaisissa hommissa ennen kuin heitän pois. 

Vierailija
22/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharjaa vaihdan 4-5 viikon välein. Kyseessä siis sähköharjan pää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hiusharja. Pakko tunnustaa että se on kestänyt vuosia, koska pesen sitä välillä ja se vain kestää - edes minipompulapäät eivät ole siitä irronneet. Se ei ime vettä sisäänsä, se on kuivuva malli, tunnelihiusharjaa vastaava mutta litteämpi tunneli eli tavallinen harjamalli.

2. Hammasharja. Joudun ostamaan apteekin erityispehmeän harjan, se maksaa ja se pitää vaihtaa säännöllisesti. Kaupan harja on kovempi, vaikka sanotaan että olisi muka pehmeä. Ien ei kestä kovia harjoja.

3. Meikkipussi. Ei ole ollut vuosiin meikkipussia, olen etsinyt sopivaa, niitä ei aina tule vastaan. On huulipuna, joskus puuteri.

4. Tiskirätti. Ei ole tiskirättiä, koska se kerää bakteereja runsaasti vaikka sen kuivattaisi. Paperi on kuulemma hygieenisempi. Tai rätin jatkuva vaihto. Kuten siivouksessa.

Vierailija
24/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamnsharja vaihtuu n 3kk välein. Muuten ostan miten edellinen vain kestää. 

Vierailija
25/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tois sama hiusharja on ollut mulla ehkä joku... 15 vuotta? Hammasharjan vaihdan 2-3:n kuukauden välein. Meikkipussi on ollut joku 8 vuotta, sain kaverilta kun edellinen hajosi. Tiskirätin vaihdan kun se näyttää siltä. Riippuu ihan siitä mitä sillä on pyyhitty.

Vierailija
26/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hiusharja   never, nypin hiuksia pois ja pesen. 

2. Hammasharja: Aina kun se hajoo (sähkö), harjapää ehkä 4kk

3. Meikkipussi: muutaman vuoden välein ehkä jos vanha on vähän pinttynyt

4. Tiskirätti: käytän konepesussa aina kun tulee outo tuoksu, vaihdan kun se muuttuu hauriaksi

Vierailija
27/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tukka on niin ohut ja harva että sen saa suittua suoraksi viisipiikkisellä

2. Tulee vaihdettua parin kuukauden välein

3. En meikkaa, joten ei tarvitse ostaa

4. Noin kerran kuussa. Kuivaan ilmavasti, välillä pesen tiskiaineessa ja vaihdan kun menee rähjäiseksi.

Vierailija
28/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hiusharja

En käytä ollenkaan, käytän vain harvapiikkistä kampaa ja niitä on useampia.

2. Hammasharja

Sähköhammasharjan pään vaihdan uuteen 2-3 kertaa vuodessa

3. Meikkipussi

Minulla on näitä useampia, niitä joissa on ns. käyttömeikit pesen ehkä kerran vuodessa (jäin pohtimaan, että kun ne ei oikein likastu, vuotaako teillä jotkut purkit sinne vai miksi olisivat likaisia?)

4. Tiskirätti 

Käytän vain ns. kertakäyttöliinoja, minulla on karmea tiskirättikammo. Jos käyttäisin esim. mikrokuituliinoja, niin pesisin varmaan ihan joka käytön jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi