Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisista on paljastunut yksi iso luonteenpiirre mikä on oikeasti alkanut jopa ällöttää

Vierailija
25.01.2024 |

Se piirre on "minä minä minä", jos maailmantilannetta seuraa ja suomalaisia miten ihmiset suhtautuvat näihin asioihin. 80% ihmisistä on asenne että ihan sama kunhan minä saan mitä haluan, minä menen tunteitteni vallassa enkä minä halua edes tietää totuutta, kaikki muut on tehnyt väärin paitsi minä!!!

Tää on ällöttävä narsistinen asenne, syy myös sille miksi maailma voi huonosti. 

Näille ihmisille kaikki on oikein, kunhan he hyötyvät siitä jotenkin

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat myös kiusaajia. Kaikki mikä ei sovi siihen "normaaliuuden" muottiin, niin sitä haukutaan. Koulukiusaaminenkin on vaan lisääntynyt vuosien myötä ja koulut levittelevät käsiään.

Jokainen tietää miksi koulukiusaaminen on lisääntynyt vuosien myötä, sitä ei saa sanoa ääneen. Kuinkahan kävisi jossain hutumajassa, jos majaan pöllähtäisi sata vieraan leirin piiristä vaatimaan tilaa tilaa, risuja ja kentien lisävaimoa.

Vierailija
22/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuutta on taatusti se,ettei vastata kysymyksiin eikä muutenkaan jutella. Ja anteeksi ei pyydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole erityisen suomalaista. Oma suu se on lähin ihan kaikilla.

On. K u s i p ä i s y y s  on nimenomaan suomalaistem luontteenpiirre, joillakin kokonaan vallitseva luonne.

Vierailija
24/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotonahan kaikki sivistys annetaan   vai

Vierailija
25/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo ylisukupolvista. Joidenkin kodista ei ole aamuisin lähdetty töihin. Kaikki alkaa kodista.

Ja jos töitä ei ole, voi silti pyrkiä normaaliin. Joku rutiini ja järjestys. On siisti ihminen. Jotkut tavat, jotkut rajat. Ulkomaalaisten taaperot kiljuu Prismassa yömyöhällä, ei edes yritetä.

Vierailija
26/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. K u s i p ä i s y y s  on nimenomaan suomalaistem luontteenpiirre, joillakin kokonaan vallitseva luonne.

Pakkoko tänne on tunkea, tai jäädä? Pitää mennä sinne missä ei ole kusi eikä sontapäisyyttä. Yksinkertaista eikö totta, oma valinta? Vaatii toki pikkasen muutakin kuin suun soittoa, moniin maihin ei helpolla tungeta.

Vierailija
27/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat hyvin itsekkäitä, suhteessa aivan kaikkiin. 

Vierailija
28/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat myös kiusaajia. Kaikki mikä ei sovi siihen "normaaliuuden" muottiin, niin sitä haukutaan. Koulukiusaaminenkin on vaan lisääntynyt vuosien myötä ja koulut levittelevät käsiään.

Niin varmaan levittelevät, kun opettajatkin siihen osallistuvat.

Höpöhöpö. Kiusaaminen ei ole koulun syytä vaan johtuu puutteellisesta kotikasvatuksesta. Hyvin kasvatettu lapsi ei kiusaa.

Kiusaaminenkin on taitolaji. Yleensä kiusaajalla on "muodollisesti hyvä kotikasvatus" ja sen vuoksi johtaminen on luonteva osa - tiedäthän, että kiusaaminen on usein joukkolaji ja harvoin yksilösuoritus. Hyvän kotikasvatuksen ja vanhempien tuen vuoksi kiusaaja osaa vetää oikeaa roolia asioita selvitettäessä. Kiusattu puolestaan voi olla oikeassa, mutta huonojen sanavalintojen ja käyttäytymisen vuoksi hän ei saa "oikeutta jakavilta aikuisilta" myötätuntoa, jolloin kiusaaminen saa jatkua entistä  pahempana.

Vierailija
29/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan levittelevät, kun opettajatkin siihen osallistuvat.

Höpöhöpö. Kiusaaminen ei ole koulun syytä vaan johtuu puutteellisesta kotikasvatuksesta. Hyvin kasvatettu lapsi ei kiusaa.

