auttakaa lastenhuoneen sisustusasiaa.
Eli tytöllä pieni huone about 10 neliötä, pojalla myös samankokoinen. Laitanko 3 ja 4 v samaan huoneeseen nukkumaan vai eri huoneet? Millaiset sängyt? Pojalla unipuun jatkosänky.....en niin kallista enää halua ostaa.
Joku ikea/kodin1 ym sängyistä. Olen ajatellut ikean vikare sänkyä valkoisena,mutta niitä ei kuulemma enää ole mallistossa?? Sitten olen ajatellut ikean minnen sänkyä tytölle jos on eri huoneet. jos samassa huoneessa nukkuvat niin olisi kiva että sängyt samanlaiset.
Kommentit (2)
olen vain miettinyt että tyttö tykkää juuri nyt vaaleanpunaisesta...olisi niin ihana sisustaa prinsessahuone kun taas sisustusta ei ole varmaan varaa 4v päästä aina muuttaa täysin päiväpeittoja ym. eli värit ym pitäisi päättää. Sänkyjen oltava valkoiset...en pidä puun väristä.
tälläisiä päiväpeittoja olen ajatellut mutta värejä en tiedä.
www.awaroom.fi
Tekisin toisesta huoneesta makuuhuoneen molemmille lapsille, toisesta leikkihuoneen. (Meillä tuon ikäiset tytöt jotka haluavat ehdottomasti nukkua samassa huoneessa ja leikkivät yhdessä samoilla leluilla; olisi vaikea jakaa niitä eri huoneisiin)
Jos haluaisin samanlaiset sängyt, myisin tuon unipuun sängyn, josta saa varmaan hyvät rahat huutonetissä ja ostaisin ikeasta kivat ja edulliset, molemmille samanlaiset sängyt. Siellä on monta kivaa halpaa mallia.
Esim.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S39836495