Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisista on paljastunut yksi iso luonteenpiirre mikä on oikeasti alkanut jopa ällöttää

Vierailija
25.01.2024 |

Se piirre on "minä minä minä", jos maailmantilannetta seuraa ja suomalaisia miten ihmiset suhtautuvat näihin asioihin. 80% ihmisistä on asenne että ihan sama kunhan minä saan mitä haluan, minä menen tunteitteni vallassa enkä minä halua edes tietää totuutta, kaikki muut on tehnyt väärin paitsi minä!!!

Tää on ällöttävä narsistinen asenne, syy myös sille miksi maailma voi huonosti. 

Näille ihmisille kaikki on oikein, kunhan he hyötyvät siitä jotenkin

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan globaali ilmiö.

Some ruokkii narsismia.

Vierailija
82/91 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, monet ovat täysin tietämättömiä asioista, syynä nimenomaan Iltalehdet mitä he lukevat

Vierailija
84/91 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
85/91 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hedonismia. Ei narsismia. Koittakaa nyt katsoa termit edes oikein, että nii narskuja ei näy ihan joka puolella.

Vierailija
86/91 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin kovin uusi piirre ole. Eikä muuten puoluesidonnainen kuten joku sanoi. Mul...ja on ollut ja tulee olemaan aina vaikka Suomi onkin kuuluisa kyseisestä asiasta. Muualla matkaillessani ja asuessani en ole vastaavaan törmännyt samassa mittakaavassa.

Vierailija
87/91 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat hyvin itsekkäitä, suhteessa aivan kaikkiin. 

Eivät ole, sanovat vain totuuden joka kolahtaa liian moneen.

Oppimisongelmat ja kiusaaminen vain lisääntyy, samaan aikaan media tunkee eetteriin kuinka varastaa saa jos on nälkä, siis jos rosvota töitä tekemättä.  Naapurillani ei ole lumilinkoa, kuten naapurillaan, kehoitin häntä hakemaan naapurin lumilingon ja linkoamaan. Onhan se epistä, että naapurilla on lumilinko.

Sitten ihmetellään, kun kansalaiset ei halua asua köyhien naapurissa.

Vierailija
88/91 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan

Vierailija
89/91 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista?? Joo esim. amerikkalaisille tärkeintä on Ukrainan sponsorointi eikä oma taloustilanne 😴😴😴

Vierailija
90/91 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee hyvin Ukrainan tilanteessa myös. Nää ihmiset ei haluu edes neuvotella, koska kaikessa on aina kyse heistä. 

Vierailija
91/91 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desanttia ällöttää suomalaiset niin paljon, että olisiko nyt se aika kantaa se Venäjän rajalle? Kun se tekisi sen onnelliseksi?