Kiusaaminenkin on taitolaji. Yleensä kiusaajalla on "muodollisesti hyvä kotikasvatus" ja sen vuoksi johtaminen on luonteva osa - tiedäthän, että kiusaaminen on usein joukkolaji ja harvoin yksilösuoritus. Hyvän kotikasvatuksen ja vanhempien tuen vuoksi kiusaaja osaa vetää oikeaa roolia asioita selvitettäessä. Kiusattu puolestaan voi olla o

kuten "stubb pressaksi"

Vierailija
30/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa sitten, että tarkalleen ottaen kuka pitää huolen siitä, että minä saan mitä haluan, jos en minä? Sinäkö siitä huolehdit?

Vierailija
31/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ollut jo kautta aikain näin. Suurin osa (oikeastaan kaikki) ihmisistä on itsekäitä, se kuuluu luonnollisena osana ihmisluonteeseen ja on kaikilla sisäänrakennettuna jo valmiiksi. Opittua on sen sijaan se, että osaa ottaa muutkin huomioon.

Vierailija
32/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole, sanovat vain totuuden joka kolahtaa liian moneen.

Oppimisongelmat ja kiusaaminen vain lisääntyy, samaan aikaan media tunkee eetteriin kuinka varastaa saa jos on nälkä, siis jos rosvota töitä tekemättä.  Naapurillani ei ole lumilinkoa, kuten naapurillaan, kehoitin häntä hakemaan naapurin lumilingon ja linkoamaan. Onhan se epistä, että naapurilla on lumilinko.

Vierailija
33/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalais-ruotsalaisen Foodoran mainoslause on: "Koska minä haluan."

Vierailija
34/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan ehkä joku jakoi raadon naapurin heimon kanssa kaadettuaan kunnon yksilön, mutta yleensä ihminen haluaa turvata omat ja läheisensä nälkäkuolemalta.

Nyt jaetaan rahaa, rahaa jonka työtä tekevät lahjoittavat Kelan luukulle ja mässytetään kuinka kaikki on yhteitä Ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan, joku sen kaiken maksaa.  Aina.

Vierailija
35/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalais-ruotsalaisen Foodoran mainoslause on: "Koska minä haluan."

Entäs "kaikkea on, kaikkea on ja rahani riittää" poistettiin. Jäi siis kaikkea on ja mennään kauppaan.

Vierailija
36/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 henkilöä otettiin kiinni epäiltynä valtionrajavartiorikosesta.

Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan alueeseen kuuluvaksi seuraavat maat: Algeria, Bahrain, Egypti, Iran, Irak, Israel, Jordania, Kuwait, Libanon, Libya, Mauritania, Marokko, Oman, miehitetty Palestiinalaisalue, Qatar, Saudi Arabia, Syyria, Tunisia, Yhdistyneet arabiemiirikunnat ja Jemen.

Aika laaja skaala, jota ei tiedetä tai haluta kertoa. 

Vierailija
37/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näin on, mutta suomalaiset eivät edes yritä peitellä sitä. Jostain luin, että rasismi on kollektiivista narsismia, ja se kuvaa minusta suomalaisia oikein hyvin. Ei toki niitä, jotka eivät ole rasisteja, mutta noin yleensä. Narsisteja täällä on paljon, ja tilannetta pahentaa se, että myötätuntoisempia ja rakastavampia arvoja ei edes tavanomaisesti tuputeta kuten esim. länsimaissa.

Vierailija
38/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heille on kauhistus vasemmistolainen hyvyys ja solidaarisuus. Persulle nousee ihottuma, kun joku mainitsee vastuullisuuden ja välittämisen.

Vierailija
39/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kuvasi baizuon.

Vierailija
40/91 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotien loputtua meidän isoisämme ja isämme, mummimme ja äitimme alkoivat rakentamaan maata. Ei ollut terapiaa kuinka selvitä sodan traumoista ja niitä traumoja me suuret ikäluokat kannoimme mukanamme. Mitähän se vasemmistolainen ja hyvyys tänä päivänä on? Pelkkää lässytystä, sananhelinää ja oman edun tavoittelua kaikki.